سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت نمایندگی در و پنجره دوجداره وین تک کرج

شنبه 96/10/16
10:16 صبح
بهرام پروهان

توجه داشته باشید که قیمت نمایندگی در و پنجره دوجداره وین تک کرج با نمایندگی های سایر شهرستان ها یکسان می باشد و دلیل آن بازرسی های دقیق این شرکت بر روی قیمت و کیفیت محصولات در نمایندگی های معتبر وین تک می باشد. تمامی محصولات تولیدی در شرکت درب و پنجره دو جداره وینتک طی فرایند تولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجره وینتک تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند.

پروفیل وین تک

 از پروفیل های وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید. استفاده از درب و پنجره های دو جداره وین تک، روش ساده ای برای کاهش هزینه های انرژی و در نتیجه کاهش گازهای گلخانه ای است. علاوه بر آن میزان صوت را تا 75 دسیبل کاهش داده و همچنین عایق 100 درصد در برابر نفوذ هرگونه گردو خاک و حتی بوهای نامطبوع از محیط بیرون به داخل خانه میشود. یکی از مزیت های مهم درب و پنجره های دوجداره upvc امکان نصب بر روی ساختمان هایی با درب و پنجره های قدیمی میباشد گروه صنعتی ماندگار- نمایندگی در و پنجره دوجداره وین تک کرج از سالها قبل اقدام به تعویض پنجره های قدیمی بدون هیچ گونه تخریبی در نما و داخل ساختمان کرده است. تمامی محصولات گروه صنعتی ماندگار- نمایندگی در و پنجره دوجداره وین تک کرج https://karaj-upvc.com/ دارای ضمانت نامه کتبی کالا می باشند که هیچ گونه افزایش قیمت نمایندگی در و پنجره دوجداره وین تک کرج بابت ضمانت و خدمات پس از فروش نمایندگی در و پنجره دوجداره وین تک کرج از مشتری دریافت نمی شود, معمولا تمامی مواد مصرفی در ساخت درب و پنجره های دوجداره از استاندارد ها و ضمانت های لازم برخوردارند.

شرکت درب و پنجره دو جداره upvc وین تک کرج https://karaj-upvc.com/ با بهره گیری از بهترین مواد اولیه که قبل از ارائه به خطوط تولید در آزمایشگاه مورد تست های کیفی قرار می گیرد و با تلفیق مدیریت هدفمند و تکنولوژی برتر در تولید، مفتخر به دریافت بیش از 13 استاندارد و و گواهینامه فنی معتبر شده است که از جمله آنها می توان به استانداردهای ift ROSENHEIM، RAL و گواهینامه های ایزو 9001 و ایزو 14001 اشاره کرد. درب و پنجره های دوجداره UPVC ، عایق حرارتی هستند. متریال استفاده شده از آنها می تواند در شرایط سخت جوی مانند رطوبت بالا، آب و هوای خشک و گرم، دمای زیر صفر و یا حرارت بسیار بالا ظاهر خود را حفظ نماید.

*تست مقاومت حرارتی تا 150 درجه سانتی کراد

*تست مقاومت حرارتی تا 40- درجه سانتی گراد

*تست مقاومت زمانی و تغییر رنگ در برابر تابش ماورا بنفش

*کنترل مقاومت در برابر ضربه در دمای زیر صفر

*کنترل ابعاد هندسی مقاطع پروفیل

*کنترل میزان صاف بودن سطح پروفیل

وین تک

در واقع یو پی وی سی به دلیل اینکه هادی حرارت نیست ماده ای مناسب برای کاهش مصرف انرژی به شمار می رود. در برابر آلودگی صوتی نیز محصولات تولید شده از یو پی وی سی عایق های بسیار مناسبی هستند. همچنین این محصولات از ایمنی بالایی برخوردارند. زیرا مکانیزم قفل و یراق آنها بسیار کارآمد است؛ تخریب قفل و شکستن قاب یو پی وی سی برای ورود به ساختمان کار چندان آسانی نیست.

ویژگی های مهم فروش نمایندگی در و پنجره دوجداره وین تک کرج https://karaj-upvc.com/

مناسب بودن قیمت نمایندگی در و پنجره دوجداره وین تک کرج

دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی هستند.

مناسب با شرایط آب و هوایی کشور

دارای مدل های مختلف از لحاظ سایز بندی و رنگ می باشند.