سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عکس لیست قیمت پنجره دوجداره

دوشنبه 96/5/16
4:53 عصر
بهرام پروهان

به علت آنکه قیمتهای درب و پنجره upvc را نمیتوان به مترمربع یا کیلوگرم اعلام نمود باید ابعاد درب و پنجره های مورد نیاز را وارد نرم افزارکرده و پس از طراحی درب و پنجره های upvc، نرم افزار پیش فاکتور کامل را صادر می نماید،قیمت متریال به صورت جداگانه محاسبه و سپس نصب به آن اضافه می گردد. لطفا در هنگام مقایسه عکس لیست قیمت پنجره دوجداره با شرکت های دیگر برند پروفیل و یراق آلات و همچنین کیفیت متریال و نوع تولید درب و پنجره upvc را در نظر داشته باشید.

spectacular-Bathroom-Design-with-a-View-17

ادامه مطلب...

قیمت بهترین مارک درب و پنجره دوجداره

یکشنبه 96/5/15
4:32 عصر
بهرام پروهان

نحوه صدور قیمت بهترین مارک درب و پنجره دوجداره upvc بر خلاف سایر پنجره های آهنی و آلومینیوم به میزان پروفیل مصرفی بر حسب متر طول تعیین می‌شوند. پروفیل یو پی یو سی که شامل پروفیل چارچوب، پروفیل وسط ، پروفیل لنگه یا بازشو و همچنین پروفیل های کمکی که بسته به طراحی خاص درب یو پی وی سی یا پنجره دوجداره و بر اساس متر طول مصرفی محاسبه و در قیمت نهایی اضافه می شود.

پنجره ویستابست

ادامه مطلب...

قیمت بهترین مدل درب و پنجره دوجداره upvc

شنبه 96/5/14
4:13 عصر
بهرام پروهان

یکی از آیتم هایی که نقش مهمی را در انتخاب صحیح و درست درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ایفا می کند، میزان قیمت بهترین مدل درب و پنجره دوجداره upvc می باشد. با توجه به انعطاف و شکل پذیری پنجره های دو جداره UPVC میتوان انواع شکلها و مدل های مربع، مستطیل، چند ضلعی، منحنی و قوس دار را ساخت. البته این نکته را باید توجه داشت که هزینه ساخت پنجره ها در مدل های مختلف مقداری بیشتر از پنجره های معمولی میباشد.

درب پنجره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت بهترین شیشه استاندارد پنجره دوجداره

جمعه 96/5/13
8:0 صبح
بهرام پروهان

قیمت بهترین شیشه استاندارد پنجره دوجداره با توجه به نوع ساخت و کیفیت مواد اولیه متفاوت است . امروزه با توجه به عرضه شیشه  پنجره‌های دوجداره غیر استاندارد در بازار مصرف و استفاده از محصولات بدون کیفیت و دست ساز در برخی ساختمان‌ها، اطلاع رسانی مناسب جهت استفاده از بهترین شیشه استاندارد پنجره دوجداره امری ضروری می‌باشد.

پنجره دوجداره تک حالته

ادامه مطلب...

قیمت بهترین مدل پنجره دوجداره

پنج شنبه 96/5/12
11:26 صبح
بهرام پروهان

یکی از نکات برجسته در سفارش پنجره‌های UPVC انتخاب حالت بازشو و قیمت بهترین مدل پنجره دوجداره می‌باشد. مشتری می‌تواند نسبت به محیط مورد نظر و کاربری مورد علاقه نسبت به انتخاب هر یک ازمدل های پنجره دوجداره upvc اقدام نماید. مدل آکاردئونی عموما برای پنجره‌های upvc با عرض بیش از سه متر استفاده شده و در پارتیشن بندی‌هایی که نیاز می‌باشد که به صورت موقتی ارتباط آنها با هم قطع شود و یا در درب بالکن‌های منازل که عرض زیادی دارند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پنجره دوجداره ساختمان

ادامه مطلب...