سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت انواع شیشه پنجره دوجداره

یکشنبه 96/4/18
1:55 عصر
بهرام پروهان

یکی دیگر از عواملی که در قیمت انواع شیشه پنجره دوجداره تاثیرگذار است، عدم استفاده از شیشه های دو جداره استاندارد می باشد. این شیشه ها بطور استاندارد بایستی دارای اسپیسر و کیفیت مرغوبی باشند و بصورت مکانیزه تولیدگردد تا خطای انسانی موجب کاهش کیفیت در آن نشود. البته قیمت انواع شیشه پنجره دو جداره مرغوب تاثیر زیادی در هزینه های کل محصول ندارد ولی لزوم استفاده از استاندارد بالا بسیار مهم می باشد، این شیشه ها بایستی دارای گاز استاندارد آرگون میانی بوده و خود شیشه ها نیز از شفافیت بالایی برخوردار باشند.

شیشه دودی پنجره

ادامه مطلب...

قیمت انواع دستگیره پنجره دوجداره

شنبه 96/4/17
4:5 عصر
بهرام پروهان

گاهی تولید کنندگان دستگیره ها، به دلیل کاهش قیمت انواع دستگیره پنجره دوجداره و رقابت در بازار ارتفاع و وزن دستگیره ها کاهش می دهند و دستگیره های تو خالی با احتمال شکنندگی زیاد تولید می کنند.استفاده نکردن از پایه‌ های پلاستیکی ضخیم در تولید درب و پنجره های UPVC باعث شکسته شدن دستگیره در هنگام بستن پیچ می شود.

ادامه مطلب...

قیمت یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی

جمعه 96/4/16
11:0 صبح
بهرام پروهان

یکی از مهمترین و اساسی ترین خواص پنجره های دوجداره upvc بحث عایق بودن آن می باشد. استفاده از یراق آلات مناسب باعث جلوگیری از ورود دود و گرد و غبار و سر و صدای بیرون به داخل واحد می گردد پس در درجه اول به کیفیت و بعد به قیمت یراق پنجره دوجداره یو پی یو سی باید توجه کرد.

دستگیره پنجره ضد سرقت

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره با یراق ونتوس

پنج شنبه 96/4/15
9:46 صبح
بهرام پروهان

سیستم های پنجره ونتوس نمونه دیگری از یراق آلات مدرن صنعت درب و پنجره یو پی وی سی است، برای تعیین قیمت پنجره دوجداره  با یراق ونتوس ابتدا باید نوع آن را مشخص کنید که این شرکت سعی در معرفی آن دارد. بدون تردید نقش یراق ‌آلات در ساخت و مونتاژ در و پنجره یو پی وی سی و آلمینیوم با کیفیت و استاندارد را نمی‌توان کمرنگ کرد و باید کیفیت یراق‌آلات را جدی گرفت.

 

پنجره ونتوس

ادامه مطلب...

قیمت یراق آلات درب و پنجره دوجداره

چهارشنبه 96/4/14
2:35 عصر
بهرام پروهان

قیمت یراق آلات درب و پنجره دوجداره بر حسب تعداد بازشوهای موجود پنجره ها و درب های یو پی وی سی محاسبه میشود . هر قدر تعداد باز شو ها در یک پنجره بیشتر باشد یراق آلات بیشتری مصرف شده و قیمت یراق آلات درب و پنجره دوجداره بیشتر میشود همچنین تعداد باز شو ها در یک پنجره به ابعاد آن پنچره و نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی بستگی دارد. شما می توانید برای گرفتن لیست قیمت یراق آلات درب و پنجره دوجداره با دفتر فروش شرکت تماس بگیرید.

یراق یو پی وی سی

ادامه مطلب...