سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره سه جداره پنجره ماندگار در بوشهر

دوشنبه 98/4/31
3:23 عصر
بهرام پروهان

پنجره سه جداره ترمال بریک پنجره ماندگار در بوشهر: پنجره سه جداره از شیشه سه جداره و فریم آلومینیوم ترمال-بریک یا  UPVC که به میزان قابل ملاحظه ای مصرف سوخت و هزینه های ناشی از آن را کاهش می دهد، تشکیل شده است.جام های شیشه درپنجره سه جداره به کمک نوار اسپیسر (10-12-14) از یک دیگر جدا شده و در فضای ایجاد شده هوا و یا گاز تزریق می شود سپس شیشه در داخل پنجره سه جداره کاملاً ثابت می شود که معمولاً چند میلی متر بزرگتر از ابعاد شیشه ساخته شده و درداخل فریم توسط تاکوز (چهار طرف شیشه قرار میگیرد )و زهوار کاملاً جا داده می شود.

پنجره 3جداره

پنجره سه جداره پنجره ماندگار در بوشهر

مزایای پنجره سه جداره چیست؟

پنجره سه جداره انتخابی کاملاً ایده آل جهت استفاده بهینه انرژی است. هوای محبوس شده در بین دو جام شیشه در پنجره سه جداره، و همچنین فضای خالی داخل پروفیل های upvc ولایه پلی آمید در پروفیل های آلومینیوم ترمال بریک، نقش عایق را در پنجره سه جداره ایفا کرده و علاوه بر اینکه به میزان قابل ملاحظه ای آلودگی صوتی می کاهد و از ورود گرد و غبار فضای خارجی به داخل نیز می کاهد. تمام خصوصیات ذکر شده باعث می شود که پنجره سه جداره در مقابل خروج گرما مقاومت بالایی از خود نشان داده، در زمستان ها منزل شما را گرم و راحت نگه دارد. پنجره سه جداره در تابستان دقیقاً عکس فرآیند بالا را داشته و از ورود درجه حرارت بالای خارج به داخل جلوگیری می کند. در نهایت این خاصیت عایق بندی موجب می گردد که سیستم تهویه مطبوع پشتیبانی شده و برای نگه داشتن دمای مطلوب محیط، نیاز به مصرف انرژی کمتری داشته باشد و در نتیجه سوخت و هزینه کمتری مصرف نمایند

مشکلات رایج: پنجره نیاز به نگهداری و توجه دارد به صورتی که قبل از تولید و ساخت باید به نوع پروفیل انتخابی، استاندارد بودن آن ،گالوانیزه (رین فورس )مورد استفاده و یراق آلات مورد استفاده کاملاً توجه شود و پس از نصب نیز عدم وارد کردن فشار فیزیکی، ضربه و استفاده صحیح از بازشو ها بی شک نقش موثری در سلامت و عمر مفید پنجره سه جداره خواهد داشت.

باید توجه داشت که علاوه بر شیشه ها پروفیل مناسب نیز نقش بسیار مهمی در عایق بودن پنجره upvc دارد و استفاده از پروفیل نامناسب و غیر استاندارد می تواند باعث هدر رفتن کلیه مزایای پنجره سه جداره شده و تنها باعث تحمیل شدن هزینه های تولید و نصب پنجره گردد .

شرکت درب پنجره دوجداره

پنجره سه جداره پنجره ماندگار

همیشه در نزدیکی پنجره راحتی شما به دمای مناسب شیشه بستگی دارد و در صورت تماس با پنجره ای که تفاوت زیادی با دمای اتاق دارد، حس ناخوشایندی در شما به وجود خواهد آورد.

پنجره سه جداره انتقال دما از جدار بیرونی شیشه به جدار داخلی را بسیار کند کرده و موجب فراهم آمدن راحتی بیشتری می گردد. ضمناً به دلیل عدم تفاوت زیاد بین شیشه با فضای داخلی از به وجود آمدن ترک های مویی که در اثر انبساط و انقباض به وجود آمده و در دراز مدت باعث ایجاد شکست در شیشه می شود جلوگیری می نماید.

پنجره سه جداره درصورت عایق بند و کارآمد بودن تا حد زیادی از آلودگی صوتی و ورود گرد و غبار نیز می کاهد، میزان کاهش صدا با توجه به قطر جداره های شیشه سه جداره یا سه جداره بودن متفاوت خواهد بود.

یکی از مزایای پنجره سه جداره در مقایسه با پنجره های معمولی امنیت بالاتر است. مسلماً امکان شکستن دو جدار شیشه به زمان و انرژی بیشتری نیاز دارد، ضمن اینکه در صورت استفاده از شیشه های سکوریت و ضد گلوله می توان این ضریب امنیت را باز هم افزایش داد.