سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت انواع پنجره دوجداره کشویی در کرج

پنج شنبه 98/5/24
11:35 صبح
بهرام پروهان

قیمت انواع پنجره دوجداره کشویی در کرج:قیمت پنجره دوجداره کشویی با دقت به گونه پروفیل و یراق آلات مصرفی گوناگون می باشد. چگونگی ساخت پنجره دوجداره کشویی در کارایی آن بسیار با اهمیت می باشد . شرکت پنجره ماندگار در این نوشته برای شما عزیزان به تشریح قیمت انواع پنجره دوجداره کشویی در کرج و تهران میپردازد.

قیمت پنجره یو پی وی سی

قیمت انواع پنجره دوجداره کشویی در کرج

قیمت پنجره کشویی به آیتم های زیر بسته می باشد:

  • قیمت پروفیل یو پی وی سیکشویی
  • قیمت یراق آلات کشویی
  • قیمت شیشه دوجداره
  • قیمت نصب پنجره دوجداره کشویی

پنجره دو جداره

با دقت به اینکه پنجره دوجداره کشویی کلا تا میزان 80درصد عایق می باشد و نسبت به پنجره دوجداره لولایی از فیتینگ کمتری برخوردار است به همین علت در ساخت آن و انتخاب نوع پرفیل و نوع یراق الات باید دقت بسیار انجام پذیرد .

با توجه به تجربه 15ساله در صنعت درب و پنجره یو پی وی سی، بهترین پیشنهاد جهت تولید پنجره دوجداره کشویی استفاده ازپروفیلیو پی وی سیویستابست و یراق آلات roto آلمان می باشد .

قیمت پنجره ارزان

به دو دلیل:

1- پروفیل پنجره کشویی باید از استحام کافی برخوردار باشد مخصوصا جهت ارتفاع های بلند، با توجه به اینکه پروفیل کشویی ویستابست بالاترین میزان وزن مخصوص را در بین پروفیل های داخلی و ترک دارد و با توجه به ضخامت استاندارد دیواره های پروفیل که گواهینامه استاندارد RAL را دارا می باشد.

لذا بهترین نوع پروفیل جهت ساخت پنجره دوجداره کشویی می باشد.

2- با دقت به ریلی بودن پنجره کشویی و افتادن وزن لنگه و شیشه بر روی غلطک های یراق ، لذا حتما باید از غلطک های سرامیک ROTO با تحمل وزن بالا استفاده شود.

این نوع غلطک های سرامیی تنها مخصوص یراق آلات ROTO آلمان می باشد، همچنین دستگیره و اسپانیولت پنجره کشویی ROTO خیلی منحصر به فرد می باشد. یراق آلات ROTO کارکردی خیلی روان را در پنجره دوجداره کشویی از خود نشان می دهد.

پنجره upvc (1)

قیمت پنجره دوجداره کشویی با دقت به ابعاد و عرض بازشو از قرار هر متر مربع بین 250تا 350هزار تومان گوناگون می باشد. دقت شود که در طراحی پنجره دوجداره کشویی عرض لنگه بازشو نسبت به ارتفاع آن کم نباشد، در این صورت لنگه امکان کندی در حرکت و کله کردن را دارد.

بهترین حالت برای پنجره کشویی عرض هر بازشو بین 1تا 1/5متر و ارتفاع آن 2متر باشد.

جهت اطلاعات فروش و یا دریافت پیش فاکتور می توانید با واحد فروش به شماره 09127298086تماس حاصل فرمایید و یا ابعاد.