سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت درب و پنجره دوجداره خلیجی

سه شنبه 96/7/25
1:35 عصر
بهرام پروهان

با ایجاد طراحی خاص در درب و پنجره دوجداره خلیجی علاوه بر ایجاد تهویه مناسب در منزل باعث نور و روشنایی کافی به فضای خانه شده است.قیمت درب و پنجره دوجداره خلیجی نسبت به پنجره دوجداره کمانی مقرون به صرفه تر می باشد, شما عزیزان برای سفارش پنجره و همچنین اطلاع از قیمت درب و پنجره دوجداره خلیجی همواره می توانید به نمایندگی های معتبر درب و پنجره دوجداره در کرج مراجعه فرمایید. 

پنجره با اشکال خاص

کاربرد عمده درب و پنجره دوجداره خلیجی یا اغلب در پذیرایی خانه است. مدل درب و پنجره دوجداره خلیجی یا Bay Window به نوعی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون ایجاد می کند. این پنجره یو پی وی سی مقاومت بالای انواع ثابت وبازشو را حفظ میکند. امکان قرارگرفتن کتیبه نیز در درب و پنجره دوجداره خلیجی وجود دارد. به دلیل نصب شیشه ساده در این پنجره های یو پی وی سی و هزینه تولید کمتر، نسبت به پنجره کمانی مقرون به صرفه تر هستند. بسیاری از مردم تصور می کنند که پنجره های پیش آمده از ساختمان (پنجره شاه نشین یا درب و پنجره دوجداره خلیجی یا bay window)، سنتی و منسوخ شده اند،حال آنکه این مدل پنجره های یو پی وی سی مزایای بسیاری دارا هستند ،که آنها را واجد ارزش می کنند.

مزایای قیمت درب و پنجره دوجداره خلیجی:

اضافه کردن زیربنا(درنتیجه ارزش بالاتر) به خانه شما. اضافه کردن نور و رو شنایی به فضا،به خصوص به لطف شیشه های پانوراما که نور را از زوایای مختلف به داخل فضا هدایت می کنند. https://karaj-upvc.com/امکان تهویه و سیرکولاسیون هوا به دلیل قابلیت باز و بسته شدن پنجره. پنجره های دوجداره خلیجی با طراحی خوب می توانند فضایی همه کاره و چند منظوره ایجاد کنند:

توجه شما را به دیدن این نمونه ها و 7 نکته مهم درباره آنها جلب می کنیم:

1-آنها احساس لطیف معمارانه را به فضا می بخشند.

2- درب و پنجره دوجداره خلیجی در کرج می توانند تبدیل به نقطه کانونی برای فضا شوند.

3-این پنجره ها بهترین مکان برای ترکیب با فضاهای ذخیره سازی هستند.

4- درب و پنجره دوجداره خلیجی می توانند حس مینیمالیستی و مدرن به فضا ببخش ند.

برای سفارش پنجره های یو پی وی سی با اشکال خاص باید به شرکت های معتبر ساخت درب و پنجره دوجداره خلیجی مراجعه نمود. تمامی درب و پنجره دوجداره خلیجی تولید شده در شرکت های معتبر، دارای ضمانت نامه و گارانتی می باشند. شرکت درب و پنجره دوجداره خلیجی در کرج با بهره گیری از کادری مجرب و دستگاه های استاندارد موفق شده است که تمامی پنجره های با اشکال خاص و درب و پنجره دوجداره خلیجی را تولید نماید.پنجره ها غیر از کارایی و قابلیت در حفظ انرژی و تهویه هوای مطبوع ، جلوه ساختمان هستند. نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد. یکی از مدل های پنجره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع درب و پنجره دوجداره خلیجی و قوس دار است. پنجره های نیم دایره ، دایره ، کمانی و … انواع دیگر در جای خود زیبایی منحصر به فردی به نما می دهد.

 

بهترین پروفیل و قیمت درب و پنجره دوجداره خلیجی

ما در تولید پروفیل های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت درب و پنجره دوجداره خلیجی در کرج از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا براین افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت وقیمت درب و پنجره دوجداره خلیجی در کرج تاثیری بگذارد. https://karaj-upvc.com/در نتیجه قیمت درب و پنجره دوجداره خلیجی ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.دلایل بسیار زیادی وجود دارند که باعث افت شدید کیفیت در صنعت یو پی وی سی شده است. یکی از دلایل عمده این است که در ایران هر حرفه ای که قدری سود ده باشد، افراد بسیاری بدون داشتن تخصص های لازم به سوی آن سرازیر می شوند. از سوی دیگر واردات هر گونه پروفیل های بی کیفیت خارجی نیز لطمات بسیاری به صنعت وارد کرده است.

قیمت درب و پنجره دوجداره خلیجی 

اما در سالهای اخیر و جهت ترمیم چنین تصوری شرکت های تولید کننده درب و پنجره دوجداره خلیجی و همچنین شرکت های تولید کننده پروفیل یو پی وی سی با همکاری یکدیگر اقدام به ابداع روشها و ماشین آلات خاصی شده اند تا بتوانند این تنوع محصولات را افزایش دهند. بعنوان مثال امروزه تولید پروفیل یو پی وی سی در سایز های مختلف ممکن شده است. همچنین ماشین آلات خاصی جهت ایجاد خم بر روی لنگه های درب و پنجره چند ضلعی و کلاف ساخته شده اند.

نکات مهم درخرید درب و پنجره دوجداره خلیجی:

در خرید پنجره دوجداره باید به 5 نکته مهم توجه نمود که در صورت رعایت این 5 نکته ،هزینه را که جهت خرید این پنجره ها انجام داده اید ظر ف سه سال بر گشت پذیر خواهد بود .در واقع درب و پنجره دوجداره خلیجی استاندارد ، پنجره های می باشند که هزینه خرید خودرا با صرفه جویی در اتلاف انرژی ،جبران خواهند کرد. در واقع شما هزینه نمی کنید بلکه پس انداز می کنید .

این 5 نکته مهم عبارتند از :

1-انتخاب پروفیل یو پی وی سی کاملا استاندارد جهت شرایط آب و هوایی منطقه نصب درب و پنجره دوجداره خلیجی

2-انتخاب نوع یراق آلات مصرفی بسته به کارایی و وزن لنگه ها و میزان تردد.

3-استفاده ازشیشه درب و پنجره دوجداره خلیجی صنعتی که کاملا بصورت استاندارد تولید شده باشد و گاز آرگون به میزان لازم در آن تزریق شده باشد و قادر به خروج نباشد. با توجه به اینکه بخش اعظم یک پنجره دوجداره را شیشه دوجداره تشکیل میدهد، پس در انتخاب شیشه باید دفت فراوانی کرد تا کاملا استاندارد و به صورت صنعتی تولید شده باشد.

4-تولید استاندارد درب و پنجره دوجداره خلیجی که باید توسط استاد کار متخصص وماشین آلات استاندارد تولید گردد. در غیر این صورت حتی با انتخاب پروفیل، یراق و شیشه دوجداره استاندارد در صورتیکه تولید خوبی نداشته باشید پنجره شما هرگز عایق نخواهد بود وازبین باز شوها اتلاف انرژی صورت می پذیرد. https://karaj-upvc.com/ روی تولید خوب و صنعتی همواره تآکید داشته باشید ، تنها راه مطمئن شدن از تولید خوب ، بازدید از پروژه های انجام شده می باشد.

پنجره دوجداره چندضلعی

 

خدمات فنی درب و پنجره دوجداره خلیجی 

ارائه خدمات تعمیر و رگلاژ درب و پنجره دوجداره خلیجی و الومینیومی درتمام نقاط تهران(شمال،جنوب،مرکز،شرق و غرب) و تمامی نقاط کرج وهمچنین شهرهای حومه از جمله :شهریار ، پردیس ، پرند و اسلامشهر انجام میپذیرد، تیم کاری شرکت درب و پنجره دوجداره خلیجی درکرج علاوه بر دارا بودن تیم متخصص و متعهد و سابقه طولانی در حوزه ی تعمیرات و رگلاژ درب و پنجره دوجداره خلیجی و الومینیوم و تعمیرات فریم لس و همچنین عایق بندی و درزگیری درب و پنجره دوجداره خلیجی ،درهر لحظه از شبانه روز و تمامی روز های هفته (حتی ایام تعطیل) در خدمت شما همشهری های تهران، کرج و شهرستان های حومه می باشد،لازم به ذکر است که تمامی خدمات ما در اسرع وقت و با کیفیت بالا و هزینه مناسب و ضمانت صورت میپذیرد. برای حضور در محل و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.