سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج

سه شنبه 96/10/26
10:51 صبح
بهرام پروهان

 یکی از فراورده های شیشه فلوت، شیشه آینه ای می باشد که با ماده پوششی که روی شیشه فلوت قرار می گیرد خاصیت انعکاسی به خود می گیرد. شیشه رفلکس پنجره دوجداره معمولا در نما های خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه رفلکس دارای دو جداره شیشه ای ساده و رفلکس می باشد که معمولا با ضخامت 4 یا 6 ساخته می شوند. قیمت شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج به موادری چون ضخامت, سایز و رنگ مورد نظر بستگی دارد.

شیشه دوجداره رفلکس

شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج طوری ساخته می شود که از عبور نور شدید خورشید به اخل ساختمان تا حد زیادی جلوگیری می کند ولی ایراد آن این است که در شب داخل ساختمان نمایان شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج https://karaj-upvc.com/ در رنگ های متنوع از جمله سبز، صورتی، دودی، آبی، طلایی، نقره ای و برنز در بازار موجود است که بالاترین میزان انتقال نور مربوط به شیشه دوجداره سوپر سیلور می باشد که قیمت شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج متفاوت است. 

قیمت شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج https://karaj-upvc.com/ :

تولید شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج با توجه به شرایط موجود و نیازهای جامعه طبق استاندارد ملی ایران صورت می‌گیرد. در تدوین این استاندارد تا حد امکان استانداردهای کشورهای صنعتی پیشرفته و بین‌المللی لحاظ شده است. هدف از این استاندارد تعیین روش‌های آزمون، شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج  به منظور بررسی و حصول اطمینان از کیفیت آن‌ها می‌باشد. حداقل تعداد نمونه‌ها باید 20 عدد از یک محصول باشد. کلیه نمونه‌ها باید حداقل به مدت 2 هفته در محیط آزمایشگاهی با دمای c2±°23 به صورت عمودی قرار گرفته باشند.

ویژگی های شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج https://karaj-upvc.com/

• جلوگیری از ورود گرمای نور خورشید در تابستان

شیشه دوجداره رفلکس

• عدم دید داخل ساختمان در روشنایی روز

•زیباسازی و هماهنگی نمای ساختمان با پنجره ها

شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج با استفاده از پوشش دهی اکسیدهای فلزی بر روی یک طرف شیشه ساده تولید می گردد. بدلیل وجود عناصر فلزی در ساختار آن، از یک طرف حالت رفلکس و آیینه ای پیدا می کند که افزایش درصد فلز در ترکیبات آن موجب افزایش خاصیت رفلکسی این محصول می گردد. عملکرد شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج بدین صورت است که نور را در جهت منبع نور انعکاس می کند و به همین دلیل در هنگام شب، با وجود منبع نور در داخل خانه، شیشه به سمت داخل منزل حالت رفلکتیو یا آینه ای پیدا خواهد کرد. شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج از خانواده شیشه های فلوت است و از یک جداره ساده و یک جداره شیشه رفلکس ساخته می شود که جداره شیشه رفلکس باید به طرف بیرون قرار گیرد. تمامی درب و پنجره سازان به دنبال ره حل هایی جدید جهت کاهش قیمت شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج و بازگشت سفارشات و اعتراض به محصولات شرکت خود می باشند.یکی از بزرگترین مشکلاتی که صنعت درب و پنجره دوجداره upvc با آن مواجه است مشکل میعان (CONDENSATION) و ظاهر شدن قطرات آب روی پروفیل پنجره می باشد. مشکل اصلی رطوبت بالای داخل منزل با درجه حرارت پایین خارج منزل است.علیرغم آنکه وقوع این نوع میعان حاصل ایراد درب و پنجره ساز نیست.یک درب و پنجره ساز متعهد سعی خواهد کرد این میعان به کمترین مقدار کاهش دهد.در واقع اولویت حذف با کاهش تعداد تماس های اعتراض آمیز به پنجره خواهد بود. به گفته بسیاری از شرکت های درب و پنجره ساز در فصل زمستان مشتریان مختلفی با این شرکت ها تماس گرفته و نسبت به ظاهر شدن قطرات آب روی پنجره جدید خود اعتراض می کنند.