سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرکره پشت پنجره داخل شیشه در کرج

سه شنبه 98/4/4
12:41 عصر
بهرام پروهان

کرکره پشت پنجره داخل شیشه در کرج: این نوع از شیشه ها در مکان های اداری کاربرد فراوانی دارند . شرکت پنجره ماندگاربا انتقال تکنولوژی از کشور ترکیه در سال های اخیر موفق به تولید شیشه های دوجداره با کرکره آلومینیومی در داخل خود شده است ، این نوع از شیشه ها به صورت پارتیشن بر روی فریم ها نصب و کاملا حرفه ای نقشی بر دکوراسیون خانه و دفتر اداری ایجاد مینماید   .

کرکره داخل شیشه

کرکره پشت پنجره داخل شیشه در کرج

محافظت در برابر نور خورشید

ورود نور خورشید از بیرون تحت کنترل قرار دارد و از این طریق میزان آن کاهش یافته و یا مطابق با نیازهای ما تسهیل می گردد.مجموعه ای از مدل های موجود که بر اساس نیازهای مختلف سازگار پذیر می باشد، از مدل های قدیمی تا محفظه های داخلی به ابعاد 20 تا 25 میلیمتر عرضه شده که امکان تنظیم کرکره مطابق با سامانه های نسل قبلی دارای محفظه های باریکتر 16 میلیمتری را فراهم می کند.

محافظت گرمایی

به لحاظ محافظت حرارتی، IGBU با یک شیشه سه جداره با شیشه هایی با ضخامت برابر و ترکیبی از شیشه های معمول قابل قیاس است که البته همانند مورد قبل، امکان ترکیب شیشه های خاص محافظت حراتی که موجب افزایش احتمال یاد شده می شوند نیز وجود دارد.

زیبایی خاص

در بسیاری از موارد ما با ساختمان هایی روبرو می شویم که بدلیل انواع رنگ های حاصل از شکل دلخواه و مورد نظر ساکنین زیبایی ظاهری آن ها از میان رفته و جذابیت ناشی از یکنواختی و یکدستی ساختمان دستخوش تغییر شده است. IGBU متضمن تحقق و حفظ زیبایی مورد نظر با گذشت زمان است، چرا که امکان تغییر و یا دستکاری در آن وجود ندارد.

عدم نیاز به نگهداری

با توجه به شرایط موجود پیشین، مطمئنا نیازی به نگهداری وجود ندارد زیرا تنها جنبه ای که می بایست مد نظر قرار داد، پاکی قسمت بیرونی شیشه است. در کنار عدم وجود گرد و خاک بر روی تیغه های کرکره و یا قسمت داخلی محفظه، میکرو ارگانیسم ها و یا باکتری ها (موجود در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها ، اتاق های تمیز یا کلین روم ها و مکانهای تجاری و…) این امر مصداق خواهد داشت چرا که امر مزبور به شکل سامانه ای متشکل از یک شیشه دو جداره با کرکره است که با یک فرمان مکانیکی مورد بهره برداری قرار می گیرد. سامانه مزبور به هیچ عنوان پیش پا افتاده نبوده و صرفه جویی اقتصادی احتمالی ناشی از عدم نیاز به نگهداری علی الخصوص در ساختمان های عمومی همانند بیمارستان ها، درمانگاه ها، آزمایشگاه ها، مدارس، دانشگاه ها، هتل ها و … -که بر آن اساس نیازی به تعویض کرکره و یا پرده ها بدلیل شکستگی و یا مرور ایام نبوده- و پاک ماندن و عدم نیاز به تعویض آن ها با گذشت زمان، قابل ملاحظه می باشد.

کرکره داخل شیشه

 

کرکره پشت پنجره داخل شیشه

 

امتیازات کرکره داخل شیشه دوجداره

زیبایی و دوام خاص

جلوگیری از کثیف شدن تیغه های کرکره

ایجاد محیط خصوصی در زمان های محدود

تنظیم کردن نور عبوری از بین تیغه ها

تنوع در رنگ و نقش

در جند نوع برقی ، دستی ، مگنتی و پیچی

امکان نقش بستن طرح مورد نطر بر روی تیغه ها

نصب بر روی انواع فریم فلزی ، آلومینیومی ، چوبی و یو پی وی سی

تکنولوژی به کار برده شده در کرکره های داخل شیشه دوجداره باعث شده تا این نوع پرده در محیط های اداری، دفتری، شرکتها، هتل و سویتها، بیمارستانها، مراکز آزمایشگاهی و درمانی، اتاق های تمیز و مکانهای تجاری بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

این مدل از کرکره پنجره دوجداره که در اصطلاح به آن IGBU گفته میشود. تشکیل شده است از یک شیشه دو جداره به همراه یک محفظه کاملا عایق و آب بندی شده به صورت شیمیایی که در قسمت داخلی عایق آن بوتیل و پلی سولفید استفاده شده و پرده کرکره ای از جنس آلومینیوم را در داخل خود تعبیه کرده است. به نحوی که میتوان با رعایت عایق حرارت بودن، زاویه تیغه کرکره پرده را تغییر یا حالت باز و بسته نمودن پرده را انجام داد.

تاثیر پرده کرکره شیشه دو جداره در انتقال حرارت

علاوه بر اینکه خود شیشه دوجداره تا حد زیادی از ورود گرما و  سرما به محیط داخل خانه جلوگیری مینماید پرده کرکره شیشه دوجداره نیز این محافظت را افزایش داده و تقویت میکند. از طرف دیگر از طریق امکان ترکیبات شیشه های مختلف همانند شیشه های ضخامت بالا، شیشه های آکوستیک و … میتوان امکانات گسترده تری را ایجاد نموده و مجموعه ای از ترکیبات شیشه ای نیز به منظور تامین نیاز های مختلف در این بین مد نظر قرار داد.

فریم شیشه دو جداره

صنایع درسان جام در کنار تولید انواع شیشه دوجداره ، تولید فریم های upvc   و آلومینیومی معمولی و ترمال برک نیز دارد تا مشتریان همواره از کار کردن با این واحد راضی و خشنود باشند .