سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره با شیشه دودی

دوشنبه 96/4/19
2:35 عصر
بهرام پروهان

استفاده از شیشه رنگی در درب و پنجره های امروزی نیز بسیار رونق پیدا کرده است از جمله رنگهای پر طرفدار در بین شیشه های رنگی، شیشه دودی می باشد. قیمت پنجره دوجداره با شیشه دودی بسیار مناسب است چرا که دکوراسیون منزل شما را از این رو به آن رو میکند. 

رنگ شیشه دوجداره پنجره upvc بسیار تأثیرگذار می باشد و می توان بسته به شرایط رنگ شیشه دوجداره پنجره upvc خود را تغییر داد رنگ شیشه پنجره دوجداره یکی از پارامترهای زیبایی می باشد که در انتخاب آن باید دقت فراوان بعمل آید. عوامل تأثیرگذار در رنگ شیشه دوجداره جهت پنجره دوجداره یو پی وی سی به شرح ذیل است:

1- نوع کاربری :: اولین نکته و مهمترین نکته برمی گردد به کاربری محلی که در آن پنجره دوجداره یو پی وی سی نصب شده است. به عنوان مثال در کاربری های مسکونی و تجاری اکثراً از شیشه های ساده و یا clear استفاده می کنند. برعکس در مکان های اداری جهت جلوگیری از ورود نور به داخل و همچنین نداشتن دید از بیرون اکثراً از شیشه های رنگی و یا شیشه دودی استفاده می شود. شیشه دودی باعث می شود که افراد از بیرون به داخل دید کافی نداشته باشند و همچنین شیشه های دودی نسبت به سایر رنگ ها، نور کمتری را به داخل انتقال می دهند. قیمت پنجره دوجداره با شیشه دودی

2- شرایط آب و هوایی و جغرافیایی :: در مناطق سردسیری با توجه به اینکه گرمای خورشید نقش بسیار مهمی در گرم کردن محل های مسکونی دارد از اینرو حتماً از شیشه های clear یا شفاف استفاده می کنند که از تابش حداکثری نور خورشید برخوردار باشند و قیمت پنجره دوجداره با شیشه دودی مقرون به صرفه است و یا حتی در مناطق خیلی سردسیری از شیشه های کنترل کننده انرژی یا low-e استفاده می کنند که کل انرژی گرمایی خورشید منهای اشعه ماوراء بنفش و اشعه های مضر خورشید، به طور کامل وارد محیط می گردد.

شیشه دودی پنجره

شیشه دوجداره low-e شیشه  low-e: برعکس در مناطق گرمسیری و مناطق کویری و مناطقی که نور خورشید به صورت مستقیم می تابد و گرما بسیار می باشد و تابش نور خورشید باعث آزار و اذیت می گردد ، از شیشه های رفلکس و یا رنگی استفاده می کنند تا از میزان حداقل تابش خورشیدی برخوردار باشند. همچنین در این مناطق نیز می توان از نوعی شیشه low-e استفاده کرد که گرمای خورشید را کاملا منعکس نماید و به داخل نفوذ نکند در نتیجه خنگ نگه داشتن محیط داخل آسان تر می گردد و انرژی کمتری مصرف می گردد.

3- مطابق با معماری ساختمان : پنجره دوجداره یو پی وی سی شما و متعاقباً شیشه دوجداره آن باید از نظر رنگ یک نوع همخوانی با معماری ساختمان شما داشته باشد. به عنوان مثال در نماهایی که از ورق های نقره ای کامپوزیت استفاده شده است اکثراً از شیشه های دودی استفاده می کنند. در نماهایی که در آن از تلفیق چوب، شیشه و آجر استفاده شده است نیز می توان از شیشه دوجداره دودی و با برنز استفاده کرد. پنجره upvc شما و متعاقباً شیشه دوجداره آن باید از نظر رنگ یک نوع همخوانی با معماری ساختمان شما داشته باشد. به عنوان مثال در اکثر نماهایی که از سنگ های کرم استفاده شده است از شیشه های ساده و یا برنز و یا رفلکس برنز استفاده می کنند. در نماهایی که از ورق های نقره ای کامپوزیت استفاده شده است اکثراً از شیشه های سیلورف دودی، رفلکس آبی استفاده می کنند. در نماهای سفید یک دست می توان از شیشه های دوجداره clear و یا آبی استفاده کرد. در نماهایی که در ان از تلفیق چوب، شیشه و آجر استفاده شده است می توان از شیشه دوجداره به رنگ برنز و یا دودی استفاده کرد. بسته به نوع معماری و سلیقه می توان از شیشه های دوجداره در رنگ های مختلف استفاده کرد.