سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره رنگی قدیمی دوجداره عایق کرج

چهارشنبه 98/2/18
1:41 عصر
بهرام پروهان

پنجره رنگی قدیمی دوجداره عایق کرج : پنجره رنگی و ارسی یادگاری از ایام قدیم و گره خورده به تاریخ ایران است  و الهام گرفته از طرح های اصیل اسلیمی است که در ساخت درها و پنجره بناها به کار می رفت. همانطور که میدانید پنجره های دوجداره از نظر گرما، سرما و گرد و غبار و صوت کاملاً عایق می باشند. امروزه از پنجره های یو پی وی سی رنگی می توان در اماکن با بافت سنتی مثل بناهای قدیمی، رستوران های سنتی، ساختمان هایی با طرح و معماری ایرانی ودر بسیاری از ساختمان های مسکونی استفاده کرد.

پنجره شیشه رنگی

پنجره رنگی قدیمی دوجداره عایق کرج

تولید پنجره رنگی با استفاده از پروفیل upvc   و شیشه پنجره رنگی دوجداره علاوه بر داشتن همان زیبایی قدیمی، در کاهش هزینه های انرژی و قیمت خرید، کمک بسزایی به مصرف کنندگان عزیز می نماید، در واقع یک پنجره کاملاً عایق با قیمت خرید مناسب تر نسبت به چوب، در اختیار شما قرار می گیرد.

پنجره رنگی قدیمی دوجداره عایق

مزایای پنجره رنگی قدیمی

 

1. تأمین نور کافی : شبکه های مشبک با رنگهای مختلف باعث می شوند که نور خورشید به مقدار کافی، نه کم و نه زیاد، وارد فضای اتاق شود. همچنین این شبکه های طوری طراحی می شوند که فضای بیرون به راحتی در معرض دید و فضای داخلی به سختی از بیرون دیده شود.

2. روانشناسی رنگی: در پنجره های دوجداره رنگی بیشتر جهت رنگ شیشه از رنگهای لاجوردی، قرمز، سبز و زرد که هر یک از روانشناسی خاصی دارند استفاده می شود. تلفیق این رنگ ها با یکدیگر تأثیر هر یک را معتدل می کند و در کل یک تاثیر روانشناسی مطلوب را بر روی انسان می گذارد.

3. زیبایی: تلفیق این گره سازی ها با شیشه های رنگی و اشکال هندسی مختلف ترکیب های بدیعی را پدید می آورند که باعث ایجاد زیبایی دلپذیر می گردد.

4. نقش هندسی در رنگی: ناپسند دانستن و الهام گرفتن از نقش های انسان و حیوان در معماری و فرهنگ های غربی باعث شد که به تدریج در معماری و فرهنگ اسلامی اینگونه نقش ها جای خودشان را به ترکیب های هندسی و انتزاعی دهند. 

5. محرمیت: پنجره های رنگی با توجه به نقش گره ها، باعث محدود کردن دید از بیرون به درون خانه و ایجاد محرمیت می شوند.

6. خواص صوتی: وجود گره های مختلف در اشکال هندسی پنج و شش وجهی طراحی شده اند باعث جابجایی و شکست امواج صوتی می گردند در نتیجه عملکرد بهتری نسبت به شیشه های ساده A از نظر عایق بودن در برابر صوت دارا می باشند.

پنجره رنگی قدیمی