سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت و فروش انواع پنجره های دو جداره رنگی

دوشنبه 97/2/10
3:28 عصر
بهرام پروهان

قیمت و فروش انواع پنجره های  دو جداره رنگی : شرکت ماندگار سالهاست با سابقه طولانی در زمینه ساخت و تولید در و پنجره های دوجداره upvc فعالیت دارد. ما به عنوان نمایندگی رسمی شرکت وین تک و ویستابست همواره سعی بر این نموده ایم تا پنجره های دوجداره و سه جداره با با بهترین کیفیت ممکن تولید و روانه بازار نماییم. برند وین تک و ویستابست نیز از برند های نام آشنا و بسیار معتبر در زمینه تولید انواع پروفیل در و پنجره دوجداره می باشد ک با توجه به کیفیت محصولات تولیدی خود توانسته جایگاه بسیار خوبی را در بازار جهانی و همینطور بازار مصرفی ایران پیدا کند .

 

امروزه در و پنجره های دوجداره توانسته نظر بسیاری از طراحان داخلی، معماران و سازندگان ساختمانی را به خود جلب کند دلیل این انتخاب این است که این پنجره های علاوه بر تنوع بسیار زیاد در ظاهر، ابعاد و رنگبندی دارای مزایایی چون عایق حرارتی و صوتی می باشند که از دغدغه های مهم زندگی ما به شمار می رود.

از انواع پنجره دو جداره یو پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

پنجره دو جداره کشویی

پنجره دو جداره لولایی

پنجره دو جداره ریلی

پنجره دو جداره فلوکس واگنی و ...

 فروش انواع پنجره دو جداره رنگی

همچنین پنجره های دو جداره یو پی وی سی در انواع متفاوت شکل هندسی نیز قابل طراحی و ساخت می باشند. این تنوع در ظاهر مورد علاقه طیف وسیعی از مصرف کنندگان می باشد.

ما می توانیم پنجره های دوجداره upvc را متناسب با سلیقه و دیزاین داخلی در اشکال هندسی متفاوت نظیر محدب، مثلثی، هلالی، دایره، مستطیل و یا مربع برای شما عزیزان طراحی و تولید نماییم . همچنین این تنوع در ابعاد و سایز پنجره ها نیز به خوبی قابل پیاده سازی می باشد.

جهت سفارش خود و همچنین اطلاع از قیمت پنجره دو جداره می توانید با کارشناس فنی شرکت تماس گرفته تا در اسرع وقت پیش فاکتور شما ارسال و سفارش شما تولید و آماده نصب باشد.