سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره کامپوزیت دوبلکس ساختمان در کرج

شنبه 98/3/4
2:29 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره کامپوزیت دوبلکس ساختمان در کرج : امروزه پیشرفت در صنعت درب و پنجره سازی دوجداره این امکان را فراهم نموده تا با بهره گیری از امکانات جدید, مصالح و متریال های مدرنی تولید شوند که در صنعت ساخت و ساز کاربرد داشته باشند. به دلیل کمبود منابع طبیعی و سوخت های فسیلی بشر ناگزیر به استفاده از مواد مصنوعی است. البته استفاده از این مواد تا حدی مجاز است که به محیط زیست آسیب وارد نکند. از جمله مصالح طبیعی می توان به چوب و آهن اشاره نمود که امروزه کامپوزیت ها جایگزین آنها شده اند. کامپوزیت ها در مقایسه با مصالح طبیعی قابلیت ها و ویژگی های منحصر بفردی دارند که آنها را متمایز نموده است. امروزه مواد کامپوزیتی در صنعت ساخت و ساز کاربرد فراوانی دارند و به دلیل مقاومت بالای خود طول عمر سازه را افزایش می دهند.

پنجره کامپوزیت

قیمت پنجره کامپوزیت دوبلکس ساختمان در کرج

کامپوزیت از ترکیب دو یا چند ماده با یکدیگر بدست می آید. به نحوی که مواد به کار رفته در کامپوزیت از نظر شیمیایی مجزا و غیر محلول هستند و در یکدیگر حل نمی شوند. در واقع کامپوزیت ماده ای متشکل از متریال هایی است که از نظر فرم و ترکیب متفاوت بوده و اجزاء سازنده آنها با یکدیگر واکنش شیمیایی نداده و ساختار خود را حفظ می کنند. کامپوزیت در ساخت سقف کاذب, درب و پنجره, نماکاری ساختمان, پارتیشن بندی, پوشش بام منزل و … کاربرد دارد. از رایج ترین موارد کاربرد کامپوزیت در ساختمان سازی می توان به استفاده از آن در نماکاری و زیباسازی بنا اشاره نمود. علاوه بر آن قیمت کامپوزیت ها در مقایسه با مصالح طبیعی پایین تر بوده و استفاده از آنها در پروژه های ساختمانی هزینه کمتری در بر خواهد داشت.

پنجره کامپوزیت

قیمت پنجره کامپوزیت دوبلکس ساختمان

 

مزایای استفاده از پنجره کامپوزیت:

  • کامپوزیت های ساختمانی دارای مزایای منحصر بفردی هستند که آنها را از سایر مصالح متمایز کرده است. از ویژگی های این کامپوزیت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • وزن کامپوزیت نسبت به سایر مصالح سبک تر است و به همین دلیل هزینه های پروژه ساختمانی تا حد زیادی کاهش می یابد. علاوه بر آن ایمنی آنها در برابر زلزله بالا می باشد.
  • درب و پنجره کامپوزیت در برابر رطوبت و خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارد و نگهداری و تعمیر آن هزینه چندانی در بر نخواهد داشت.
  • مقاومت این نوع پنجره های دوجداره در برابر شرایط متغیر زیست محیطی و مواد شیمیایی بالا است.
  • مقاومت مکانیکی کامپوزیت با وجود وزن سبک آن بالا بوده و قابلیت جذب انواع ضربه و فشار را دارد.
  • این مصالح دارای قابلیت انعطاف پذیری و فرم دهی بسیار بالایی هستند و با هزینه های اندک می توان آنها را در اشکال مختلف قالب گیری کرد. این ویژگی کامپوزیت باعث شده از آن در ساخت لوازم بهداشتی ساختمانی از جمله سینک, وان و … استفاده شود.