سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت درب و پنجره دوجداره هلالی

پنج شنبه 96/7/20
3:30 عصر
بهرام پروهان

درب و پنجره دوجداره هلالی دارای کاربری بالا و استاندارد های لازم نیز می باشد.قیمت پنجرها نسبت به مدل و کیفیت آن متفاوت می باشد ولی قیمت درب و پنجره دوجداره هلالی پایین تر از نسبت به پنجره های دیگر می باشد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی

معماران و طراحان ساختمان با سلایق خاص همیشه به دنبال یافتن و اجرای پروژه های منحصر بفرد و خاص هستند. شاید یکی از دلایلی که بعنوان نقاط ضعف در قیمت درب و پنجره دوجداره هلالی کرج نسبت به انواع پنجره آهنی و فلزی مطرح است، همین عدم انعطاف پذیری پروسه تولید درب و پنجره دوجداره هلالی سی با نظر طراحان تصور شود.اما در سالهای اخیر و جهت ترمیم چنین تصوری شرکت های تولید کننده درب و پنجره دوجداره هلالی و همچنین شرکت های تولید کننده پروفیل درب و پنجره دوجداره هلالی با همکاری یکدیگر اقدام به ابداع روشها و ماشین آلات خاصی شده اند تا بتوانند این تنوع محصولات را افزایش دهند. بعنوان مثال امروزه تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره هلالی در سایز های مختلف ممکن شده است. همچنین ماشین آلات خاصی جهت ایجاد خم بر روی لنگه های درب و پنجره دوجداره هلالی و کلاف ساخته شده اند.

انعطاف پذیری در طراحی  درب و پنجره دوجداره هلالی کرج با اشکال خاص فقط به اشکال هندسی مربع و مستطیل ختم نمی شود. پروفیل های درب و پنجره دوجداره هلالی با توجه به معماری های خاص و ارائه نقشه، از خم پذیری خوبی جهت ساخت انواع کتیبه آرک برخوردار هستند. درب و پنجره دوجداره هلالی و با اشکال خاص پس از خم دار شدن به قسمت های دیگر جوش خورده و مستحکم می شوند.یکی از عوامل موثر در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت و قیمت درب و پنجره دوجداره هلالی، واکنش پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. معمولا یکی از ایرادهای وارد بر درو پنجره های یو پی وی سی تغییر رنگ احتمالی پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. به واقع آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکان رنگ پروفیل می شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها پایدارکننده های پودر پی وی سی است. مهمترین استابیلایزر، تیتانیوم دی اکساید است که میزان مصرف این مواد اولیه در تغییر یا پایداری رتگ پروفیل های قیمت درب و پنجره دوجداره هلالی نقش اساسی دارد. https://karaj-upvc.com/ اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهای بین المللی نشان می دهد که ایران از حیث تابش مستقیم نور خورشید و اثر گذاری آن بر کیفیت محصولات شیمیایی جزو کشورهای خطرناک محسوب می‌شود و احتمال تغییر رنگ پروفیل های درب و پنجره دوجداره هلالی در ایران بیش از دیگر کشورها ارزیابی شده است.

رنگ و قیمت درب و پنجره دوجداره هلالی

متأسفانه تصور عامیانه حتی میان تولیدکنندگان پروفیل‌های قیمت درب و پنجره دوجداره هلالی، این است که احتمال تغییر رنگ در مناطق گرمسیری زیاد است؛ حال آنکه باید بدانیم دمای هوا تأثیری در تغییر رنگ پروفیل‌های درب و پنجره دوجداره هلالی ندارد، بلکه میزان تابش نور خورشید تعیین‌کننده است.

تعویض درب و پنجره دوجداره هلالی در کرج

براى تعویض درب و پنجره دوجداره هلالی دوراه وجود دارد :

اولى اینکه، بهمان حالت وصورت که وجود دارد ازنوع  یوپى وى سى کلیشه شده وبا دستگاه تمام اتوماتیک خم داده وساخته میشود که زیبا میشود اما بسیار پرهزینه است و درعین حال درزگیرى وعایق کمترى نسبت به پنجره هاى عادى دارد .

دوم اینکه ، حالت قوس و هلال پنجره ها جداگانه پر میشود . یا با شیشه دوجداره طبق نمای قبلی آن قسمت عایق میشود و درزیر آن پنجره عادى ساخته میشود و مزایاى آن نسبت به قوسى هم قیمت مناسب تر و هم کیپ شدن وبهتر عایق شدن آن است .  اما به خواسته شما هرکدام برای ما قابل اجراست.

خصوصیت درب و پنجره دوجداره هلالی پنجره ماندگار در کرج

قیمت درب و پنجره دوجداره هلالی با سبک و زیبایی خود نور و زیبایی را به خانه شما می آورند. درب ها و پنجره های خانه شما نشان دهنده خصوصیات شخصیتی شما هستند. درب ها و پنجره های یو پی وی سی شرکت پنجره ماندگار پیشرو جهانی و از نظر فنی مطابق با استاندارد های بریتانیا هستند. https://karaj-upvc.com/این درب ها و پنجره ها انعطاف پذیری بسیار بالا در ایجاد منظره دید را به همراه طراحی زیبا و خوش فرم ترکیب می کنند. در عین حال که به کارآیی انرژی کمک می کنند، از نظر امنیتی بسیار خوب عمل کرده و همچنین در برابر تمام شرایط آب و هوایی مقاوم هستند.

قیمت درب و پنجره دوجداره هلالی کرج در رنج بسیار متنوعی از رنگ ها از طرح چوب تا رنگ های ساده در دسترس می باشند. تنوع درب ها و پنجره های لولایی, فرانسوی و دوحالته ما می توانند به بازسازی فضای خانه شما کمک بسیار بزرگی بنمایند و آن را برای شما مطبوع و دلنشین کنند.

مزایای قیمت درب و پنجره دوجداره هلالی :

اضافه کردن زیربنا(درنتیجه ارزش بالاتر) به خانه شما. اضافه کردن نور و رو شنایی به فضا،به خصوص به لطف شیشه های پانوراما که نور را از زوایای مختلف به داخل فضا هدایت می کنند. امکان تهویه و سیرکولاسیون هوا به دلیل قابلیت باز و بسته شدن پنجره. قیمت درب و پنجره دوجداره هلالی با طراحی خوب می توانند فضایی همه کاره و چند منظوره ایجاد کنند:

مکانی برای خوابیدن،مطالعه،نیمکت،جایی برای ذخیره سازی،نیمکت غذاخوری یا صبح انه خوری و یا ترکیبی از این موارد.

توجه شما را به دیدن این نمونه ها و 7 نکته مهم درباره آنها جلب می کنیم:

1-آنها احساس لطیف معمارانه را به فضا می بخشند.

2- قیمت درب و پنجره دوجداره هلالی در کرج

لیجی می توانند تبدیل به نقطه کانونی برای فضا شوند.

3-این پنجره ها بهترین مکان برای ترکیب با فضاهای ذخیره سازی هستند.

ویژگی ها و کارایی یراق الات بر قیمت درب و پنجره دوجداره هلالی:

تحمل وزن اولین نکته حائز اهمیت در تمامی یراق‌آلات دو حالته می‌باشد. 100 https://karaj-upvc.com/ کیلوگرم حداقل وزنی است که این سیستم از یراق‌آلات در اندازه ‌های مختلف بازشو باید تحمل کند.

برای تحقق این امر مقاومت، اندازه و وزن مناسب لولاها باید مورد توجه قرار گیرد. و همچنین پیچ‌های رگلاژ لولاها نیز باید از جنس مناسب برخوردار بوده تا در هنگام رگلاژ دچار هرز شدن رزوه‌ها نگردد.یکی دیگر از مهم ترین که باید در انتخاب این دسته از یراق‌آلات قیمت درب و پنجره دوجداره هلالی و آلمینیوم مورد توجه قرار گیرد تست آب نمک می باشد. انجام تست آب نمک جهت جلوگیری از فرسودگی و زنگ زدگی هنگام استفاده از این یراق‌آلات در مناطق مرطوب می‌باشد.

شیشه های دوجداره صنعتی

حداقل تست آب نمکی که می‌بایست گواهی آن توسط آزمایشگاه‌های معتبر و مورد قبول RAL آلمان صادره شده باشد، برابر استاندارد معادل 500 ساعت می‌باشد.

مسئله دیگری که در اینجا می‌توان به آن اشاره نمود آن است که به دلیل تعداد زیاد قطعات موجود در هر ست از این نوع یراق‌آلات، باید طراحی به گونه‌ای صورت پذیرفته باشد تا در هنگام مونتاژ، حداقل زمان را صرف نموده و سایز بندی به نحوی انجام شده باشد که مقرون به صرفه بوده و با تحت پوشش قرار دادن دامنه وسیعتری از اندازه‌ها، ضایعات یراق را حتی المقدور کاهش داده و موجب گران شدن یراق مصرفی در سایزهای مختلف پنجره نگردد.

تأثیر شیشه های دوجداره برقیمت درب و پنجره دوجداره هلالی:

قیمت شیشه های دو و سه جداره برای درب و پنجره های دو و سه جداره برحسب مترمربع محاسبه می شود. قیمت شیشه های دوجداره با توجه به نوع رنگ , ضخامت , نوع متریال مصرفی (چسب , رطوبت گیر , بوتیل , اسپیسر) و (گرید A یا B بودن، فلوت یا غیر فلوت بودن) متفاوت می باشد. درب و پنجره های دوجداره ای که شیشه های بکار رفته در آنها از چسب های بوتیل دار , پلی سولفاید , رطوبت گیر , گاز آرگون و اسپیسر آلومینیومی که بصورت یکپارچه استفاده می شود, قیمت و کیفیت بالاتری دارند.

شرکت پنجره ماندگاردر کرج با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و دانش فنی روز دنیا یکی از تولید کنندگان با کیفیت شیشه های دوجداره صنعتی در کرج میباشد که تمامی استانداردهای لازم در زمینه تولید شیشه های دوجداره و هوشمند را بکار برده.

در واقع این نوع شیشه های دوجداره به صورت کاملا صنعتی و با دستگاه های اتوماتیک تولید شده اند. قیمت شیشه های دوجداره که در کارگاههای کنار خیابان , شیشه بری یا مغازه ها تولید می شوند 20% ارزانترتر از قیمت شیشه های دوجداره تماماً صنعتی که در کارخانه تولید می شوند می باشد.