سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پنجره مشبک چوبی گرد در کرج

شنبه 98/2/28
12:16 عصر
بهرام پروهان

خرید پنجره مشبک چوبی گرد در کرج : استفاده از از پنجره های مشبک سنتی یو پی وی سی و شیشه های رنگی در معماری ایرانی اسلامی به وفور دیده می شود. این پنجره های  سنتی در هنگام تابش نور خورشید رقصی بسیار زیبا را از رنگ های سبز و قرمز آبی را با ساز چوب و شیشه به نمایش در خواهند آورد. این پنجره های مشبک  گرد و چوبی علاوه بر زیبایی خاصی که دارند دارای فواید بسیاری نیز می باشند که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

پنجره مشبک گرد یو پی وی سی

خرید پنجره مشبک چوبی گرد در کرج

خواص نسل جدید پنجره upvc   به سبک سنتی

نور: با توجه به وجود شیشه های رنگی و مشبک، این امر باعث می گردد تا نور خورشید به صورت معتدل به داخل فضای ساختمان بتابد، نه کمتر و نه بیشتر.

روانشناسی رنگ ها: از نظر روانشناسی رنگ های مختلف این شیشه ها و ایجاد نورهای هم رنگشان بر روی انسان تأثیرات مختلفی می گذارد، که هر رنگ کنار رنگ دیگر شدت این تأثیر را خنثی می کند و مقدار مناسب آن را تنظیم و تعدیل می کند. بیشتر رنگ های استفاده شده در شیشه های مشبک سنتی رنگ های لاجوردی، قرمز، سبز و آبی هستند که هرکدام به تنهایی یک تأثیر روانشناختی مجرایی دارند.

زیبایی: طرح های سنتی و گرد با شیشه های رنگی ترکیب های بدیعی پدید می آورند و بدین صورت هماهنگی بین این شبکه های هندسی و نورهای رنگی باعث ایجاد زیبایی دلپذیر می شوند.

محرمیت: این پنجره های upvc  که به سبک پنجره مشبک سنتی ساخته می شوند باعث محدود کردن دید از بیرون به درون خانه و ایجاد محرمیت می شود.

خواص صوتی: نسل جدید این پنجره های طرح چوب upvc که به سبک مشبک سنتی تولید می شوند دارای قابلیت های بالایی در محدود کردن آلودگی های صوتی دارند و می توانند شدت صوت را تا میزان 70 درصد کاهش دهند. همچنین گره چینی های موجود در طراحی این سبک از پنجره ها باعث شکست های متعدد صوت می گردند که تابع قوانین علم آکوستیک است. فرم های شش وجهی نیز دارای خواص صوتی هستند، از کاربرد صوتی شش وجهی در طبیعت می توان کندوی زنبور عسل را مثال آورد که دقیقاً عمل انتقال صوت را انجام می دهد.

پنجره مشبک گرد upvc

خرید پنجره مشبک چوبی گرد

 

تولید و فروش این سبک از پنجره های upvc طرح مشبک سنتی با استفاده از پروفیل های upvc گرد طرح چوب و گره چینی های چوبی و pvc و شیشه های رنگی صورت می گیرد که یک مجموعه کاملاً عایق با یک ساختار معماری اصیل ایرانی اسلامی را به نمایش می گذارد.