سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره دوجداره منحنی رنگی اختصاصی کرج

شنبه 98/2/14
3:17 عصر
بهرام پروهان

پنجره دوجداره منحنی رنگی اختصاصی کرج : این نوع پنجره از نوع لولایی بوده و از دو جهت بالا و پهلو باز می‌شود. به دلیل نوع مکانیزم این پنجره اختصاصی و منحنی بودن بازشو، میزان آب‌بندی و هوابندی آن در حد متوسط است. البته در صورتی‌که قیمت منحنی آن به عنوان کتیبه و ثابت در نظر گرفته شود، شرایط آب‌بندی و هوابندی آن به میزان زیادی افزایش مییابد. پنجره دو جداره منحنی در کجا کاربرد دارد یکی از انواع پنجره دو جداره پنجره های منحنی شکل هستند که در سال های اخیر استفاده از آنها عمومیت پیدا کرده است و به انواع مختلف تقسیم میشود .مزیت استفاده از پنجره دو جداره منحنی زیبایی دو چندان آنها نسبت به پنجره های معمولی میباشد ، به همین دلیل استفاده از آنها در ساختمانهای با نمای مدرن و یا نمای سنتی بیشتر میباشد.

پنجره منحنی

 

پنجره دوجداره منحنی رنگی اختصاصی کرج

ساخت پنجره دو جداره منحنی

 

ساخت پنجره های منحنی شکل توسط دستگاه های مخصوص و افراد متخصص انجام میگیرد و نسبت به پنجره های معمولی پروسه پیچیده تری دارد ، معمولا دستگاه ساخت هلال بصورت آبی و یا آب و گلیسیرین میباشد که با بالابردن درجه حرارو آب و قرارگیری پروفیل داخل آن باعث نرم شدن پروفیل شده و با قرار گیری در شابلون های مخصوص اقدام به شکل گیری پروفیل میشود ؛ بعد از آنکه پروفیل خنک شده و شکل گرفت آنرا به فریم پنجره که از قبل ساخته شده جوش داده میشود سپس با استفاده از شابلون اقدام به تهیه شکل شیشه و ساخت آن میشود.

تطابق هارمونی رنگ پنجره های منحنی دوجداره و نمای ساختمان، مورد توجه تمامی معماران و پیمانکاران است. در اکثر طراحی های ساختمان، از پنجره های سفید استفاده می شود، اما در صورت درخواست برای پنجره های رنگی منحنی رنگی چه باید کرد؟ شرکت های تولید کننده پروفیل همانند پنجره ماندگار برای پاسخگویی به درخواست مشتری، پنجره UPVC   رنگی و لمینت به بازار عرضه کرده اند. این پروفیل هااز مقاومت بالایی برخوردارند و زیبایی دوچندان به درب ها می دهند و قیمت آن نسبت به پروفیل سفید بالاتر است.

پنجره دوجداره منحنی

پنجره دوجداره منحنی رنگی

 

قیمت پنجره دو جداره منحنی

قیمت پنجره دو جداره منحنی معمولا از پنجره های ساده بالاتر بوده.و دلیل آن هم سختی ساخت منحنی و شیشه آن میباشد.که جدا از بحث زمانبر بودن آن نیاز به دستگاه و نیروی متخصص این کار نیز باعث افزایش قیمت پنجره منحنی میشود.معمولا قیمت پنجره های منحنی بدینگونه است.که نسبت به تعداد هلال های استفاده شده بابت هر هلال یک قیمت معین اضافه میشود.

 

 

هلال ویترینی ( کرو ) نیز نسبت به هلال معمولی قیمت بالاتری دارد.و دلیل آن نیز این میباشد که در هلال ویترینی شیشه نیز میبایست.به همان مقدار هلال پنجره خم شود و به همین خاطر هزینه خم شیشه نیز اضافه میگردد.