سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت انواع پنجره دوجداره وین تک

چهارشنبه 96/5/25
3:36 عصر
بهرام پروهان

قیمت انواع پنجره دوجداره وین تک با توجه به سایز پنجره و مدل آن محاسبه می شود. در کارخانه جات صنعتی وین تک در ایران جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخ گویی به سلیقه مختلف مشتریان عزیز و برطرف کردن نیازهای معماران در طراحی نماهای ساختمانها، اقدام به تولید پروفیل با پوشش رنگی لمینت نموده است.

شرکت وین تک

ادامه مطلب...

قیمت انواع پنجره دوجداره آلومینیومی

دوشنبه 96/5/23
4:45 عصر
بهرام پروهان

قیمت انواع پنجره دوجداره آلومینیومی بر اساس متر مربع بوده اما با توجه به مدل پنجره قیمت ها متفاوت می باشد.  پنجره دوجداره ترمال بریک  دارای قابلیت عایق بندی 100 درصدی فضای درونی ساختمان را دارا می باشد .ترمال بریک تمامی قابلیت های پنجره های لولایی و دو جهت باز شو و فیکس را دارد.

پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

ادامه مطلب...

قیمت انواع مختلف بازشو پنجره دوجداره upvc

شنبه 96/5/21
3:32 عصر
بهرام پروهان

بازشو ها در مدل های گوناگون در بازار به فروش می رسند، قیمت انواع مختلف بازشو پنجره دوجداره upvc با توجه به مدل بازشو و طرح انتخابی متفاوت است. پنجره دو جداره تک حالته که به آن یک جهت بازشو نیز گفته می‌شود، حرکت بازشوی پنجره بر روی یک محور و به صورت افقی می‌باشد. از ویژگی‌های این مدل می‌‌توان به به صرفه بودن قیمت در مقایسه با دیگر مدل‌های بازشو، قابلیت جابجایی جهت بازشو (از چپ به راست و یا بلعکس) و همچنین قابلیت تغییر سیستم از مدل تک‌ حالته به دو حالته اشاره داشت.

پنجره دوجداره دایره

ادامه مطلب...

قیمت انواع حفاظ پنجره دوجداره

چهارشنبه 96/5/18
3:54 عصر
بهرام پروهان

قیمت انواع حفاظ پنجره دوجداره با توجه به جنس و مدل انتخابی متغیر است. انواع مدل پنجره دوجداره حفاظ دار شامل حفاظ آکاردئونی، حفاظ های رول شونده و نوعی حفاظ هم وجود دارد که تقریبا به شکل ابرو می باشند که به آن حفاظ ابرویی گفته می شودکه پهنای آن بیشتر از ارتفاع آن می باشد که در پنجره های بزرگ نصب می گردد.

شرکت آلوپلاست

ادامه مطلب...

قیمت مارک های پروفیل پنجره دوجداره

سه شنبه 96/5/17
3:45 عصر
بهرام پروهان

پروفیل های upvc موجود در ایران را می توان به پروفیل های تولید داخل و پروفیل های وارداتی که از کشور های ترکیه ، کره ، بلژیک و آلمان دسته بندی کرد که قیمت مارک های پروفیل پنجره دوجداره با توجه به کشور سازنده و مواد اولیه مصرفی متفاوت است.

پروفیل یو پی وی سی

ادامه مطلب...