سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت درب و پنجره دوجداره ترک

شنبه 96/2/23
11:44 صبح
بهرام پروهان

با افزایش استقبال ازدرب و  پنجره های UPVC پروفیل های ترکیه راه خود را به ایران باز کردند .قیمت درب وپنجره دوجداره ترک  را نمی توان بدون دانستن ابعاد پنجره و تعداد بازشو های آن بطور دقیق و درست محاسبه کرد چرا که قیمت پنجره دوجداره ترک به میزان پروفیل مصرفی بر اساس متر طول و مقدار شیشه دو جداره بر اساس متر مریع و تعداد بازشوها و یراق آلات آن بستگی دارد.

قیمت درب و پنجره دوجداره ترک
تمامی محاسبات از قبیل قیمت ساخت پنجره یو پی وی سی، لیست برش پروفیل ، لیست برش شیشه ، لیست یراق آلات و … با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC و توسط کامپیوتر به طور کاملاً دقیق انجام می شود.
قیمت پیشنهادی ما برای هر پروژه شامل درب و پنجره های یو پی وی سی، شیشه ( تک جداره یا دو جداره ) ، یراق آلات مربوطه و نصب در محل می باشد. فریم قبلی و حمل درب و پنجره ها و شیشه تا محل پروژه بر عهده مشتری است.
در پروژه های بازسازی بعد از برآورد هزینه کل کار ، هزینه های جانبی همچون هزینه فرزکاری ، جوشکاری و تعویض پنجره ها بعد از بازدید از کار محاسبه میگردد. 
این شرکت سعی کرده برای تکمیل سبد کالایی خود و حضور در پروژه های مختلف شهری و ارضای نیاز سلایق مختلف از پروفیل هایی ترکیه ایی نیز استفاده نماید اما در این میان استانداردهایی برای استفاده از این پروفیل ها تعریف نموده که علاوه بر قیمت مناسب به استاندارد نیز نزدیک باشد تا خریدار در مدت کوتاهی مجبور به تعویض این پنجره ها نباشد.

پنجره دوجداره ترکیه

انواع پروفیل یو پی وی سی پنجره دوجداره ترک

در بازار 5 مدل پروفیل از لحاظ اعتبار و کیفیت موجود می باشد:

1- پروفیل های آلمانی وارداتی از قبیل: VISTABEST– VEKA – SALAMANDR- BROGMAN و …

2- پروفیل های ایرانی با مواد افزدونی آلمان یا اتریش با وزن استاندارد مانند: -بوتیا – سیندژ – همارشتن

3- پروفیل های ترک درجه یک با رعایت وزن استاندارد مانند: TEKNO PLAST- SHEFFER- FISHER – WINHOUSE- WINTECH

4- پروفیل های ایرانی با مواد افزدونی ترکیه یا چین با وزن پائین تر مانند: ABI – HOFMAN- LG – C-one – AVERTA- ARIA IDEAL- MAJOL و …

5- پروفیل های ترک درجه 2 با وزن پائین تر مانند AKAPEN – ROTOLINE و …

حذف نا آگاهانه گالوانیزه پروفیل برای کم کردن قیمت پنجره دو جداره

شاید بتوان یکی از شایع ترین مشکلات پنجره های دو جداره upvc را انحنای پروفیل های آن نام برد ، البته این مشکل فقط در زمانی بوجود می آید که تولید کننده از گالوانیزه در داخل پروفیل استفاده نکرده باشد. چرا که بیش از 50% از مقاومت پروفیل را گالوانیزه داخل آن تامین می نماید. حال چرا بعضی از تولید کنندگان پنجره یو پی وی سی بخاطر کم کردن قیمت محصول از آن استفاده نمی کنند، جای بحث دارد . در صورتی که استفاده یکپارچه از گالوانیزه استاندارد حداقل 1.7 میلیمتری برای پنجره های یو پی وی سی بسیار حائز اهمیت است. لذا انتخاب محصولی که دارای گالوانیزه داخلی در پروفیل نمی باشد و یا بصورت متقاطع و تیکه ای از گالوانیزه استفاده شده است، شاید درصدی از قیمت کل بکاهد ولیکن بیش از 70% کیفیت محصول را کاهش داده و در کوتاه مدت و دراز مدت باعث سقوط کیفیت شده و در مواردی خطر جانی ایجاد می نماید.

فروش درب و پنجره های upvc ترکیه ای با قیمت مناسب

زمینه های فعالیت ما:

نمایندگی رسمی پخش و فروش پروفیل های درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی ترکیه

فروش انواع پروفیل های رنگی و سفید 4 کاناله گسکت دار درجه یک ترکیه (با قیمت مناسب)

طراحی و آنالیز درب و پنجره های دوجداره با نرم افزار مخصوص یو پی وی سی

تولید انواع درب و پنجره های دوجداره یوپی وی سی

تولید شیشه های دوجداره

مشاوره و راه اندازی کارگاه درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی