سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج

سه شنبه 96/9/21
9:42 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج با توجه به نمونه قدیمی آن کمی بالاتر است اما در عوض دارای کیفیت بسیار بالاتری می باشد. در صورت استفاده از پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج 38% کاهش اتلاف انرژی حرارتی در فصل سرما و 32% کاهش اتلاف انرژی برودتی در فصل گرما، 20% کاهش هزینه در سرمایه گذاری اولیه تاسیسات و همچنین به میزان قابل توجهی از آلودگی صوتی جلوگیری می شود.

پنجره دوجداره ترمال بریک چیست

اتلاف انرژی در پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج بسیار کمتر از پنجره های آلومینیومی نرمال است. پنجره های Thermal break ( با شکست حرارتی) از انواع پنجره های عایق در برابر حرارت می باشند. به دلیل ضریب انتقال حرارت بالا در آلومینیوم علاوه بر دو جداره بودن شیشه ها، پروفیل آلومینیومی نیز از طریق تیغه های پلی آمید به هم متصل و دو جداره می شوند. این روش باعث عدم انتقال حرارت در پروفیل میشود .پروفیل های حاصل پروفیل های پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج https://karaj-upvc.com/ می باشند که از دو مقطع پروفیل آلومینیومی مجزا که به وسیله تیغه های پلی آمید به هم متصل می گردند، تشکیل شده اند.

قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج

نتیجه استفاده از پروفیل پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج، جلوگیری از انتقال سرما و گرما از جدار خارجی به جدار داخلی و بالعکس می باشد. در پنجره‌های آلومینیومی با تکیه بر چند اتصال رایج به خصوص یراق آلات دپیچ و پرچی و همچنین پانچ با استفاده از لقمه‌های توپر آلومینیومی قدرت داتصال به نحوی فوق‌العاده بالاست. یراق‌آلات مستقیماً به فلز آلومینیوم متصل هستند. در پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج رنگهای پودری الکترواستاتیک با تنوع فوق‌العاده بیش از 200 رنگ متنوع را در اختیار مصرف‌کنندگان پروفیل آلومینیوم می‌گذارد که در کوره سخت شده و ضد ضربه و ریختگی است. علاوه بر آن تنوع و زیبایی یک سیستم پوشش و رنگ‌ آمیزی دیگر یعنی آنادایز تنها برای پروفیل آلومینیوم قابل انجام است. پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج با رنگ‌های چاپی و سخت‌شدن در کوره دوام و زیبایی دو چندانی دارند. امروزه استفاده از فریم های آلومینیومی به علت شکل پذیری بالا و سبکی متداول شده است چرا که با افزوده شدن تعداد شیشه های موجود، لازم است به طریقی وزن ساختمان را کاهش دهیم و لذا در این مقوله آلومینیوم فلز مناسبی به نظر می رسد. همچنین استفاده از پرده کرکره های عایق در فصول سرد باعث محدودیت در تلفات انرژی بالاخص در هنگام شب خواهد شد.

خرید پنجره المینیومی

بررسی های بسیار زیادی در بازار خرید و فروش و عرضه بهترین نمونه های پروفیل انجام شده و بازدهی بسیار زیادی را می توان در بخش قیمت گذاری خرید و فروش با بهترین قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج مشاهده کرد. از این رو شرکت پنجره ماندگاردر کرج https://karaj-upvc.com/  به عنوان بزرگترین شرکت عرضه کننده انواع پروفیل پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج در استان البرز بهترین نمونه های موجود از این محصولات را برای مصرف کنندگان ارائه کرده و بازدهی بسیار مناسبی را برای آن ها به همراه داشته است. با ما مناسب ترین قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج از آن شما است.

مشخصات فنی پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج بدین شرح می باشد:

• قابلیت باز شدن پنجره در یک یا دو جهت TURN و TILT

• کیفیت مناسب هوابندی و آب بندی با استفاده از نوارهای هوابندی و لاستیک EPDM و یا سیلیکون

• دارا بودن دو نوع سیستم ساده و گرمابند  (THERMAL BREAK)

• قابلیت نصب شیشه تک جداره و دو جداره