سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره قوسی در کرج

جمعه 96/9/3
7:0 صبح
بهرام پروهان

امروزه ساخت پنجره های دوجداره قوسی توسط دستگاه های مخصوص خم شکل میگیرند و تولید می شوند .پنجره دوجداره قوسی در کرج علاوه بر کارایی و قابلیت در حفظ انرژی و تهویه هوا از نمای زیبا و دلنشینی نیز برخوردار هستند. قیمت پنجره دوجداره قوسی در کرج نسبت به پنجره های عرضه شده در کارگاه ها منسب تر می باشد.

پنجره چندضلعی

برای سفارش پنجره دوجداره قوسی در کرج با اشکال خاص باید به شرکت های معتبر ساخت پنجره دوجداره قوسی در کرج  مراجعه نمود. تمامی پنجره دوجداره قوسی در کرج تولید شده در شرکت های معتبر، دارای ضمانت نامه و گارانتی می باشند. شرکت پنجره ماندگاردر کرج با بهره گیری از کادری مجرب و دستگاه های استاندارد موفق شده است که تمامی پنجره های با اشکال خاص و پنجره دوجداره قوسی در کرج را تولید نماید. پنجره دوجداره قوسی در کرج غیر از کارایی و قابلیت در حفظ انرژی و تهویه هوای مطبوع ، جلوه ساختمان هستند. نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد. یکی از مدل های پنجره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع پنجره دوجداره قوسی در کرج است. پنجره های نیم دایره ، دایره ، کمانی و … انواع دیگر در جای خود زیبایی منحصر به فردی به نما می دهد.استفاده از پنجره های چندضلعی و با اشکال خاص بسته به طراحی و معماری ساختمان دارد. https://karaj-upvc.com/در بسیاری از ساختمان ها برخی از پنجره های نما اشکال خاص دارند که جلوه ای خیره کننده به نما می دهد. اشکال گوناگونی را می توان با پروفیل یو پی وی سی ساخت که با مشاوره و محاسبه کارایی و مقاومت پنجره می توان آنها را تولید کرد.معماران و طراحان ساختمان با سلایق خاص همیشه به دنبال یافتن و اجرای پروژه های منحصر بفرد و خاص هستند. شاید یکی از دلایلی که بعنوان نقاط ضعف پنجره های دوجداره یو پی وی سی نسبت به انواع پنجره آهنی و فلزی مطرح است، همین عدم انعطاف پذیری پروسه تولید پنجره دوجداره قوسی در کرج با نظر طراحان تصور شود.

اما در سالهای اخیر و جهت ترمیم چنین تصوری شرکت های تولید کننده درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و همچنین شرکت های تولید کننده پروفیل یو پی وی سی با همکاری یکدیگر اقدام به ابداع روشها و ماشین آلات خاصی شده اند تا بتوانند این تنوع محصولات را افزایش دهند. بعنوان مثال امروزه تولید پروفیل یو پی وی سی در سایز های مختلف ممکن شده است. همچنین ماشین آلات خاصی جهت ایجاد خم بر روی لنگه های پنجره دوجداره قوسی در کرج و کلاف ساخته شده اند.

پنجره دوجداره قوسی در کرج تاثیر رویایی و بی نظیری بر خانه های با معماری مدرن و سنتی می گذارد. شما می توانید این مدل از پنجره را در کنار دیگر مدل های پنجره قرار دهید تا به نمایی زیباتر در ظاهر ساختمان برسید. می توانید در ساخت درب های بالکنی نیز از این مدل استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی، نور بیشتری وارد منزل کنید. پنجره دوجداره قوسی در کرج می توانند به بلندی پنجره های لولایی و به پهنی پنجره های سایبانی ساخته شود. این مدل از پنجره با تلفیق درست با دیگر مدل ها می تواند علاوه بر زیبایی، تهویه هوای مطبوعی نیز فراهم کند.

تعویض و  قیمت پنجره دوجداره قوسی در کرج 

براى تعویض پنجره دوجداره قوسی در کرج دوراه وجود دارد :

اولى اینکه، بهمان حالت وصورت که وجود دارد ازنوع  یوپى وى سى کلیشه شده وبا دستگاه تمام اتوماتیک خم داده وساخته میشود که زیبا میشود اما بسیار پرهزینه است و درعین حال درزگیرى وعایق کمترى نسبت به پنجره هاى عادى دارد .

دوم اینکه ، حالت قوس و هلال پنجره ها جداگانه پر میشود . یا با شیشه دوجداره طبق نمای قبلی آن قسمت عایق میشود و درزیر آن پنجره عادى ساخته میشود و مزایاى آن نسبت به قوسى هم قیمت مناسبتر و هم کیپ شدن وبهتر عایق شدن آن است .  اما به خواسته شما هرکدام برای ما قابل اجراست. https://karaj-upvc.com/

خصوصیات یراق خوب و قیمت پنجره دوجداره قوسی در کرج به شرح زیر است:

1-تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات:

از آنجایی که پنجره با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته میشود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است. به همین علت می بایست یراق مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره نشود. این مسئله میتواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن پنجره دوجداره قوسی در کرج می گردد.

متأسفانه امروزه به شدت این مسئـله دیده می شود که برای پایین آوردن قیمت پنجره دوجداره قوسی در کرج از یراق های نامناسب استفاده می شود و این در حالی است که در پنجره دوجداره قوسی در کرج با تغییر ارتفاع و عرض بازشو مکانیزم یراق نیز به خاطر تحمل وزن تغییر می کند، اما عمدتاً به خاطر پایین نگه داشتن قیمت پنجره به این مسئله توجه زیادی نمی شود.

پنجره دوجداره چندضلعی

 

2–آبندی کامل پنجره دوجداره قوسی در کرج :

در زندگی صنعتی و شهری امروزه یکی از مهمترین مسائل جلوگیری از گرد و غبار و هوای آلوده به داخل واحدهای ساختمانی است که بسیار مورد توجه است.

اگر یراق تولید شده براساس استاندارد های موجود نباشد عملیات فیتینگ میان لاستیک آبندی و پروفیل به درستی صورت نمی پذیرد و در نتیجه پنجره تولید شده انتظارات این بحث را به درستی برآورده نمی سازد. https://karaj-upvc.com/

لازم به ذکر است که یادآور شویم در بحث آبندی همانند بحث قبلی اگر از یراق مناسب با توجه به اندازه لنگه استفاده نشود، بحث آبندی پنجره به درستی صورت نمی پذیرد.

3-ایمنی و ضدسرقت بودن پنجره دوجداره قوسی در کرج:

بحث ایمنی و ضدسرقت بودن در تمام انتخابات انسان نقش به سزایی دارد. همانطور که شما در خرید ماشین ، منزل و… به این مسئله توجه خاصی دارید. یراق مورد استفاده در پنجره دوجداره قوسی در کرج باید به گونه ای طراحی شود که ورود افراد از بیرون به داخل را غیرممکن سازد که این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق پنجره صورت می پذیرد. برای مثال وجود پلیت ها و قفلهای قارچی باعث درگیری قفلها در یکدیگر شده و هیچ شخصی حتی با دیلم و وسایل دیگر از بیرون قادر به باز کردن پنجره نمی باشد.