سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست

یکشنبه 96/8/21
3:21 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست در مقایسه با سایر مدل های بازشو، دارای قیمت نسبتا بیشتری می باشد و به سبب همین حساسیت بازشوها، از یراق آلات معتبر حتما باید تهیه نمود .استفاده از یراق ‌آلات فولکس واگنی برای تسهیل و راحتی در ساخت و تولید پنجره‌هایی که ابعاد عرض و ارتفاع بازشو آنها بزرگتر از حد معمول می باشد،بسیارکاربرد دارد. https://karaj-upvc.com/

پنجره دوجداره ویستابست

 

پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست در کرج بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی براساس استانداردهای بین المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور، در سال 1386 فعالیت خود را در این زمینه( پروفیل درب و پنجره ویستابست) آغاز کرد و تنها با طی سال به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل UPVC تبدیل شد. https://karaj-upvc.com/ ویستابست در گام نخست با تجهیز کارخانه ماشین آلات تولیدی دو کمپانی عظیم کراس مافای آلمان و گراینر اتریش، پروسه تولید خود را با ظرفیت 10 هزار تن در قالب تولید پروفیل ویستابست سایز 60 میلی متر 3 محفظه با رعایت استاندارد رال آلمان (RAL GZ716/1) و استاندارد اتحادیه اروپا آغاز نمود.

پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست کرج یک انتخاب صحیح جهت درب و پنجره های لولایی با ابعاد بزرگ می باشد. سیستم فولکس واگنی جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز و منظره ای دلپذیر می گردد. استفاده از یراق فولکس واگنی باعث هوابندی کامل شده و در حالت نیمه باز تهویه مناسبی فراهم  می آورد. کاربری آسان ، آب بندی و هوابندی قوی ، اجرای نماهای بزرگ شیشه دوجداره در پنجره با کمترین تقسیم بندی از جمله خصوصیات پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست است.

مزیت های سیستم یراق آلات و قیمت پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست در کرج:

– عایق 100% نسبت به پنجره های کشویی

– باز شدن بازشو (لنگه) تا زاویه 45 درجه به صورت دوحالته Tilt

–  تمامی قطعات یراق‌ آلات مصرفی بر روی این سیستم ساخت شرکت ROTO آلمان می‌باشد.

– ایمنی بسیار بالا مطابق با آخرین دستاوردهای روز دنیا

– باز و بسته شدن بازشو (لنگه) بر روی ریل ست همانند درب خودروهای فولکس واگن

کاربری آسان و قیمت پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست در کرج یا Tilt & Slide:

در کشور ما به علت وجود پنجره های آلومنیومی از معماری قدیم تا کنون هنوز بحث کاربری آسان در پنجره ها به صورت سنتی موجود است. یعنی این که پنجره های کشویی بدون اشغال هیچگونه فضایی باز و بسته می شوند. اما مشکل بزرگ کلیه پنجره های کشویی موجود در بازار از انواع و نوع های مختلف، بحث آب بند و هوابند نبودن آنها است یعنی امکان ورود گرد و غبار، سرما و گرما و صدا به داخل واحد مسکونی به طور شدید وجود دارد. https://karaj-upvc.com/

پنجره یو پی وی سی فولکس واگنی

یراق آلات پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست Tilt & Slid متنوع است به صورتی که از یراق آلات دستی نیمه اتومات Manull شروع شده و به یراق آلات فول اتوماتیک Full Automatic ختم می شود. درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست بسیار شیک ، با دوام ،مقاوم و دارای عایق بندی بسیار بالایی می باشند به صورتیکه علاوه بر عایق بودن شیشه ،حد فاصل پروفیل بازشو و فریم چند نوار درزبندی قرار می گیرد و باعث هوابندی و عایق کاری درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست شما می گردد. 

از مهمترین عوامل محبوبیت و قیمت پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست در کرج می توان به موارد زیر اشاره نمود:

• مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش ( uv ) و حذف اثرات مخرب

• غیر قابل اشتعال و سازگار با محیط زیست بدلیل ساختار خاص شیمیایی

• تنوع در طرح و نوع بازشوی درب و پنجره و رنگ با بکارگیری روکش های مختلف رنگی

• قابلیت نصب انواع شیشه تک جداره، شیشه دوجداره و شیشه سه جداره

• کاهش چشمگیر آلودگی صوتی تا 40 دسی بل

پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست کرج به هیچ عنوان تغییر رنگ نداده و نیاز هم به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری بصورت سفید, لمینیت و یا رنگی تولید می شود. درب و پنجره های شرکت پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست در کرج به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی دوره ای ندارد . سبکی ، تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع ، این درب پنجره ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند. قابلیت چرخش پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی بوسیله چرخش دستگیره ، امکان استفاده راحت و متناسب با هر فضا را در این پنجره ها فراهم می سازد .

قیمت پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست در کرج با یراق فول اتومات 

این نوع یراق در اجرای پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست با ارتفاع و عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. که عموما شما قادر خواهید بود بیشترین اندازه شیشه ( بهترین ویو ) و کمترین بازشو و تقسیم بندی را در این پنجره مشاهده کنید https://karaj-upvc.com/.در درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست فول اتومات شما با کمترین فشار فیزکی ممکنه بر روی دستگیره می توانید بزرگترین بازشوها را باز و بسته نمایید بدون هیچگونه محدودیت و یا خطری.

قابل به ذکر است در اجرای پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست می بایست کارشناسی کامل توسط شرکت تولید کننده صورت پذیرد تا بهترین نوع کاربری و اجرا طراحی شده و همچنین مشخص گردد در اجرا می بایست از کدام نوع یراق فولکس واگنی استفاده گردد تا بهترین کاربری حاصل گردد.

شرکت پنجره ماندگار در کرج در تولید و اجرای پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست خود از معتبرترین یراق آلات فولکس واگنی از جمله ROTO و GU آلمان استفاده می کند که هرکدام از معتبرترین تولید کنندگان اینگونه یراق آلات هستند.