سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت درب و پنجره دوجداره ترک

شنبه 96/2/23
11:44 صبح
بهرام پروهان

با افزایش استقبال ازدرب و  پنجره های UPVC پروفیل های ترکیه راه خود را به ایران باز کردند .قیمت درب وپنجره دوجداره ترک  را نمی توان بدون دانستن ابعاد پنجره و تعداد بازشو های آن بطور دقیق و درست محاسبه کرد چرا که قیمت پنجره دوجداره ترک به میزان پروفیل مصرفی بر اساس متر طول و مقدار شیشه دو جداره بر اساس متر مریع و تعداد بازشوها و یراق آلات آن بستگی دارد. ادامه مطلب...

قیمت پنجره ضدسرقت سکوریت

چهارشنبه 96/2/20
3:47 عصر
بهرام پروهان

درب و پنجره های دوجداره upvc  به عنوان یکی از مهمترین نقاط ساختمان می باشند که می توانند محل دسترسی سارقان ودزدان به داخل ساختمان ، ویلا ، محل کار و یا مغازه شما باشند و نقش بسیار زیادی را در این زمینه ایفا میکند شما می توانید با استفاده از شیشه ضدسرقت سکوریت از دسترسی آنها جلوگیری کنید که البته قیمت پنجره ضدسرقت سکوریت نسبت به پنجره های معمولی دوجداره یو پی وی سی کمی گرانتر است.

درب و پنجره دوجداره ضدسرقت یو پی وی سی دارای چهار بخش اصلی و مهم می باشد که در بحث ضد سرقت بودن نقش اصلی را ایفا می کنند :

1- پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc یو پی وی سی ضد سرقت

2- شیشه دوجداره ضد سرقت

3- یراق الات ضد سرقت

4- دستگیره ضد سرقت

 تعریف شیشه سکوریت :

در این حالت، شیشه را مجددا تا حدود 700 درجه سانتی‌گراد حرارت داده و بعد بطور ناگهانی و تحت شرایط خاص و کنترل شده‌ای سرد می‌شود. این عمل باعث افزایش مقاومت شیشه (حدود 3 الی 5 برابر) در مقابل ضربه و نیز شوکهای حرارتی می‌گردد. این شیشه‌ها در صورت شکستن ، به ذرات ریز و مکعب شکل تقسیم می‌شوند که آسیب رسان نیستند. از این نوع شیشه در ویترین فروشگاهها ، درهای شیشه‌ای و پنجره‌های جانبی اتومبیلها استفاده می‌گردد.

1– هریک از جداره های شیشه در شیشه ضدسرقت سکوریت می تواند معمولی ، سکوریت ، نیمه سکوریت ، پوشش دار ، لمینت و یا اسپندرال و با ضخامت های متفاوت باشد.

2 – سکوریت شیشه توسط یک پروفیل آلومینیومی حاوی مواد رطوبت گیر از همدیگر جدا می شوند. این مجموعه به وسیله دو نوع چسب مخصوص به یکدیگر متصل شده و آب بندی می شود.

3– چسب اولیه

4 – چسب ثانویه

شیشه دوجداره صنعتی

ویژگی های شیشه سکوریت:

به علت وجود لایه هوا یا گاز و با استفاده از شیشه Low-E و یا پوشش دار هر سه روش انتقال حرارت یعنی رسانش ، جابجائی و تابش در شیشه های سکوریت قابل کنترل است. بدین ترتیب میتوان میزان مصرف انرژی جهت سرد کردن یا گرم کردن فضای داخل را کاهش داد. در صورت استفاده از شیشه های ضدسرقت پوشش دار و یا لمینیت میزان ورود نور و اشعه UV کاملاً قابل کنترل است. میزان ایزولاسیون صوتی در شیشه های سکوریت به علت وجود گاز مناسب قابل کنترل است. برای کسب نتیجه بهتر میتوان از شیشه لمینیت در هر یک از جداره های شیشه استفاده نمود. در صورت استفاده از شیشه سکوریت و یا لمینیت دوجداره ها ، این شیشه مقاومت خوبی در برابر سرقت و زلزله از خود نشان میدهد.

علت وجود گاز بین دو لایه شیشه دمای سطح داخلی شیشه با دمای اتاق یکسان می ماند بنابراین شیشه در زمستان عرق نمیکند. مقاومت شیشه سکوریت در اثر حرارت افزایش یافته است از این رو شیشه سکوریت در برابر ضربه و بارهای مکانیکی و استرسهای حرارتی در مقایسه با شیشه معمولی با همان ضخامت و مشخصات 4 تا 5 برابر قوی تر است اما این مشخصه در شیشه نیمه سکوریت به 2 برابر کاهش می یابد. شیشه سکوریت در هنگام شکست به قطعات ریز و غیربرنده ای خرد میشود.

الگوی شکست شیشه نیمه سکوریت مانند شیشه معمولی است.

موارد کاربرد:

انواع پنجره

دربهای ورودی ثابت و متحرک

درب پاسیو

پارتیشن

ویترین و پیشخوان فروشگاهها

 

نرده های شیشه ای



قیمت پنجره دوجداره کشویی

سه شنبه 96/2/19
12:15 عصر
بهرام پروهان

نوع دیگر از پنجره های دوجداره upvc ، پنجره دوجداره کشویی است که بصورت ریلی بازو بسته می شود وهمین امر باعث شده هیچ فضایی را در خانه اشغال نکند. پنجره دوجداره کشویی در کشور ما طرفداران زیادی دارد. پنجره دوجداره کشویی خود به دو نوع، پنجره دو جداره کشویی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود. در مواردی که عایق بودن در برابر نفوذ آلودگی هوا، صدا و انتقال دما اهمیت ویژه ای دارد، پنجره تک حالته و دو حالته بیشتر توصیه میشود.واقعیت این است که پنجره دوجداره upvc کشویی با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه پنجره های دوجداره کشویی دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است. ( که البته این مسئله ذات پنجره های کشویی است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در پنجره دوجداره upvc لولایی قویتر و بهتر از پنجرهدوجداره upvc کشویی صورت می گیرد.

کشویی

اما به هر حال به خاطر وجود سلایق و همچنین کاربری پنجره دوجداره upvc کشویی این نوع پنجره مورد استقبال افراد می باشد. در اینجا به چند نکته فنی اشاره می کنیم تا در هنگام خرید پنجره دوجداره کشویی بتوانید بهترین نوع با مناسب ترین قیمت پنجره دوجداره کشویی را انتخاب کنید تا هم عمر مفیدتری داشته باشند و هم عملیات فیتینگ ( آبندی و هوابندی ) در آن به بهترین نحو صورت پذیرد:

1- پروفیل پنجره دوجداره upvc کشویی

پروفیل پنجره دوجداره upvc به عنوان اصلی ترین و نگهدارنده کلیه ملزومات یک پنجره دوجداره upvc بسیار حائز اهمیت است. در هنگام خرید حتما به استانداردهای پروفیل و گواهینامه های معتبر آن توجه کنید زیرا پروفیل پنجره دوجداره upvc نامرغوب کشویی دارای لرزش زیاد ( مخصوصا در ابعاد بزرگ) می باشد که متاسفانه در بازار فعلی پروفیلهای پنجره upvc کشویی اکونومی زیادی وجود دارند که به علت ارزانی زیاد مورد استفاده قرار می گیرند که طبیعتا در آینده می تواند مشکلات بسیار زیادی را به وجود بیاورد.

2- یراق پنجره دوجداره upvc کشویی

در پنجره دوجداره upvc کشویی تمام وزن شیشه و لنگه بازشو پنجره بر روی غلطکهایی است. که در زیر بازشو قرار دارند و در هنگام جابجایی و اعمال نیروی فیزیکی شما بر روی دستگیره لنگه بازشو به حرکت در می آید.  متاسفانه به علت اینکه این غلطکها در در معرض دید نیستند عموما از یراق آلاتی با غلطکهای پلاستیکی بسیار ضعیف استفاده می شود که اصلا در حرکت لنگه بازشو، روان بودن احساس نمی شود و همچنین به علت وزن و فشار لنگه پنجره و شیشه دوجداره بر روی غلطکها بعد از مدتی شاهد شکستگی غلطکها خواهید بود و اینجاست که عملیات آبندی و هوابندی نیز به درستی صورت نخواهد پذیرفت. پیشنهاد ما به شما یراق پنجره دوجدارهکشویی upvc استاندارد و معتبر با غلطکهای سرامیکی است که واقعا بهترین عملکرد چه از نظر روان بودن را دارند و همچنین توان تحمل وزن در آنها نسبت به غلطکهای پلاستیکی بسیار بیشتر است و عمر مفید آنها همیشگی است.

 

 

 



قیمت انواع پنجره دوجداره آلمانی

دوشنبه 96/2/18
10:30 صبح
بهرام پروهان

در کشورمان علاوه بر تنوع محصولات ایرانی کالاهای وارداتی زیادی از کشورهای مختلف وجود دارد که در صنعت درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی می توان کشورهای ترکیه و آلمان را نام برد که دارای طرفداران زیادی هستند.

انواع درب و پنجره دوجداره آلمانی

1- درب و پنجره دوجداره آلوپلاست (ALU PLAST)

پنجره های دوجداره UPVC آلمانی آلوپلاست  دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور آمادگی خود را برای فروش و نصب انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی دوجداره اعلام می کند.

شرکت درب و پنجره دوجداره آلوپلاست آلمان هم اکنون همگام با توسعه کمی و کیفی پروفیل های تولیدی خود و همراه با تقاضای روز افزون صنعت ساختمان و توجه ویژه به کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها، پروژه طرح توسعه خود را به منظور افزایش ظرفیت تولید و پاسخ گویی هر چه تمام تر به نیاز روز افزون مشتریان در دست اقدام دارد که طی آن سالانه ظرفیت تولید 4برابر خواهد شد.پروفیل های لمینیت آلوپلاست داری رنگ ها و طرح های متنوع برای استفاده در ساختمان های نوساز و یا تعویض پنجره های قدیمی است. 

طرح های پنجره دوجداره آلمانی

درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی آلوپلاست آلمان در سه طرح مختلف تولید می شوند تا مصرف کننده تنوع انتخاب بیشتری داشته باشد.

طرح کلاسیک

طرح قوس دار

دکوراتیو

2- درب و پنجره دوجداره وکا (VEKA)

پروفیل آلمانی وکا (veka) اولین شرکت تولید کننده معتبر یو پی وی سی در دنیا است که در حال حاظر محصولات متنوع خود را به سراسر دنیا ارسال می کند. شرکت VEKA.AG بر روی پروفیل های سفید به کار رفته در درب و پنجره های upvc ،از لایه نازکی از ورق استفاده کرده که در برابر اشعه uv مقاوم می باشد. و در همین راستا پروفیل های پنجره دوجداره خود را به مدت 10 سال از لحاظ ثبات رنگی تضمین می نماید.

از مزایای پروفیل پنجره دوجداره وکا حفظ ویژگی های فیزیکی یکنواخت مطابق با حد تغییرات مجاز قابل قبول در ساختمان می باشد. مقاومت پروفیل آلمانی وکا در برابر شرایط جوی مطابق با استاندارد RAL-GZ 716/10 می باشد. شرکت آلمانی VEKA.AG محصولات خود را به پنج قاره ارسال می نماید و در سراسر دنیا فعالیت گسترده ای را دارا است. مرکز اصلی وکا در ( سندن هورست ) به صورت مستقیم به 500 کشور دنیا محصول صادر می کند علاوه بر این 17 واحد تولیدی وکا در نقاط مختلف دنیا پروفیل های مخصوص بازار های آن منطقه از دنیا را تولید می کند.

نکته قابل توجه در سیستم پروفیل های وکا آگاهی از معماری و فرهنگ کشورهای مختلف است و پروفیل های خود را با نیازهای ملی هر کشور عرضه می کنند به عنوان مثال سیستم (دن لاین) برای دماهای بسیار پایین کشور دانمارک تولید شده است. ( تاپ لاین ان ال) ویژه کشور هلند و ترکیه نیز سیستم ( سافت لاین ) و( یورولاین ) مخصوص خاور میانه طراحی شده است و برای آب و هوای متفاوت هر منطقه از پروفیل مناسب با آن منطقه استفاده می شود.

رنگ بندی پنجره دوجداره وکا

شرکت آلمانی وکا دنیایی از رنگ های متفاوت را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید در منزل یا محیط کار هر طرح و رنگی که مورد پسند شما واقع شود را بدون محدودیت انتخاب کنید. طیف رنگی پنجره های وکا بسیار کامل می باشد و تمامی رنگ های طبیعی و طرح چوب را شامل می شود. پروفیل لمینیت شده وکا به دو صورت مات و براق قابل سفارش هستند.

 



قیمت پنجره دوجداره upvc طرح چوب

یکشنبه 96/2/17
11:51 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره یو پی وی سی  طرح چوب

امروزه می توانیم برای داشتن پنجره ی زیباتر و متناسب با طراحی داخلی و خارجی بنای خود، امکان لمینت انواع طرح چوب، از داخل، خارج و یا هر دو طرف پروفیل های مصرفی این مجموعه فراهم گردیده است. در خیلی از موارد به جهت هارمونی نوع و رنگ متریال مصرفی با نمای ساختمان و یا دکوراسیون داخلی باید از پنجره هایی با رنگهای مختلف استفاده کرد و چه زیباست که علاوه بر استفاده از مزایای پنجره های یو پی وی سی بتوان انتخاب رنگ نیز داشت . این شرکت هر آن چیزی را که شما از درب ها و پنجره های خود انتظار دارید، برایتان فراهم می نماید. این شرکت یک فروشنده و پیشرو در صنعت تولید انواع درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره ساده و لمینیت شده می باشد.

نمایی با طرح چوب برای درب ها و پنجره های دوجداره بسیار زیبا و چشم گیر می باشد و به زیبایی بنا و محیط زندگی شما بسیار کمک می نماید. اما تهیه درب ها و پنجره های چوبی و یا رنگی بسیار گران و تولید آنها بسیار دردسر ساز است. لمینت کردن درب ها و پنجره ها راه حلی کارآمد برای حل این مشکل است. درب ها و پنجره های دوجداره یو پی وی سی را می توان به صورت دورو لمینیت و یا یکرو لمینیت تهیه نمود. درب و پنجره دورو لمینت هم از داخل و هم از بیرون رنگ می شود. ولی درب ها و پنجره های یکرو لمینت بنا به خواست مشتری و یا طراحی بیرونی یا داخلی بنای ساختمانی از یک طرف لمینیت می گردد. در صورتی که درب و پنجره یو پی وی سی ما از بیرون رنگ شود به آن بیرون لمینیت و در صورتی که نمای داخلی درب و پنجره دوجداره ما رنگ شده باشد به آن داخل لمینیت می گویند.

رنگهای پنجره دورو لمینیت

پنجره دوجداره دورو لمینیت در این بین بسیار پرطرفدار است و بسیاری از سازندگان و معماران ساختمانی برای جلوه بخشیدن به نمای بیرونی ساختمان و همچنین نمای داخلی آن، از درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره دورو لمینت استفاده می نمایند. کیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی در تولید درب و پنجره دورو لمینیت اهمیت فراوانی داشته و شرکت پنجره ماندگار امکانات لازم را جهت تولید و عرضه پروفیل های لمینت شده طبق سفارش مشتری در اختیار دارد.

در راستای ارج نهادن به سلایق مشتریان درب و پنجره یو پی وی سی ، این محصول در رنگ های متنوعی تولید می شود. با اینکه رنگ اصلی و پایه پروفیل های درب و پنجره دوجداره، سفید رنگ می باشد اما رنگ های دیگر این محصول برای پیمانکاران، معماران و مشتریانی که قصد تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره را دارند بسیار قابل توجه می باشد. درهمین خصوص شرکت های تولید کننده پروفیل پنجره یو پی وی سی مانند پنجره وین تک و پنجره ویستابست، گزینه های بیشتری در زمینه رنگ پنجره دوجداره در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.