سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک

پنج شنبه 96/8/11
8:0 صبح
بهرام پروهان

سیستم پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب بوده و باعث ایجاد فضایی باز و منظره ای دلپذیر برای منزل می شود. قیمت پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک به دلیل یراق آلات خاصی که در آن بکار میرود به نسبت پنجره دوجداره کشویی بالاتر می باشد https://karaj-upvc.com/ .

پنجره دوجداره فولکس واگنی

پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک بهترین جایگزین برای پنجره های کشویی می باشد و دلیل آن مقاومت و عایق بندی بسیار بالای این نوع پنجره است. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک و ویژگی های منحصر به فردشان آشنا کنیم. سیستم پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز و منظره ای دلپذیر می گردد. استفاده از یراق فولکس واگنی باعث هوابندی کامل شده و در حالت نیمه باز تهویه مناسبی فراهم می آورد. یراق آلات پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک در کرج متنوع است به صورتی که از یراق آلات دستی نیمه اتومات Manull شروع شده و به یراق آلات فول اتوماتیک Full Automatic ختم می شود. پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک در کرج بسیار شیک ، با دوام ،مقاوم و دارای عایق بندی بسیار بالایی می باشند به صورتیکه علاوه بر عایق بودن شیشه ،حد فاصل پروفیل بازشو و فریم چند نوار درزبندی قرار می گیرد و باعث هوابندی و عایق کاری پنجرهupvc فولکس واگنی وین تک شما می گردد. لازم به ذکر است که تقریبا اکثر یراق آلات پنجره دو جداره یو پی وی سی سابقا در سایر متریال های پنجره نیز استفاده میشده و مختص به پنجره یو پی وی سی نمی باشد و باید دقت داشت تا یراق آلاتی را در پنجره یو پی وی سی استفاده کرد که اختصاصا برای یو پی وی سی تولید شده اند. این مطلب بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که اغلب یراق آلات برایپنجره یو پی وی سی بصورت اختصاصی تولید شده اند . استفاده از یراق آلاتی که برای درب و پنجره یو پی وی سی نمی باشد از کیفیت کار بسیار می کاهد.

انواع مختلف پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک :

پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک با یراق آلات مکانیکی

پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک با یراق آلات نیمه اتومات

پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک با یراق آلات فول اتومات

پنجره فولکس واگنی

قیمت پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک

یکی از مهمترین مسائل در ساخت یک پنجره دوجداره یو پی وی سی در کرج https://karaj-upvc.com/ بحث تحمل یراق ناشی از وزن پروفیل بازشو و شیشه دوجداره است. که اولا در پنجره لولایی و کشویی عمدتا یراق آلات upvc تحمل وزن لنگه های خیلی بزرگ را ندارند و ثانیا جابجایی و باز و بسته کردن پنجره به علت وزن بسیار زیاد، کاربری آسان آن را از بین می برد. اما در پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی  مکانیزم و نوع یراق آلات با سیستم کشویی و لولایی کاملا متفاوت است و به طور بهتر می توان گفت سیستم فولکس واگنی یا Tilt & Slide عمدتا جهت ساخت پنجره های خاص با ارتفاع و عرضهای بزرگ با وزنهای زیاد طراحی شده است.

مزیت های سیستم پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک 

عایق 100% نسبت به پنجره های کشویی

باز شدن بازشو (لنگه) تا زاویه 45 درجه به صورت دوحالته Tilt

هیچ‌ گونه فضای داخلی ساختمان هنگام باز و بسته شدن بازشو (لنگه) در هر دو حالت (1و2) اشغال نمی‌شود.

ترکیبی زیبا با ظاهری متفاوت نسبت به سایر بازشوها مطابق با آخرین استانداردهای روز اروپا در 2 طرح نیمه اتومات و فول اتومات.

شرکت پنجره ماندگار در تولید و اجرای پنجره یو پی وی سی فولکس واگنی وین تک در کرج خود از معتبرترین یراق آلات فولکس واگنی از جمله ROTO و GU آلمان استفاده می نماید که هرکدام از معتبرترین تولید کنندگان اینگونه یراق آلات هستند. برای اطلاعات بیشتر از قیمت پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک با این شرکت در البرز- کرج https://karaj-upvc.com/ تماس حاصل فرمایید.