سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره دوحالته وین تک

جمعه 96/8/12
7:0 صبح
بهرام پروهان

شرکت های بسیاری در زمینه ساخت و تولید پنجره دوجداره دوحالته وین تک و پروفیل یو پی وی سی فعالیت دارند که بعضی از این شرکت ها دارای استاندارد های لازم و برخی دیگر از پروفیل های فاقد مجوز و استاندارد استفاده می کنند. قیمت پنجره دوجداره دوحالته وین تک با پروفیل مناسب و استاندارد با نوع بی کیفیت و غیر استاندارد آن متفاوت می باشد. https://karaj-upvc.com/

 

پنجره دوجداره ساختمان

مطابق قوانین اتحادیه اروپا تا سال 2015 تمامی تولیدات و محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله پنجره دوجداره دوحالته وین تک بایستی قابل بازیافت بوده و آلودگی زیست محیطی نداشته باشند.در این راستا تمامی کارخانجات وین تک WINTECH در جهان نیز مطابق با بسیاری از تولیدکنندگان پروفیلهای UPVC در اروپا بخصوص کشور آلمان و با استقرار تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، از سال 2008 و قبل از اتمام زمان بندی معین شده اتحادیه کشورهای اروپایی، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی های پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند. https://karaj-upvc.com/در کارخانه پنجره دوجداره دوحالته وین تک کشور ایران نیز مطابق با سایر کارخانجات این گروه از ابتدای شروع فعالیت و باتوجه به اهمیت موضوع حفظ محیط زیست برای نسل های آینده و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی، از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک در ترکیب مواد پلیمری و تولید انواع پروفیل های UPVC استفاده می گردد.

قیمت پنجره دوجداره دوحالته وین تک از نظر حالات بازشو به دسته های زیر تفکیک می شوند:

قیمت پنجره دوجداره دوحالته وین تک

در مدل پنجره دو جداره یو پی وی سی دو حالته یا Tilt and Turn که به آن دو جهت بازشو نیز گفته می‌شود، حرکت بازشوی پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی توسط یک دستگیره انجام می گیرد.

مزایا و قیمت پنجره دوجداره دوحالته وین تک:

1- داشتن قفل کودک جهت حفظ ایمنی کودکان

2- عایق بودن بیشتر در برابر نفوذ گرد و غبار نسبت به مدل پنجره معمولی

قیمت پنجره دوجداره دوحالته وین تک دولنگه بازشو (پنجره دوجداره فرانسوی)

هر دولنگه پنجره دوجداره دوحالته وین تک قابلیت باز شدن را دارد. پنجره دولنگه بازشو وین تک به دلیل نداشتن هیچ گونه ستونی در وسط پنجره، باعث به وجود آمدن زاویه دید بهتری و استفاده بهتر از فضای محیطی اطراف می باشد.

مزایا و قیمت پنجره دوجداره دوحالته وین تک مدل فرانسوی:

1- قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی پنجره دوجداره دوحالته وین تک مدل فرانسوی

2- زیبایی منحصر به فرد پنجره دوجداره دوحالته وین تک https://karaj-upvc.com/

قیمت پنجره دوجداره دوحالته وین تک مدل کشویی:

سیستم بازشوی پنجره دو جداره upvc کشویی به صورت ریلی و مانند پنجره های آلومینیومی در هر دو جهت چپ و راست می‌باشد. پنجره دو جداره یو پی وی سی کشویی خود به دو نوع، پنجره دو جداره کشویی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود.

شرکت پنجره ماندگاردر کرج با استفاده از مواد اولیه با کیفیت علاوه بر تولید پروفیل های سفید رنگ با شفافیت بالا, برای افزایش تنوع محصولات خود و هم چنین برطرف کردن نیاز آرشیتکت ها و معماران اقدام به تولید پروفیل یو پی وی سی وین تک با رنگ بندی متنوع نموده است.

1– پروفیل پنجره دوجداره دوحالته وین تک سفید با پوشش رنگ اکریلیک

2– پروفیل پنجره دوجداره دوحالته وین تک سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان

3– پروفیل های پنجره دوجداره دوحالته وین تک قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت

علاوه بر پروفیل های رنگی لمینت شده ، امکان رنگ پروفیل پنجره دوجداره دوحالته وین تک با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد که این رنگ ها بسیار مقاوم بوده و تنوع رنگ ها را افزایش می دهد. شما می توانید پروفیل پنجره دوجداره دوحالته وین تک را به هر رنگی که می خواهید به شرکت پنجره دوجداره ماندگار درشهر کرج با توجه به طراحی ساختمان خود سفارش دهید. 

پنجره یو پی وی سی

 

رنگبندی و قیمت پنجره دوجداره دوحالته وین تک در کرج:

تنوع رنگ پنجره دوجداره دوحالته وین تک شرکت پنجره ماندگارهر سلیقه ای را پوشش می دهد. رنگ پایه و اصلی پروفیل های درب و پنجره یو پی وی سی، به دلیل ترکیبات مواد اولیه سفید میباشد با این حال پروفیل های رنگی درب و پنجره یو پی وی سی برای معماران و گروه های عمرانی و یا حتی برای افرادی که برای تعویض پنجره های قدیمی منزل خود با پنجره یو پی وی سی اقدام میکنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. https://karaj-upvc.com/شرکت پنجره در کرج ماندگارمفتخر است با توجه به تنوع رنگ محصولات خود، این خواسته مشتریان عزیز خود را در انتخاب رنگ درب و پنجره یو پی وی سی ارج می نهد.

قیمت قیمت پنجره دوجداره دوحالته وین تک با پنجره سه جداره متفاوت است, پنجره سه جداره دارای کیفیت بالاتری بوده و اجزاء و متریالی که در آن مورد استفاده قرار گرفته بیشتر بوده و به همین دلیل تفاوت قیمت پنجره سه جداره و قیمت پنجره دوجداره دوحالته وین تک میتواند بین 15 تا 20 درصد باشد .

در صورتی که نیاز به محاسبه قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی برای منزل و یا محل کارخود دارید میتوانید با شماره های مندرج در سایت با ما در تماس باشید تا کارشناسان اطلاعات مورد نیاز برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره دوحالته وین تک را برای شما ارائه دهند . لازم به ذکر است که شرکت پنجره ماندگار در کرج علاوه بر خدمات درب قیمت پنجره دوجداره دوحالته وین تک خدمات دیگری از قبیل انواع توری و شیشه دو جداره را نیز با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.

پروفیل های روکش شده (لمینت) پنجره دوجداره دوحالته وین تک:

پروفیل های لمینت مخصوص پنجره دوجداره دوحالته وین تک برای ایجاد طرح های تزینی و برجسته رنگی جهت نماهای طرح چوب ساخته شدند و در کنار زیبایی امتیازاتی همچون ثبات رنگ در شرایط مختلف آب وهوایی، ضد خش بودن، دوام و استحکام نیز دارند و به راحتی نظافت می شوند. جنس روکش و چسب روکش در کیفیت این نوع پروفیل ها از اهمیت بسزایی برخوردار است. لازم بذکر است این نوع رنگ پنجره دوجداره دوحالته وین تک دارای ضمانت می باشد.