سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره upvc استاندارد در کرج

سه شنبه 96/10/5
10:35 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره upvc استاندارد در کرج به موادی همچون جنس پروفیل, یراق آلات مصرفی, شیشه دو ویا سه جداره و طریقه ساخت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی وابسته می باشد. اگر ساخت درب و پنجره upvc توسط کارگاه ها وبا دخالت دست ساخته شود احتمال دارد ارزان تر باشد اما از کیفیت لازم برخوردار نمی باشد.

پنجره دوجداره

فریم های پنجره upvc استاندارد در کرج باید از جنس موادی عایق و با مقاومت و استحکام بالا،مانند فایبر گلاس یا یو پی وی سی ساخته شده باشند. پنجره upvc استاندارد در کرج باید حداقل دارای دو جداره باشند ولی بعضی از انواع آنها سه یا چهار جداره نیز دارند. لایه پوششی پنجره upvc استاندارد در کرج باید قابلیت منعکس نمودن اشعه مادون قرمز و ماورای بنفش را داشته، همچنین باید در برابر عوامل جوی مقاوم بوده و طوری درزبندی شده باشد که در زمستان مانع از خروج هوای گرم و نفوذ هوای سرد و در تابستان مانع از خروج هوای خنک شود و نفوذ هوای گرم و اسباب خانه را نیز از آسیب های ناشی از نور آفتاب و رطوبت یا گردو غبار محفوظ دارد. در ساخت پنجره upvc استاندارد در کرج, استانداردهایی وجود دارد که در هنگام تولید پروفیل, یراق آلات پنجره دوجداره, شیشه دو جداره, کیفیت ساخت, نصب و یا تعویض پنجره upvc استاندارد در کرج باید استاندارد های پنجره دوجداره upvc رعایت شوند تا مصرف کنندگان بتوانند در دراز مدت از مزایای پنجره های دوجداره upvc به نحو احسن استفاده نمایند. 

پروفیل و تاثیر آن بر قیمت پنجره upvc استاندارد در کرج   https://karaj-upvc.com/ 

از لحاظ کیفی و همچنین از لحاظ قیمت، مهترین نقش در ساخت یک پنجره upvc استاندارد در کرج را پروفیل ایفا میکند. هر چقدر یک پروفیل با کیفیت و مرغوب باشد مشکلات آتی پنجره upvc استاندارد در کرج هم در با گذشت زمان کمتر می شود. پروفیلهای نامرغوبی که از چین و بعضا از کشور ترکیه وارد می شود متاسفانه قیمت کمتری در بازار دارند و از لحاظ ظاهری یکسان می باشند اما در آینده مشکلات از قبیل تغییر رنگ (زرد یا قهوه ای) پروفیل یو پی وی سی، شکستگی پروفیل و یا حتی تغییر شکل و افتادگی پنجره upvc استاندارد در کرج از حالت عادی برای مصرف کنندگان ایجاد می کند.

پروفیل یو پی وی سی

 

شیشه دو جداره پنجره upvc استاندارد در کرج

 مهم ترین مشخصه استاندارد بودن شیشه دوجداره گاز آرگون می باشد ابتدا به این دلیل که بهبود دهنده عایق صوتی و حرارتی است دوم اینکه در شیشه رنگی یا رفلکس گاز آرگون اجازه اثرگذاری اکسیژن بر کیفیت رفلکس شیشه را نمی دهد. تزریق سلییکاژن با دستگاهای مخصوص انجام میگیرد. نصب اسپیسر با بوتیل در شیشه های دو جداره عدم استفاده از اسپیسر بوتیل دار باعث عدم درز گیری اولیه و تخلیه هوا همزمان با تزریق گاز آرگون شده وعملا تزریق گاز را بی فایده می کند.مرحله بعد به شستشوی خوب شیشه ها بستگی دارد چرا که در طول ساخت شیشه دو جداره گردوغبار و آلاینده های موجود در کارگاه بر روی شیشه نشسته و تنها بعد از نصب پنجره upvc استاندارد در کرج و اقامت ساکنین ایرادهای ساخت شیشه دو جداره مشخص میشود. با توجه به اینکه شیشه دو جداره یک عامل مهم در عایق بندی صدا و بیشترین سطح پنجره upvc استاندارد در کرج https://karaj-upvc.com/ را در برگرفته است بنابراین استاندارد بودن شیشه دو جداره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

گالوانیزه‌های تقویتی؛ عامل استحکام پروفیل‌های پنجره upvc استاندارد در کرج

یکی از پارامترهای دیگر تعیین‌کننده کیفیت و استحکام در و پنجره های دوجداره یو پی وی سی پروفیل گالوانیزه است. گالوانیزه‌های به کار رفته به طور مستقیم بر مقاومت در و پنجره، انتقال گشتاوری، امنیت و فشار باد در و پنجره ها تأثیر دارد. معیار‌های سنجش گالوانیزه شامل مواردی چون ضخامت، وزن هر متر طول و شکل گالوانیزه است. 

پنجره یو پی وی سی

 

کیفیت تولید و ساخت پنجره upvc استاندارد در کرج

یک پنجره upvc استاندارد در کرج علاوه بر داشتن فاکتور های ذکر شده از لحاظ مواد اولیه و متریال باید در ساخت آن هم تمام نکات ریز و مهم رعایت شود. مجموعه ای اگر یک پروفیل یو پی وی سی فوق العاده با کیفیت و خوب به اضافه بهترین یراق آلات و شیشه هم استفاده کند اما نتواند مونتاژ و تولید با کیفیت داشته باشد نمیتواند یک پنجره upvc استاندارد در کرج و مرغوب تحویل مصرف کننده دهد. شرکت پنجره ماندگار در کرج با داشتن نیروی مجرب و باتجربه و همچنین ماشین آلات ساخت درب و پنجره upvc استاندارد در کرج در این صنعت حرف اول را میزند. 

قیمت پنجره upvc استاندارد در کرج

در واقع مهمترین عامل پدید آمدن نسل جدید پنجره ها و به طور کلی بسیاری از مصالح ساختمانی در عصر حاضر، قابلیت آنها در عایق بندی فضاهاست و می توان اینطور بیان کرد که در طیف وسیعی از مصالح ساختمانی مورد استفاده در سقف، کف، دیوار و به خصوص درب و پنجره ها، تاثیر هر یک در میزان عایق بندی فضا، ملاک ارزش گذاری و تعیین سطح کیفی آنها است. میزان عایق بندی پنجره upvc استاندارد در کرج تابعی از عوامل مختلف مانند شیشه، پروفیل، یراق آلات، نصب، فرایند تولید و مونتاژ، ماشین آلات مورد استفاده در خط تولید و میزان دقت آنها، پروفیل های گالوانیزه به کار رفته در درون پنجره و میزان مهارت پرسنل شاغل در بخش تولید است که در صورت قرارگیری این عوامل به نحوی درست و مناسب در کنار یکدیگر، محصول به وجود آمده از کیفیتی مطلوب و کارکردی مقبول برخوردار خواهد بود.