سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت انواع درب پنجره دوجداره در کرج

شنبه 96/12/19
2:39 عصر
بهرام پروهان

قیمت انواع درب پنجره دوجداره در کرج:

امروزه انواع متفاوتی از درب پنجره دوجداره در کرج تولید می شود که می توان از جمله این برند ها به شرکت هایی چون هافمن، ویندوور، وین تک و ویستابست اشاره نمود. با توجه به این که کیفیت مواد و اولیه و تکنولوژی ساخت درب پنجره دوجداره در هر یک از این شرکت ها متفاوت است متناسب با آن قیمت انواع درب پنجره دوجداره نیز متفاوت خواهد بود. 

همچنین ضخامت پروفیل های بکار رفته و با توجه به تعداد کانال های پروفیل به کار رفته در ساخت پنجره های دوجداره، قیمت انواع درب پنجره دوجداره در کرج نیز تغییر خواهد کرد. لذا جهت اطلاع از قیمت در و پنجره دو جداره نرم افزاری خاص و سفارشی طراحی گردیده که مشتریان عزیز می توانند با اعلام تقریبی متراژ و ابعاد سفارش خود از قیمت دقیق پنجره های دوجداره آگاه شوند و سپس با توجه به ارسال پیش فاکتور اقدام به سفارش خود نمایند.

پنجره های دوجداره یو پی وی سی قابل طراحی و پیاده سازی به انواع شکل هندسی مانند دایره، محدب، هلالی، مستطیل و مربعی می باشد تا بتواند به خوبی تناسب خود را با فضای داخلی خانه شما سازگار نماید.

جهت سفارش و اطلاع از قیمت انواع درب پنجره دوجداره در کرج می توانید با ما تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخ گویی به سوالات و نیاز های شما عزیزان می باشند.