سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش پرده کرکره داخل شیشه پنجره در کرج

دوشنبه 98/2/30
1:36 عصر
بهرام پروهان

فروش پرده کرکره داخل شیشه پنجره در کرج :در این نوع شیشه‌ها پرده کرکره‌های آلومینیومی مابین شیشه دوجداره قرار می‌گیرد. با قرار گرفتن پرده کرکره بین شیشه دو جداره این شیشه از امتیازاتی برخوردار می‌شود که از جمله آنها می توان به محافظت از کرکره در برابر گرمای آفتاب و همچنین محافظت از نور، جدا کننده دید محیطی، و بهداشتی بودن پرده به دلیل محفوظ بودن در دوجدار شیشه‌ای ، اشاره کرد. پرده کرکره ایزوله بین شیشه دوجداره، سبک و طراحی جدیدی است که مناسب برای محیط اداری، دفتری، هتل و سویت، بیمارستان، مراکز آزمایشگاهی و درمانی و مکانهای تجاری می باشد.

پرده کرکره

فروش پرده کرکره داخل شیشه پنجره در کرج

به این دلیل که پرده کرکره‌ها در در یک شیشه دوجداره به صورت عایق و ایزوله نصب شده‌اند امکان انتقال آلودگی‌های محیطی را ندارند و خطر انتقال عفونت و ایجاد آلرژی را به صفر میرساند.

جلوگیری از ورود اشعه   UV و  کنترل ورود نور

این پرده‌های کرکره به دلیل ایزوله بودن احتیاجی به تمیز کردن یا نگهداری ندارند

کنترل میدان دید با تنظیم شیب کرکره‌ها و داشتن چشم‌انداز در حد مورد نیاز علاوه بر حفظ حریم خصوصی کنترل دید

 

همچنین از طریق امکان ترکیبات شیشه‌های مختلف همانند شیشه‌های ضخامت بالا، شیشه‌های آکوستیک و … می‌توان امکانات گسترده‌تری را برای شیشه ایجاد کرد تا صداگیری و یا عایق حرارتی بیشتری برای شیشه امکان‌پذیر باشد  .

 

پرده کرکره

فروش پرده کرکره داخل شیشه پنجره

 

انواع پرده کرکره: به صورت دستی

پرده کرکره ولوم‌دار:

در این نوع پرده کرکره به صورت دستی (مانند ولوم رادیو) تنظیم می‌شود و فقط امکان سایه روشن کردن وجود دارد. همچنین به دلیل خروج فنر ولوم از اسپیسر شیشه دوجداره، وکیوم کامل صورت نمی‌پذیرد .

پرده کرکره مگنتی:

این نوع پرده کرکره به صورت دستی توسط یک زنجیره کرکره سایه، روشن و بالا و پایین می‌رود و شیشه کاملا عایق است.

پرده کرکره ریموت‌دار:

در این مدل با نصب یک موتور بسیار کوچک در بالای شیشه، کرکره‌ها به صورت کنترلی تنظیم می‌شوند و امکان سایه، روشن و بالا رفتن کرکره وجود دارد و شیشه کاملا وکیوم است.