سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج

چهارشنبه 96/10/27
10:35 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره های دوجداره فولکس واگنی بسته به ابعاد, نوع یراق آلات مصرفی، رنگ و مدل انتخابی متغیر است. پنجره های دوجداره فولکس واگنی نسل جدید پنجره های کشویی می باشند در حالی که تمام معایب آنها را رفع نموده و بهترین عملکرد را دارد. قیمت پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج از کشویی بالاتر است.

پنجره دوجداره فولکس واگنی

پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج https://karaj-upvc.com/ به علت داشتن مکانیزم ریل بر روی ارتفاع دیواره داخلی فریم مشکل باز و بسته شدن را به طور کامل بر طرف نموده است. برای بهتر متوجه شدن می توان نحوه باز و بسته شدن پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج را همچون درب اتوموبیل های ون دانست یعنی لنگه بازشوی پنجره ابتدا از درگاه خود بیرون آمده سپس بر روی ریلی جدا که بر روی دیواره ارتفاع لنگه ثابت کناری نصب شده است به حرکت در می آید و به سمت دلخواه که از قبل طراحی شده است حرکت می کند. پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج در راحتی باز و بست تفاوت دارند و نه در حالت بازشدن. در نیمه اتومات با هول دادن پنجره قسمت بالای آن بسته خواهد شد ولی در پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج فول اتومات با چرخاندن دستگیره به سمت بالا این عمل انجام خواهد شد. تصویر دستگیره بیانگر حالت نیمه اتومات است که در پایین ترین حالت پنجره بسته، دستگیره در وسط، حالت بازشو از بالا و در حرکت 45 درجه ای به سمت بالا(دستگیره پس از این عمل به حالت 90 درجه برمی گردد) به حالت کشویی عمل می کند. پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی با حرکت دادن 90 درجه ای دستگیره، پنجره فولکس واگنی از قسمت بالا (مانند پنجره دوحالته) باز می شود، که ما می توانیم هوای مطبوع خارج از منزل را در کنار خروج هوای داخل داشته باشیم. در انتها با فشردن دستگیره به سمت بالا (45 درجه)، اهرم های کشویی از حالت قفل بودن خارج شده و پنجره upvc مانند حالت کشویی به سمت چپ یا راست باز می شود. برای بستن نیز با کشیدن لنگه بازشو تا انتها، ریل قسمت زیرین، لنگه بازشو را به سمت خود کشیده و به حالت بازشو از بالا تبدیل می شود. در آخر با چرخاندن دستگیره، لنگه بازشو به سمت داخل کشیده شده و کاملا بسته می شود.

پنجره فلوکس واگنی

یراق پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج https://karaj-upvc.com/ باید تحمل وزن حداقل 130 کیلوگرم را داشته باشد و همچنین تک تک اجزاء تشکیل دهنده یراق پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج باید توان حفظ کارایی در حداکثر طول و عرض استاندارد را دارا باشد. یراق‌آلات پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج از قطعات متعددی تشکیل شده است که گاهی در مواردی در میان برخی تولیدکنندگان لزوم استفاده از کلیه قطعات موجود در هر ست با هدف کاهش بهای تمام شده مورد غفلت قرار می‌گیرد.

مزایای پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج https://karaj-upvc.com/ آن عبارت است از:

• قابلیت شست و شو و کاملا بهداشتی

• عایق صوتی تا 70% با استفاده از شیشه های دوجداره

• دوام و طول عمر زیاد و مقاوم در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی ، نور ، اشعه ماوراء بنفش(U.V) ، گرمای مستقیم و شدید خورشید

• غیر قابل پوسیدگی و زنگ زدگی

پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی

• مقاوم در برابر عوامل خورندگی (اسیدها و بازها) و مواد شیمیایی

• منطبق با هرگونه یراق آلات و آکسسوار

• 15 سال بیمه نامه در برابر تغییرات رنگ ، تغییر شکل ، تغییر فرم و ترک خوردگی 

گروه صنعتی پنجره ماندگار https://karaj-upvc.com/  در کرج ارائه کننده انواع پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج مطابق آخرین استانداردهای بین المللی در طرح ها و مدل های متنوع می باشد, بخش فروش درب و  پنجره دو جداره جدید UPVC  این شرکت آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.