سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست کرج

چهارشنبه 96/9/15
8:0 صبح
بهرام پروهان

مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر کیفیت و قیمت پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست کرج کیفیت مواد اولیه پنجره از قبیل پروفیل یو پی وی سی, گالوانیزه, لاستیکهای درز گیر, یراق آلات و گرید شیشه دوجداره می باشد. قابل ذکر است که برند ویستا بست تمامی این خصوصیات را دارا بوده و با توجه به کیفیت بالا, دارای مناسب ترین قیمت پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست کرج می باشد.

پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست کرج ارتباطی کلاسیک و مناسب بین خانه شما و حیاط یا باغچه محل زندگی تان پدید می آورد. نگهداری آسان، کارایی انرژی و فریم های خوش تراش پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست کرج جزئیات سنتی درب های چوبی را تداعی می کند. پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست کرج طراحی سنتی را با سیستم قفل چند مرحله ای و تقویت پروفیل، جهت رسیدن به بالاترین استاندارد در بحث امنیت درب ها، ترکیب می نمایند. انتخاب هایی که در رنگ و طرح و مدل این درب ها وجود دارد، جذابیت های کلاسیک این درب های یو پی وی سی را تکمیل می نماید. یکی از ویژگی های پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست کرج این است که بر خلاف دیگر پنجره های دو لنگه هر کدام از لنگه های آن می تواند به تنهایی و به صورت مستقل باز شود ، ویژگی دیگر آن این است که زمانی که دو لنگه آن باز شود هیچ گونه مانعی برای دید شما وجود ندارد و بیشترین زاویه دید را به شما می دهد. بسیاری از مردم به دلیل قابلیت باز شدن هر دو لنگه این پنجره ها نگران عایق بودن آنها هستند ولی شرکت ما با استفاده از پروفیل ها و عایق بند های پیشرفته این مشکل را کاملا حل کرده است. سیستم بازشوی پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست کرج https://karaj-upvc.com/ که در ایران به عنوان پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست کرج رواج پیدا کرده است طوری طراحی گردیده است که هر دو لنگه پنجره قابلیت باز شدن را دارا می‌باشند و در مواقع غیر ضروری میتوان یک لنگه را ثابت و از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود. پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست کرج یا همان دو لنگه بازشو که در برخی مواقع آن را T هم می نامند از زیبا ترین و پر کاربرد ترین پنجره های upvc می باشد. پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست کرج https://karaj-upvc.com/ دارای دو لنگه پنجره بازشو می باشد که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و به دلیل زیبایی و عمق دید بالا بسیار در اتاق های نشیمن و همچنین ویلا ها کارایی دارد.

مزایای و قیمت پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست کرج https://karaj-upvc.com/

1– هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارا می‌باشد

2– می‌توان یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود

3– قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست کرج وجود دارد.

4– این نوع از پنجره را می‌توان بیشتر در نماهای بیرونی آپارتمان‌ها، ویلاها و ساختمان‌های اداری و…(برای استفاده بیشتر از فضاها، دسترسی راحتتر به فضاهای دیگر، جابجایی راحت تر وسایل و اثاثیه داخل ساختمان) به کار برد.

5– با نصب این نوع پنجره شما دید بیشتری نسبت به فضای بیرون خود خواهید داشت و از مناظر بیرون و اطراف خود نهایت لذت را خواهید برد.

پنجره دوجداره تک حالته

راهنمای انتخاب یراق آلات پنجره پی وی سی 

یراق آلات یک درب و پنجره پی وی سی شامل لولا، دستگیره و اسپانیولت می باشد که مجموعه این ست را یراق آلات درب و پنجره دوجداره upvcمی گویند که هر یک عملکرد خاص مخصوص به خود را دارند.

یکی از معتبرترین برندهای یراق آلات پی وی سی در استان البرز- کرج ، یراق آلات روتو Roto آلمان می باشد که علامت اختصاری آن بر روی لولا، اسپانیولت و دستگیره حک شده است و از مرغوبترین یراق آلات موجود در بازار فروش درب و پنجره پی وی سی می باشد.

چه چیزهایی در کیفیت و قیمت پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست کرج موثر است؟

کیفیت مواد اولیه پنجره از قبیل پروفیل – گالوانیزه – لاستیکهای درز گیر- یراق آلات  و گرید شیشه

کیفیت ساخت و مونتاژ پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست کرج و شیشه