سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت بهترین دستگیره پنجره دوجداره

سه شنبه 96/4/13
3:11 عصر
بهرام پروهان

داشتن مناسب ترین قیمت بهترین دستگیره پنجره دوجداره به همراه بکارگیری آخرین تکنولوژی روز دنیا در تولید، همچنین انجام آزمایشات مستمر تخصصی یراق آلات دستگیره در آزمایشگاه این شرکت منافع بلند مدت خریداران می باشد. جهت تحقق این امر الزامات چندین استاندارد بین المللی و ملی در این شرکت استقرار یافته است.

دستگیره یراق آلات کرج

ادامه مطلب...

قیمت دستگیره پنجره دوجداره

دوشنبه 96/4/12
1:6 عصر
بهرام پروهان

قیمت دستگیره پنجره دوجداره به جنس و کیفیت اجزای تشکیل دهنده آن بستگی دارد. دستگیره های پنجره دوجداره  نیز دارای طول عمر زیادی هستند و اگر از جنس مرغوب برای تولید استفاده شده باشد برای سالیان متوالی به درستی کار می کنند ، اما در صورت بروز هر گونه ایراد می توان آن ها را تعویض کرد و جای هیچ نگرانی نیست.

یراق الات

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره خلیجی

یکشنبه 96/4/11
3:10 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره خلیجی در مقایسه با پنجره های معمولی کمی گران تر است چرا که  پنجره دوجداره خلیجی ترکیبی از تعدادی پنجره های ثابت و بازشو است که با در کنار هم قرارگرفتن تحت زوایای مشخص قوسی چند ضلعی را پدید می آورند. دربسیاری ازنماها پنجره دوجداره خلیجی یا Bay Window جلوه ای ویژه به نما می دهد که این خود هائز اهمیت است. 

ادامه مطلب...

قیمت شیشه پنجره دوجداره هوشمند

یکشنبه 96/4/11
2:51 عصر
بهرام پروهان

این شرکت با مناسب بودن قیمت شیشه پنجره دوجداره هوشمند توانسته رضایت کامل مشتریان خود را برای خرید این متریال جلب کند. اگر چه اجرای پروژه های هوشمندسازی باعث افزایش هزینه های ساختمان میشود اما با کاهش هزینه های جانبی ساختمان در معدود زمانی هزینه های اولیه را تامین میکند و آرامش و امنیت خانه ها و ساختمان های تجاری و دولتی را دوچندان میکند.

شیشه هوشمند

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

چهارشنبه 96/4/7
10:1 صبح
بهرام پروهان

پنجره های آلومینیومی معمولی قدیمی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند اما باعث تلف شدن انرژی میشوند. برای حل این مسئله محصول جدیدی به نام پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک به دنیا عرضه شد که در این پنجره ها وجود لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت پنجره  دوجداره ترمال بریک با این شرکت تماس گرفته و درباره سفارش محصول خود راهنمایی شوید.

پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

ادامه مطلب...