سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت درب و پنجره دوجداره طرح چوب

دوشنبه 96/7/24
4:4 عصر
بهرام پروهان

قیمت درب و پنجره دوجداره طرح چوب در شرکت پنجره دوجداره ماندگار در کرج نسبت به سایر شرکت های پنجره دوجداره UPVC مناسب تر می باشد .پس از خرید ونصب درب و پنجره دوجداره طرح چوب حتما باید برچسب های روی پروفیل را بلافاصله جدا نمایید, در غیر اینصورت بر اثر تابش نور خورشید خشک شده و جدا نمی شود یا اینکه اثر چسب روی پروفیل باقی می ماند.

پنجره دوجداره یو پی وی سی

امروزه یو پی وی سی اولین متریال پنجره دوجداره در تمام دنیا است و یکی از خصوصیات و ویژگی های بی نظیر درب و پنجره دوجداره طرح چوب کرج زیبایی ظاهری و امکان تغییر در رنگ نما و یا رنگ داخل آن است به گونه ای که می توان پنجره ای از جنس دوجداره یو پی وی سی اما با طرح چوب داشت که این امر با تکنولوژی لمینیت امکان پذیر است که هزینه زیادی نیز نسبت به پنجره های سفید را در بر ندارد.

در گذشته از چوب برای ساخت پنجره ها به منظور سبکی و زیبایی بهتر استفاده می شد اما همان طور که می دانید چوب بسیار اسیب پذیر است و عمر کمتری نسبت به آهن و آلومینیوم دارد و در صورت تغییر آاب و هوا فاسد شده و کارایی خود را از دست می دهد اما طبق مزایایی که در بخش های مختلف عنوان کردیم پنجره یو پی وی سی کامل از این نظر بهینه شده است و به وسیله لمینیت می توان پنجره ای از جنس یو پی وی سی اما طرح و رنگ چوب را طراحی و پیاده سازی کرد.پنجره های دوجداره تمامی مشکلاتی که ممکن بود در پنجره های چوبی رخ دهد را پوشش می دهند و با مهندسی خاصی که در آن ها به کار رفته است از لحاظ امنیت و ظاهر در بالاترین سطح خود بوده و همه چیز را برای آسایش شما به ارمغان می آورد https://karaj-upvc.com/.در بحث تعویض پنجره های قدیمی با درب و پنجره دوجداره طرح چوب نیز بارها پیش امده است که کارفرما درخواست قیمت درب و پنجره دوجداره طرح چوب داشته است و تیم کاری ما پس از برنامه ریزی مشخص و تبدیل پنجره به قیمت درب و پنجره دوجداره طرح چوب درخواست کارفرما را به نحو احسن اجرایی کرده است پس این تضمین را به شما می دهیم که هر درخواستی که قابل اجرا شدن باشد را برای رضایت کامل شما انجام خواهیم داد.

یکی از تحولات صنعت ساختمان در آینده به وجود ادمدن پنجره های نسل جدید است که علاوه بر هوشمندی در طرح های مختلف عرضه خواهند شد که ما نیز تلاش خواهیم کرد تا با تغییرات جهانی به روز باشیم و خدمات خود را در هر لحظه، بالاتر از سطح تولید کشور برنامه ریزی کرده و اجرایی کنیم.

نمایندگی پروفیل در قیمت درب و پنجره دوجداره طرح چوب در کرج

امروزه بحث جلوگیری از هدر رفتن انرژی، یکی از مواردی است که در تولید محصولات جدید در نظر گرفته می شود. در این راستا هدر رفتن انرژی در ساختمانها نیز عامل مهمی به شمار می رود که در کشور ما نیز در چند سال اخیر مورد توجه بوده است و در نتیجه آن صنایع محصولاتی با قابلیت حفظ انرژی رو به گسترش می باشند.

تولید پروفیل های  یو پی وی سی یکی از طرح های ملی تلقی می گردد. بحث استفاده از این صنعت در ایران قبل از انقلاب نیز مطرح بوده است و گام های کوچکی نیز در این زمینه برداشته شده بود.

از دلایل کم توجهی به این محصول می توان به عدم شناخت مصرف کننده و عرضه محصولات غیر استاندارد و با کیفیت پائین (یو پی وی سی) نام برد که بدین دلیل متاسفانه این صنعت در کشور ما نتوانسته جایگاهی برای ورود پیدا کند.

یکی از مشکلات بزرگ کشور ما در حال حاضر هدر رفتن مقدار زیادی انرژی در تمامی فعالیتها و بخصوص در بخش ساختمانها می باشد. از دلایل هدر رفتن انرژی در ساختمانها می توان استفاده از در و پنجره های نامناسب را نام برد. از طرفی با توجه به شرایط متفاوت آب و هوائی کشور و برای استفاده صحیح از انرژی و جلوگیری از هدر رفتن بی حد و مرز آن و در جهت بهینه سازی مصرف سوخت در ساختمانها باید استفاده از این صنعت به صورت همگانی در بین آحاد مردم فرهنگ سازی شود.

پنجره یو پی وی سی

فرصتی بدست آمده تا یکی از مجموعه های اصلی تولید پروفیل یو پی وی سی کشور را مورد بررسی قرار دهیم. مجموعه قیمت درب و پنجره دوجداره طرح چوب ماندگار در کرج علاوه بر تولید پروفیل، در زمینه مونتاژ قیمت درب و پنجره دوجداره طرح چوب نیز فعالیت دارد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پنجره های یو پی وی سی در بین تولید کنندگان به شمار می رود. روشن است که وقتی نیروی های جوان با تجربه همگام شوند، نتایجی شگرف را به بار خواهند آورد.ما در تولید پروفیل های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت پنجره ماندگار کرج از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت محصولات شرکت پنجره ماندگار در کرج تاثیری بگذارد. https://karaj-upvc.com/ در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.دلایل بسیار زیادی وجود دارند که باعث افت شدید کیفیت در صنعت یو پی وی سی شده است. یکی از دلایل عمده این است که در ایران هر حرفه ای که قدری سود ده باشد، افراد بسیاری بدون داشتن تخصص های لازم به سوی آن سرازیر می شوند. از سوی دیگر واردات هر گونه پروفیل های بی کیفیت خارجی نیز لطمات بسیاری به صنعت وارد کرده است.

 تفاوت قیمت درب و پنجره چوبی با قیمت درب و پنجره دوجداره طرح چوب:

درب های چوبی ساختمان در گذشته مناسب بودند. با طول عمر بالا، قوی و در دسترس در طیف وسیعی از سبک.  اما از سوی دیگر، آنها نیاز به تعمیر و نگهداری که شامل: پوشش، ترسیم مجدد، سنباده و یا تمیز کردن داشتند. سپس قیمت درب و پنجره دوجداره طرح چوب به بازار آمدند. از اواخر دهه 1990 به بعد  بازار تحت سلطه آنها است. و تشخیص دلیل آن سخت نیست. اگر درب و پنجره شما در حال حاظر  طرح چوب نیست, در اینجا 6 دلیل برای تبدیل درب و پنجره قدیمی به درب و پنجره دوجداره طرح چوب مشاهده می کنید: طول عمر طولانی تر

درب و پنجره دوجداره طرح چوب در حال حاظر از پلاستیک ساخته شده اند بدان معنی است که بسیار مقاوم هستند و شما حتی نمی باید در مورد درمان آنها نگران باشید! زمان تعمیر و یا تعویض این درب ها بسیار طولانی تر از درب های چوبی است.

•تعمیر و نگهداری قیمت درب و پنجره دوجداره طرح چوب 

درب و پنجره طرح چوب با دوام هستند و نیازی به تعمیر و نگه داری ندارند, به طوری که تنها با پاک کردن شیشه می توان از هر گونه آلودگی جلوگیری کرد. برخلاف درب های چوبی قابل پوسته پوسته شدن نیستند و نیازی به رنگ آمیزی ندارند. این درب ها دچار خوردگی یا آسیب دیدگی در اثر رطوب نمی شوند.

•عایق بهتر (صورتحساب ارزان تر!)قیمت درب و پنجره دوجداره طرح چوب 

•درب و پنجره دوجداره طرح چوب  برخلاف درب های چوبی در فصول مختلف در شکل و اندازه اولیه باقی می مانند و درجه هوا بر اندازه در یا درزهای چهارچوب تغییری ایجاد نمی کند, که این موضوع باعث می شود مقدار حرارت از دست رفته به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند. https://karaj-upvc.com/این خود به معنی مصرف انرژی کمتر, خانه گرم تر و در نتیجه صورت حساب ارزانتر است.

•طراحی زیبای قیمت درب و پنجره دوجداره طرح چوب 

درب و پنجره دوجداره طرح چوب بسیار شیک هستند و در طیف وسیعی از رنگ و طرح در دسترس هستند. بنابراین شما می توانید مطمئن باشید که می توانید بهترین سبک متناسب با منزل خود را تهیه کنید.

•قیمت درب و پنجره دوجداره طرح چوب ارزان تر

قیمت درب و پنجره دوجداره طرح چوب بسیار ارزان تر از درب های چوبی تولید می شوند به این صورت که شما میتوانید از یک برچسب قیمت ارزان تر برای درب و پنجره جدید خود لذت ببرید.

•قیمت درب و پنجره دوجداره طرح چوب امن 

•درب و پنجره دوجداره طرح چوب  با یک سیستم قفل بسیار پیچیده تر طراحی شده اند، به این معنی است که آنها را بسیار بسیار امن تر می کند.

یراق آلات مصرفی در درب و پنجره دوجداره طرح چوب

می شود در یک پنجره از یراق آلات نامرغوب استفاده کرد و قیمت را کاهش داد اما هرگز آن یراق آلات عملکرد خوبی را در پنجره شما نخواهد داشت چون یراق علاوه بر نقش باز و بسته کردن بازشوها نقش مهمی را در عایق کردن درب و پنجره دوجداره طرح چوب ایفا می نماید.

یکی از معتبرترین برندهای یراق آلات درب و پنجره دوجداره طرح چوب، روتو  ROTO آلمان می باشد که در بازار موجود است. در صورت انتخاب این یراق آلات دقت فرمایید که بر روی لولاها، اسپانیولت و دستگیره ها برند ROTO آلمان هک شده باشد. برخی برای کاهش هزینه لولا را ترک، اسپانیولت را Gu و دستگیره را Roto انتخاب می کنند در حالی که این کار اشتباه بوده و این پنجره هرگز عملکرد استانداردی نخواهد داشت. در صورت انتخاب یراق ترک حتماً دقت فرمایید که از یراق آلات ترک معتبراستفاده نمایید و هرگز از یراق آلات متفرقه ترک و یا چینی استفاده ننمایید چرا که پس از مدت کوتاهی پنجره های دو جداره دچار مشکل می شود.

شرکت تولیدی درب و پنجره دوجداره طرح چوب ماندگار با استفاده از آخرین نسل صنعت ساختمان سازی یعنی پروفیل های یو پی وی سی و شیشه های Grade A فلوت از بهترین مواد اولیه و متریال های موجود در بازار از کشورهای ایران، ترکیه و آلمان اقدام به تولید و عرضه محصولات خود با بالاترین سطح کیفیت پرداخته است.