سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعویض پنجره ایرانی سه جداره وین تک

سه شنبه 97/12/14
3:55 عصر
بهرام پروهان

با توجه به آمار و اعلام تحقیقات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در ایران در حدود 45% از اتلاف انرژی از طریق پنجره ها صورت می گیرد.در صورتیکه در زمستان به قاب پنجره و شیشه آن دست بزنید خواهید دید که سرد است و این دلیل تبادل حرارتی بین قاب پنجره و شیشه با فضای بیرون است. با استفاده از پنجره ایرانی سه جداره وین تک تبادل حرارتی از طریق پنجره به حداقل می رسد.با مشاهده مزایای بیشمار پنجره های سه جداره وین تک فروش این نوع از پنجره ها افزایش یافته است.همچنین شما عزیزان نیز با تعویض پنجره های قدیمی با پنجره ایرانی سه جداره وین تک میتوانید از مزایای این پنجره های سه جداره بهره ببرید.

پنجره ایرانی سه جداره


پروفیل سه جداره وین تک با بهره گیری از بهترین مواد اولیه که قبل از ارائه و تولید به آزمایشگاه مورد تست های کیفی وارد میشود و با تلفیق مدیریت هدفمند و تکنولوژی برتر در تولید، مفتخر به دریافت بیش از
13 استاندارد و و گواهینامه فنی معتبر شده است که از جمله آنها می توان به استانداردهای  و گواهینامه های ایزو 9001 و ایزو 14001 اشاره کرد. درب و پنجره های دوجداره ، عایق حرارتی هستند. متریال استفاده شده از آنها می تواند در شرایط سخت جوی مانند رطوبت بالا، آب و هوای خشک و گرم، دمای زیر صفر و یا حرارت بسیار بالا ظاهر خود را حفظ نماید.

تعویض پنجره ایرانی سه جداره وین تک

شرایط تأثیری بر محصولات ساخته شده از یو پی وی سی ندارد و این پنجره های ایرانی سه جداره وین تک می توانند سالیان متوالی بدون تغییر شکل یا هر گونه ایرادی بدون نیاز به نگهداری خاصی برای شما کار کنند. همچنین این درب و پنجره های سه جداره وین تک در برابر آتش مقاوم هستند. آزمایش های بسیاری در این زمینه بر روی آنها انجام شده است که نشان می دهد درب و پنجره ایرانی سه جداره در آتش سوزی، دافع آتش خواهد بود.

پنجره سه جداره وین تک

در بحث تعویض پنجره نگرانی که اکثر افراد دارند از جهت تعمیر و خرابی و پس از آن رنگ آمیزی است اما شرکت ماندگار این پروژه را برای مشتریان عزیز خود بود هیچگونه خرابی در زمانی کوتاه انجام میشود.

تعویض پنجره ایرانی سه جداره وین تک

مزایای اصلی پنجره های ایرانی سه جداره وین تک:
سبکی وزن و مقاومت بسیار بالا
صرفه جویی در مصرف انرژی
کاهش آلودگی صوتی
نظافت آسان (به دلیل سطح صاف و صیقلی)
عدم نفوذ آب باران ، برف و حتی شستشو
یراق آلات مخصوص و ایمن در برابر سرقت
عایق در برابر نفوذ گرد و خاک و دود
تنوع در ارائه شیشه (ساده ، رفلکس ، لمینت ، ضد گلوله ، طرح بین دوجدار و ….)
تنوع در طرح و نوع بازشوها
هوابندی کامل