سفارش تبلیغ
صبا ویژن

upvc در و پنجره یو پی وی سی مخصوص هتل کرج

سه شنبه 98/3/28
2:29 عصر
بهرام پروهان

upvc در و پنجره یو پی وی سی مخصوص هتل کرج: nv ,پنجره‌های UPVC ، یکی از محصولات ساختمانی و نسل ارتقاع یافته پنجره‌های ساخته شده از ورق‌های پی وی سی (PVC) یا پلی وینیل کلراید هستند. پی وی سی، یک پلاستیک مستحکم و کم وزن است که با افزودن روان‌کننده‌، بسیار نرم‌تر و منعطف تر از پلاستیک شده است. این پنجره‌ها با اینکه مزایای زیادی داشتند اما در برابر تغییرات دمایی مقاومت چندان مناسبی نداشتند. برای رفع این مشکل از پروفیل‌های یو پی وی سی استفاده شد که به پی وی سی غیرپلاستیکی (un-plasticized) یا پی وی سی سخت شده اشاره دارد. پنجره‌های یو پی وی سی، در اوایل دهه 1960پا جای نمونه‌های  قدیمی‌خود گذاشتند و در حال حاضر جزو فراگیر‌ترین محصولات مورد استفاده برای درب و پنجره‌ها می‌باشند.

در وپنجره یو پی وی سی

upvc در و پنجره یو پی وی سی مخصوص هتل کرج

عایق صوتی

در و پنجره‌های یو پی وی سی دو جداره یا چند جداره، از شیشه‌های موازی‌ درون یک پروفیل UPVC، تشکیل یافته اند. بین جداره‌های این پنجره‌ها از گازی عایق و خنثی (آرگون، کریپتون یا زنون) که فشاری برابر با فشار هوای بیرون دارد استفاده می‌شود تا از ورود صدا‌های خارج از محیط جلوگیری شود.

عایق حرارتی

پنجره‌های دوجداره‌ی یو پی وی سی، اگر به طور صحیح نصب شوند و عملیات آب بندی، در آن‌ها به خوبی رعایت شود به مقدار قابل توجهی از مصرف انرژی شما را کاهش می‌دهند. با استفاده از این درب و پنجره‌ها، در فصول سرد و گرم از هدررفت انرژی جلوگیری خواهید شد.

شکل پذیری

شکل پذیری فوق‌العاده پروفیل‌های UPVC، امکان اجرای انواع خم و قوس‌های منتظم و غیر منتظم مورد نظر شما برای ساخت درب و پنجره‌ به هر شکلی که در نظر داشته باشید را فراهم کرده است.

در و پنجره upvc

upvc درو پنجره یو پی وی سی

تنوع در یراق آلات و نوع بازشو

محصولات UPVC یراق آلات متنوعی دارند به طوری که با استفاده از هرکدام از آن‌ها می‌توانید درب و پنجره‌ای فوق‌العاده برای خود بسازید. این محصولات با انواع مدل‌های مختلف، از بازشو‌های ثابت و کشویی تا انواع نمونه‌های فولکس واگنی، سایبانی، دوحالته، آکاردئونی و … را شامل می‌شوند.

دوام و استحکام بالا

 

در و پنجره‌های یو پی وی سی، مقاومت بسیار ویژه و شاخصی در برابر تغییرات آب و هوایی، تغییرات دمایی، زنگ زدن و پوسیدگی دارند. این پنجره‌ها تا مدت‌ها بدون تغییر باقی مانده و مثل درب و پنجره‌های آهنی و چوبی، بر اثر گذشت زمان، دچار فرسودگی و پوسیدگی نمی‌شوند.