سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره upvc ویستابست

یکشنبه 96/8/7
4:11 عصر
بهرام پروهان

برای محاسبه قیمت پنجره upvc ویستابست می توانید به شرکت پنجره ماندگار در کرج تماس بگیرید. از فعالیت تخصصی این شرکت تولید پروفیل ویستابست با قیمت مناسب می باشد.مزیت مهم پروفیل های ویستابست این است از مقاومت بالایی در برابرشرایط آب و هوایی متفاوت و سخت برخوردار می باشد.

 بهترین پنجره دوجداره

شرکت پنجره ماندگار در کرج نماینده رسمی پروفیل ویستابست برترین برند پروفیل ساخت ایران براساس استانداردهای بین المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور آمادگی خود را برای فروش و نصب انواع درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره اعلام می کند.شرکت تولیدی پنجره upvc ویستابست  در کرج با همت گروهی از متخصصان در زمینه صنعت پلیمر و با هدف تولید مصالح ساختمانی جدید با بهره مندی از فناوری های به روز، سال 1382 تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پروفیل یو پی وی  سی در ایران است که در سراسر کشور نمایندگان فعال و کار آزموده دارد. https://karaj-upvc.com/ویستابست پس از دو سال تحقیق و مطالعه و آماده سازی های سخت افزاری در اوایل سال 1385، فعالیت خود را در زمینه خرید و استقرار تجهیزات برای تولید پروفیل یو پی وی سی آغاز کرد.پنجره upvc ویستابست در کرج با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان، قالب های متنوع دیگری به مجموعه خود اضافه نمود و در نهایت تا کنون تنوع محصولات تولیدی خود را به 35 قالب در انواع 3 محفظه ای، 5 محفظه ای و کشویی در 4 رنگ لمینت و سفید، ارتقاء داده و در حال حاضر با 10 خط تولیدی و ظرفیت 16000 تن، محصولات خود را عرضه می نماید. شرکت پنجره ماندگار در کرج هم اکنون همگام با توسعه کمی و کیفی پروفیل های تولیدی خود و همراه با تقاضای روز افزون صنعت ساختمان و توجه ویژه به کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها، پروژه طرح توسعه خود را به منظور افزایش ظرفیت تولید و پاسخ گویی هر چه تمام تر به نیاز روز افزون مشتریان در دست اقدام دارد که طی آن سالانه ظرفیت تولید 4 برابر خواهد شد.

از مهمترین عوامل تعیین قیمت پنجره upvc ویستابست در کرجمی توان به موارد زیر اشاره نمود:

• مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش ( uv ) و حذف اثرات مخرب

• غیر قابل اشتعال و سازگار با محیط زیست بدلیل ساختار خاص شیمیایی

• قابلیت نصب انواع شیشه تک جداره، شیشه دوجداره و شیشه سه جداره

• کاهش چشمگیر آلودگی صوتی تا 40 دسی بل

• عدم نیاز به سرویس های مکرر نگهداری از قبیل تعویض و رنگ آمیزی و ..

پنجره upvc ویستابست در کرج به هیچ عنوان تغییر رنگ نداده و نیاز هم به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری بصورت سفید, لمینیت و یا رنگی تولید می شود. پنجره upvc ویستابست شرکت پنجره ماندگار در کرج به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی دوره ای ندارد . سبکی ، تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع ، این درب پنجره ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند. قابلیت چرخش پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی بوسیله چرخش دستگیره ، امکان استفاده راحت و متناسب با هر فضا را در این پنجره ها فراهم می سازد .

پروفیل های پنجره upvc ویستابست بعنوان یکی از بهترین برند های تولید پروفیل یو پی وی سی در ایران مطرح می باشد که بهترین متریال برای ساخت درب و پنجره دوجداره میباشد. https://karaj-upvc.com/ در پروفیل های یو پی وی سی ویستابست از شیشه هایی با ضخامت 22 میلیمتر و 24 میلیمتر استفاده می گردد در صورتیکه در بیشتر پروفیل ها از شیشه هایی با ضخامت 18 و20 میلیمتر استفاده شده و این ضخامت شیشه ها و فضای داخلی آن که با گاز آرگون پر میگردد باعث عدم نفوذ سرما و گرما و سروصدا به داخل ساختمان می گردد که موارد ذکر شده تماما به مواد اولیه باز می گردد که وجود پروفیلی به نام ویستابست با وزن بالا ،گالوانیزه ضخیم و استاندارد و شیشه های با فضای بیشتر و لاستیک درزبندی ای پی دی ام باعث با کیفیت بودن پنجره میگردد ولی موردی که نباید از آن به این راحتی عبور کرد ساخت و مونتاژ خوب و نصب عالی این پنجره ها می باشد.

پنجره دوجداره

 

 

خصوصیات و قیمت پنجره upvc ویستابست( vistabest ):در کرج

• پنجره upvc ویستابست ظریف ، شکیل و زیبا

• پنجره upvc ویستابست استحکام بالا با ضخامت مناسب لایه بیرونی و بکارگیری پروفیلهای گالوانیزه درون فضاهای خالی

• پنجره upvc ویستابست غیر قابل پوسیدگی و زنگ زدگی

• پنجره upvc ویستابست مقاوم در برابر عوامل خورندگی (اسیدها و بازها) و مواد شیمیایی

• پنجره upvc ویستابست غیر قابل اشتعال و بدون تغییر شکل در محدوده دمایی 80+ تا 40- درجه سانتیگراد

• پنجره upvc ویستابست خود رنگ و بدون نیاز به مواد نگهدارنده و براق کننده

 

ویستابست

لازم به ذکر است که استاندارد RAL آلمان سختگیرانه ترین و کاملترین استاندارد مربوط به این صنعت در دنیا می باشدو تمامی شرکت های دریافت کننده این گواهی نامه ملزم به رعایت معیارهای تستی و کیفی موسسه RAL می باشند. https://karaj-upvc.com/گواهی نامه کیفیت RAL برای اولین بار توسط شرکت ویستا بست به ایران آمد و نام و نشان تجاری شرکت ویستا بست (تولید کننده پروفیل یو پی وی سی) به عنوان دارنده رسمی گواهی نامه فوق در سایت شرکت GKFP (یکی از شرکت های زیر مجموعه موسسه RAL آلمان) به آدرس www.gkfp.de موجود و تایید گواهی نامه آن قابل استعلام می باشد.

یک تولیدکننده موفق و حرفه‌ای همچنین باید در زمینه تولید  پنجره upvc ویستابست که خود در آن مشغول به کار است، اطلاعات کامل داشته باشد. گاهی مشاهده می‌شود که تولید کنندگانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند نسبت به روند تولید ناآگاه بوده و یا حتی توانای ساخت یک پنجره را نیز ندارند و علل آن معمولا نداشتن دانش فنی ساخت درب و پنجره و همچنین حضور آنها در این زمینه به جهت سود دهی و عوامل دیگر می‌باشد که اعتبارات مالی خود را در این زمینه سرمایه ‌گذاری کرده اند و در این راستا شخصی یا اشخاص را به عنوان مدیر تولید و فروش گماشته‌اند. با این اوصاف این تولیدی از پیشرفت قابل توجه‌ای نسبت به تولیدی‌های دیگر که مدیر تولیدی خود نیز کاملا آگاهی از صنعت یو پی وی سی دارد، برخوردار نیست و مدیر تولیدی تابع تصمیم‌گیری عوامل زیر مجموعه خود می‌باشد.