سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره یو پی وی سی ویستابست قوس دار کرج

پنج شنبه 98/2/5
3:27 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره یو پی وی سی ویستابست قوس دار کرج : خم کاری و قوس دادن به پروفیل های upvc از جمله کارهایی است که شاید خیلی از شرکت ها و تولیدی ها انجام میدهند، اما شرکت های اندکی هستند که میتوانند این پروسه را به درستی و با کیفیت قابل قبول و استانداردی انجام دهند .با نصب پنجره های دو جداره یو پی وی سی علاوه بر کاهش مصرف انرژی، پیشگیری از ورود گردو غبار و پیشگیری از آلودگی صوتی می توان به زیبایی این پنجره های قوس دار نیز به میزان بسیار زیادی افزود.

پنجره قوس دار

قیمت پنجره یو پی وی سی ویستابست قوس دار کرج

مزیت های مدل پنجره دو جداره لولایی تک حالته قوس دار

این مدل از پنجره دارای بازشو بوده و شمای کامل و استانداردی از پنجره را نمایش می دهد. ولی در عین حال هزینه مناسبی نیز نسبت به مدلهای سایر بازشوها دارا می باشد و این به دلیل مقرون به صرفه بودن قیمت تمام شده این مدل می باشد.

محدودیت های پنجره دو جداره یو پی وی سی تک حالته  قوس دار

بازشوی تک حالته پنجره دو جداره upvc   از نظر محدودیت اجرایی همانند سای مدلهای بازشو ها می باشد و تنها محدودیت این مدل، همان محدودیت استاندارد های ابعاد و وزنی می باشد.

اطلاعات قیمتی پنجره دو جداره تک حالته

قیمت بازشوی تک حالته در حالت کلی از بعضی مدلهای دیگر کمتر می باشد. ولی بطور کلی یکی از مباحث تعیین کننده قیمت، یراق مورد استفاده در این مدل می باشد.

قیمت پنجره یو پی وی سی ویستابست قوس دار

علاوه بر پنجره های قوس دار ویستابست می توان درب های بالکن و یا درب های ورودی ساختمان ها را نیز به شکل کمانی طراحی کرد. قوس دار بودن پنجره و درب علاوه بر زیبایی موجب ایجاد سطح بیشتر موجب ورود نور بیشتر به ساختمان ها نیز می شود.

خصوصیات درب و پنجره های قوس دار UPVC:

ظریف ، شکیل و زیبا

استحکام بالا با ضخامت مناسب لایه بیرونی و بکارگیری پروفیلهای گالوانیزه درون فضاهای خالی

دوام و طول عمر زیاد و مقاوم در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی ، نور ، اشعه ماوراء بنفش(U.V ) ، گرمای مستقیم و شدید خورشید

غیر قابل پوسیدگی و زنگ زدگی

مقاوم در برابر عوامل خورندگی (اسیدها و بازها) و مواد شیمیایی

غیر قابل اشتعال و بدون تغییر شکل در محدوده دمایی 80+ تا 40- درجه سانتیگراد

خود رنگ و بدون نیاز به مواد نگهدارنده و براق کننده

قابلیت شوستشو و کاملا بهداشتی

عایق صوتی تا 70% با استفاده از شیشه های دوجداره ویستابست

جلوگیری از اتلاف انرژیهای سرمایشی و گرمایشی ساختمان تا 45%