سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج

شنبه 96/11/7
10:11 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره های دوجداره وین تک با توجه به نوع بازشو و ابعاد آن مشخص می گردد به عنوان مثال قیمت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج به دلیل نوع خاص بازشو و یراق آلات استفاده شده در آن از سایر بازشوها گران تر می باشد. برخی تولیدکنندگان برای پایین آوردن قیمت این نوع پنجره از یراق بی کیفیت استفاده می نمایند که در عملکرد پنجره اثر منفی دارد.

درب فولکس واگنی

شرکت پنجره ماندگار دارای دفتر فروش پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج https://karaj-upvc.com/  است روند کاری فروش پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج در این شرکت بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره های وین تک از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان دفتر فروش قیمت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود. اگر شما هم قسط خرید انواع پنجره دوجداره وین تک WINTECH در کرج را دارید توصیه می کنیم این مطلب را با دقت مطالعه نمایید. متاسفانه در میان برخی از نمایندگی های پنجره دوجداره وین تک تفاوت قیمت فاحشی مشاهده می شود که این مسئله با کیفیت رابطه مستقیم دارد زیرا برخی از آن ها با پایین آوردن کیفیت پنجره دوجداره وین تک, قیمت را نیز کاهش می دهند. از پارامترهای مهم در تعیین قیمت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرجWINTECH می توان به پروفیل گالوانیزه مورد استفاده, لاستیک درزبندی, نوع و جنس شیشه, نحوه تولید و نصب انواع پنجره دوجداره وین تک اشاره کرد که سازنده می تواند بدون اینکه خریدار متوجه شود کیفیت آنها را پایین بیاورد.

شرکت وین تک

پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج از پنجره به دلیل نوع یراق آلات خاص خود، مصارف خاصی هم دارد. باز شدن سش (باز شو) تا زاویه 45 درجه، اشغال نشدن فضا در هنگام باز و بسته شدن و درارا بودن سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی از جمله مهم ترین خصوصیات قیمت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج https://karaj-upvc.com/ می باشد. یکی از مهمترین و گران قیمت ‌ترین انواع یراق ‌آلات موجود در بازار به نام سیستم فولکس واگنی است. اولین مسئله ‌ای که در خصوص این نوع خاص از یراق ‌آلات و دلیل استفاده از آنها باید مورد توجه قرار گیرد این است که، استفاده از یراق ‌آلات فولکس واگنی برای تسهیل در ساخت پنجره‌هایی که ابعاد عرض و ارتفاع بازشو آنها بزرگتر از حد معمول می باشد، مناسب است.

قیمت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج

پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج جایگزین مناسبی برای درب و پنجره های کشویی می باشند. پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج از لحاظ عایق بودن در برابر صدا و گرد و غبار و نیز اتلاف انرژی فوق العاده بوده و همچنین پروفیل upvc مورد استفاده در این پنجره ها از نوع معمولی میباشد، اما یراق آلات مورد استفاده ی آن نسبت به انواع دیگر درب و پنجره ها گران تر است. قیمت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج https://karaj-upvc.com/ بازشو پنجره به صورت ریلی و مانند ماشین های فولکس واگن می باشد. در ساخت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج از همان نوع پروفیل لولایی یو پی وی سی استفاده می شود که البته می تواند پروفیل سری 60 یا 70 و یا از پروفیل درب استفاده شود که قاعدتا این قضیه نیاز به کارشناسی و بررسی محل و اندازه و ابعاد قبل از ساخت را دارد.

درب فولکس واگنی

مزیت های سیستم پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج https://karaj-upvc.com/

– عایق 100% نسبت به پنجره های دوجداره کشویی

– باز شدن لنگه تا زاویه 45 درجه به صورت دو حالته

– تمامی قطعات یراق‌ آلات مصرفی بر روی این سیستم ساخت شرکت ROTO آلمان می‌باشد.