سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره دوجداره رنگ چوب زیبا UPVC کرج

سه شنبه 98/3/7
1:18 عصر
بهرام پروهان

پنجره دوجداره رنگ چوب زیبا UPVC کرج: یکی از ویژگی های پنجره های یو پی وی سی این است که شما علاوه بر طراحی فرم پنجره دلخواه خود بر طبق اصول ایمنی و انرژی ، امکان انتخاب رنگ و طرح پنجره را با نما و دکوراسیون داخلی خود تطبیق دهید و ما قادر خواهیم بود این امکان را برای شما فراهم نمائیم.از آنجایی که درب و پنجره های یک ساختمان به عنوان عنصری مهم در نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها بسیار حائز اهمیت است بنابراین استفاده از پروفیل لمینت طرح چوب در پنجره UPVC روشی بسیار مناسب و کاربردی در زمینه نمای ساختمان می باشد.

پنجره های رنگ چوب UPVC

پنجره دوجداره رنگ چوب زیبا UPVC کرج

 

فرایند تولید پروفیلهای طرح دار رنگ چوب همانند تولید پروفیل UPVC سفید می باشد با این تفاوت که در مرحله میکس، رنگدانه هایی هم رنگ لیبل لمینت به پودر اضافه می شود و پروفیل رنگی تولید میشود بعد از خروج پروفیل از دستگاه، لیبل توسط دستگاه دیگر روی پروفیل با چسبی ویژه و بسیار قوی چسبیده شده و پروفیل از هر جهت روی غلطک های این دستگاه با فشار حرکت می کند تا هم چسب محکم بچسبد و هم ما بین لیبل طرح دار و پروفیل هوایی باقی نماند. کیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی در تولید درب و پنجره لمینیت اهمیت فراوانی دارد.

پنجره دوجداره طرح چوب

پنجره دوجداره رنگ چوب زیبا UPVC

 

پروفیل های لمینت رنگ چوب مخصوص درب و پنجره های UPVC برای ایجاد طرح های تزینی و برجسته رنگی جهت نماهای طرح چوب ساخته شدند و در کنار زیبایی امتیازاتی همچون ثبات رنگ در شرایط مختلف آب وهوایی، ضد خش بودن، دوام و استحکام نیز دارند و به راحتی نظافت می شوند.

بهتر است بدانید که تنوع رنگ و طرح در این زمینه زیاد است. بعنوان مثال طرح بلوطی روشن و بلوطی تیره از طرح هایی هستند که در بسیاری از ساختمان ها استفاده می گردد. لمینت بلوطی روشن و تیره، ماهگونی و سدار از جمله لمینتهای طرح چوب و برجسته می باشند که شباهت زیادی به پنجره چوبی دارند.

 

تنوع رنگ درب و پنجره دو جداره زیبای پنجره ماندگار نیاز هر سلیقه ای را برآورده میکند. رنگ پایه و اصلی پروفیل های درب و پنجره دو جداره UPVC   ، بدلیل ترکیبات مواد اولیه سفید می باشد. با این حال پروفیل های رنگی درب و پنجره یو پی وی سی برای معماران و گروه های عمرانی و یا حتی برای افرادی که برای تعویض پنجره های قدیمی منزل خود با پنجره یو پی وی سی اقدام میکنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پنجره ماندگار مفتخر است با توجه به تنوع رنگ محصولات خود، این خواسته مشتریان عزیز خود را در انتخاب رنگ درب و پنجره یو پی وی سی ارج می نهد.