سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت درب و پنجره دوجداره کلنگی وین تک

دوشنبه 96/9/13
3:0 عصر
بهرام پروهان

درب و پنجره دوجداره کلنگی وین تک را معمولا در ابعاد کوچک و برای سرویس های بهداشتی و حمام که تنها ورود نور و تهویه هوا اهمیت دارد استفاده می کنند. شما می توانید برای دریافت پیش فاکتور و گرفتن قیمت درب و پنجره دوجداره کلنگی وین تک در هر سایز و ابعادی با ما تماس بگیرید. درب و پنجره دوجداره کلنگی وین تک (Tilt) به صورت یک جهت بازشو می‌باشد و همچنین قابلیت تغییر جهت بازشو از بالا به بیرون و پایین به بیرون با توجه به سلیقه و نوع سفارش مشتری را دارد.

اندازه گیری تخصصی پنجره دوجداره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت بهترین پنجره دوجداره تک حالته در کرج

شنبه 96/9/4
12:3 عصر
بهرام پروهان

مهمترین عوامل در تعیین قیمت بهترین پنجره دوجداره تک حالته در کرج نوع دستگیره ها ،یراق آلات ، طرح و مدل پنجره upvc تک حالته می باشند. پنجره دوجداره تک حالته به لحاظ داشتن تنها یک بازشو ساده ترین نوع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی از نظر بازشو لنگه ای می باشد که به دلیل قیمت مناسب مورد توجه قرار گرفته است. 

 پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره قوسی در کرج

جمعه 96/9/3
7:0 صبح
بهرام پروهان

امروزه ساخت پنجره های دوجداره قوسی توسط دستگاه های مخصوص خم شکل میگیرند و تولید می شوند .پنجره دوجداره قوسی در کرج علاوه بر کارایی و قابلیت در حفظ انرژی و تهویه هوا از نمای زیبا و دلنشینی نیز برخوردار هستند. قیمت پنجره دوجداره قوسی در کرج نسبت به پنجره های عرضه شده در کارگاه ها منسب تر می باشد.

پنجره چندضلعی

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره عایق در کرج

پنج شنبه 96/9/2
9:49 صبح
بهرام پروهان

 در فصل تابستان در یک خانه معمولی در حدود 50 درصد هوای سرد داخل خانه از طریق پنجره ها هدر می رود. ولی امروزه با استفاده از پنجره دوجداره عایق در کرج می توان این درصد هدر رفتن سرما را تا حد زیادی کاهش داد و از ورود انرژی حرارتی به داخل خانه پیشگیری کرد.بر همین اساس قیمت پنجره دوجداره عایق در کرج نسبت به پنجره های معمولی بیشتر می باشد.

 پنجره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت جدیدترین مدل پنجره دوجداره در کرج

چهارشنبه 96/9/1
3:11 عصر
بهرام پروهان

پنجره فولکس واگنی از جدیدترین مدل پنجره دوجداره در کرج می باشد . سیستم این پنجره در جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است یکی از ویژگی های جدیدترین مدل پنجره دوجداره در کرج پنجره فولکس واگنی, عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید می باشد. قیمت جدیدترین مدل پنجره دوجداره در کرج بدلیل کیفیت و مزایای فراوان آن بیشتر می باشد.

پنجره دوجداره فولکس واگنی

ادامه مطلب...