سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرکره تاشو دستی مخصوص پنجره کرج

شنبه 98/3/18
3:4 عصر
بهرام پروهان

کرکره تاشو دستی مخصوص پنجره کرج: پنجره ماندگار تولید کننده و مجری انواع کرکره های تاشوی مخصوص پنجره های دوجداره میباشد.این نوع کرکره تاشو بین شیشه دوجداره دارای عملکرد ساده است. مدل هلندی آن دارای ضخامت نهایی 26میلیمتر است و مدل ترک آن دارای ضخامت 20میلیمتر است. عملکرد این مدل با کابل و ولوم می باشد که عملکردی مکانیکی بوده و فقط امکان حرکت دورانی کرکره را دارد. در این حالت کرکره فقط سایه روشن می شود. این پرده ها را می توان در مساحت های زیر 4متر مربع تولید کرد. اگر ابعاد بیشتر مد نظر باشد به دلیل سنگینی کرکره ما مدل هلندی را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.

پرده کرکره دستی

کرکره تاشو دستی مخصوص پنجره کرج

پرده کرکره بین شیشه دوجداره که محبوبیت بسیاری دارد امروزه مورد استفاده بسیاری قرار می گیرد که در این مقاله در این باره توضیحاتی به شما داده خواهد شد.

این پرده به دو صورت حرکت می کند:

 به صورت برقی به طرف بالا و پایین

 به صورت دستی به حالت سایه و روشن

این کره کره های مخصوص دستی را بصورت یک وکیم عایق در بین شیشه دوجداره قرار می دهند. در این حالت تزریق گاز آرگون نیز امکان پذیر است. شیشه هایی که در این نوع سیستم بکار برده می شود 6میل سکوریت است . جنس این کرکره تاشو از آلومینیوم هستند و می توان آنها را در رنگهای مختلف با توجه به سلیقه مشتری اجرا کرد.

پردئه کرکره تاشو

کرکره تاشو دستی مخصوص

 

پرده کرکره ای دستی که در بین شیشه برخی از پنجره های دوجداره تاشو به سفارش مشتری قرار داده می شود از جنس آلومینیوم می باشد و قرار دادن این پرده در بین شیشه به دلیل عایق بودن آن انجام می پذیرد و انجام این کار این مزیت را خواهد داشت که حرارت تابش آفتاب به داخل ساختمان کاهش داده می شود، دید محیطی به داخل ساختمان از بین می رود، اتلاف انرژی ساختمان از آنچه که هست بیشتر کاهش داده می شود و همچنین زیبایی پنجره بیشتر خواهد شد.

کاربرد پرده کرکره در محیط ایزوله

پرده های کرکره ای مدل دستی که در بین شیشه های دوجداره مورد استفاده قرار می گیرند و از جنس آلومینیوم ساخته می شوند به دلیل ایزوله و بهداشتی بودن جهت کاربرد در محیط های دفتری، اداری، هتل ها، سوئیت‌ها، بیمارستان ها، مراکز آزمایشگاهی و درمانی بسیار مناسب خواهند بود و این پرده های کرکره ای به نحوی در بین جداره های شیشه ها تعبیه می شوند که می توان زاویه تیغه و حالت باز و بسته بودن آنها را تنظیم نمود.