سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج

سه شنبه 96/9/14
9:48 صبح
بهرام پروهان

پنجره دوجداره upvc وین تک از برندهای صاحب نام و معروف در این عرصه است که توانسته است رضایت مشتریان را برای سالیان طولانی کسب نماید. از مدل های بازشو مطرح می توان تک حالته را نام برد که قیمت پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج بسیار مناسب تر از مابقی بازشو ها می باشد و دلیل آن استفاده از یراق آلات کمتر می باشد.

پنجره دوجداره تک حالته

ساده ترین نوع پنجره دوجداره یو پی وی سی بازشو لنگه ای پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج می باشد. در این سیستم یک طرف بازشو بعنوان محل دستگیره و قفل شو و طرف مقابل بعنوان محل نصب لولا ها در نظر گرفته می شود. البته نوع و برند دستگیره ها ، لولا ها ، چفت ها و سایر یراق آلات تک حالته بسته به انتخاب کارفرما می تواند متفاوت باشد. در مدل پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج  که دارای یک جهت بازشو می باشد و حرکت بازشوی پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج بر روی یک محور و به صورت افقی می‌باشد. از ویژگی‌های پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج می‌‌توان به به صرفه بودن قیمت در مقایسه با دیگر مدل‌های بازشو، قابلیت جابجایی جهت بازشو (از چپ به راست و یا بلعکس) و همچنین قابلیت تغییر سیستم از مدل تک‌ حالته به دو حالته اشاره داشت.

رنگبندی و قیمت پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج

شرکت درب و پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج با استفاده از مواد اولیه با کیفیت علاوه بر تولید پروفیل های سفید رنگ با شفافیت بالا, برای افزایش تنوع محصولات خود و هم چنین برطرف کردن نیاز آرشیتکت ها و معماران اقدام به تولید پروفیل یو پی وی سی وین تک کرج با رنگ بندی متنوع نموده است.

1– پروفیل یو پی وی سی وین تک کرج سفید با پوشش رنگ اکریلیک

2– پروفیل یو پی وی سی وین تک کرج سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان

3– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت

یو پی وی سی تک حالته

علاوه بر پروفیل های رنگی لمینت شده ، امکان رنگ پروفیل upvc وین تک کرج با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد که این رنگ ها بسیار مقاوم بوده و تنوع رنگ ها را افزایش می دهد. شما می توانید پروفیل یو پی وی سی وین تک در کرج را به هر رنگی که می خواهید به شرکت پنجره دوجداره ماندگار درشهر کرج با توجه به طراحی ساختمان خود سفارش دهید.

نگهداری و قیمت پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج پس از نصب

برچسب های روی پروفیل را بلافاصله پس از نصب جدا نمایید, در غیر این صورت در اثر تابش آفتاب خشک شده و جدا نمی شود یا اثر چسب روی پروفیل باقی می ماند. سطح پروفیل را با یک محلول پاک کننده ناساینده تمیز نمایید تا پنجره های شما همیشه تمیز و درخشان وبدون خط وخش باقی بماند. قطعات فلزی داخلی و بیرونی باید مرتب, تمیز وعاری از گرد وغبار شوند. لولاها, لاکینگ پلیت ها و قطعات متحرک باید بصورت حرفه ای از نظر سفتی پیچ ها و عملکرد صحیح بازدید شوند. شیارهای تخلیه آب بازدید شوند تا در اثر تجمع گرد و غبار مسدود نشده باشند. نوارهای آب بندی باید گرد وغبار گیری و با یک محلول پاک کننده و ناساینده تمیز شوند تا پنجره ها بهترین آب بندی را داشته باشند. 

مکانیزم سیستم پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج

مکانیزم سیستم بازشوی پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج به صورت چرخش یک جهت بازشو و یا تک حالته حول محور کناری از روبرو و افقی است.

شرکت پنجره ماندگار دارای دفتر فروش پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج است روند کاری فروش درب پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج  در این شرکت بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره های وین تک کرج از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان دفتر فروش پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.