سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره های دوجداره رنگی

جمعه 96/6/31
7:0 صبح
بهرام پروهان

از آنجا که به طور کلی پروفیل upvc به رنگ سفید تولید و مورد استفاده قرار می گیرد، اما پروفیل رنگ شده نیز طرفداران خاص خود را دارد که قیمت پنجره های دوجداره رنگی با توجه به نوع رنگ آمیزی متغیر است. علاوه بر پروفیل های رنگی لمینت شده ، امکان رنگ پروفیل با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد . با این روش تنوع رنگ بسیار زیاد بوده و پوشش رنگ کاملاً مقاوم و دارای 10 سال گارانتی می باشد .

رنگ بندی پنجره های دوجداره

امکان استفاده از پنجره های دوجداره رنگی با توجه به دیزاین داخلی و نمای ساختمان با قابلیت ثبات رنگ در شرایط مختلف آب و هوایی یکی از شعار های معروف تولید کنندگان درب و پنجره دو سه جداره است. یکی از برجستگی های مهم پروفیل های UPVC  با کیفیت بالا ثبات رنگ سفید در طول سالیان طولانی و در شرایط مختلف جوی و اقلیمی می باشد. تنوع رنگ پنجره های دوجداره رنگی شرکت پنجره ماندگار در کرج هر سلیقه ای را پوشش می دهد. رنگ پایه و اصلی پروفیل های درب و پنجره دو سه جداره ، به دلیل ترکیبات مواد اولیه سفید میباشد با این حال پروفیل های رنگی درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی برای معماران و گروه های عمرانی و یا حتی برای افرادی که برای تعویض پنجره های قدیمی منزل خود با پنجره upvc اقدام میکنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پنجره های دوجداره رنگی طی دو پروسه تهیه میگردد . همچنین میتوان از پروفیل پیش فرض سفید استفاده کرد و پس از تولید درب و پنجره یو پی وی سی به خط رنگ فرستاده شده و با رنگ پودری رنگ مورد نظر ایجاد میشود و در پروسه دوم پروفیل قبل از تولید پنجره با روکش مخصوص با تکنولوژی وکیوم ایجاد شده و سپس به پروسه تولید پنجره فرستاده میشود.  شرکت پنجره ماندگار در کرج مفتخر است با توجه به تنوع رنگ محصولات خود، این خواسته مشتریان عزیز خود را در انتخاب رنگ درب و پنجره یو پی وی سی کرج  ارج می نهد در نتیجه شما می توانید محیط اطراف خود را با پنجره های دوجداره رنگی در کرج مورد علاقه خود رنگ آمیزی کنید،بنا به سلیقه و معماری داخلی و خارجی ساختمان خود رنگ مورد نظر را سفارش دهید، ساخت و تولید پروفیل دکوراتیو یا رنگی به دو طریق امکان پذیر است:

رنگ آمیزی پروفیل با رنگ های مخصوص و مقاوم در برابر عوامل جوی

لمینت که شامل طرح یا رنگ مورد نظر به صورت یک لایه بر روی پروفیل روکش می شود.

قیمت پنجره های دوجداره رنگی دورو لمینیت

به طور کلی پروفیل upvc در کرج به رنگ سفید تولید و مورد استفاده قرار می گیرد و در صورت نیاز مشتری پروفیل رنگ شده مورد استفاده قرار می گیرد و امکانات لازم را جهت رنگ آمیزی پروفیل حسب سفارش مشتریان فراهم می گردد. طبیعی است که لمینیت دارای بافت و طرح رنگی بوده و بطور کلی ظریف تر از رنگ میباشد.

پروفیل های رنگ آمیزی شده 

در ابتدا باید توجه داشت که هنوز هیچ یک از استانداردهای معتبر در دنیا تولید پروفیل های رنگی را مجاز نکرده و پروفیل های ?یو پی وی سی هنگام تولید می باید به رنگ سفید برای مصرف معمول و قهوه ای برای لمینیت کردن پروفیل تولید شوند؛ پروفیل های به کار رفته در ساختار پنجره های دوجداره رنگی ، تنها از طریق رنگ آمیزی به رنگ دلخواه مصرف کننده در می آیند.

در رابطه با پروفیل های رنگ آمیزی شده باید توجه داشت که رنگ مورد استفاده، رنگ ویژه پروفیل های یو پی وی سی است و از تکنولوژی خاصی بهره می برد؛ به گونه ای که پنجره های UPVC رنگی استاندارد به هیچ وجه در طی سالیان دراز تغییر رنگ نمی دهند. خصوصیت دیگر رنگ های استاندارد پنجره های دوجداره رنگی در کرج، ضد خط و خش بودن آنهاست و در عین حال عدم محدودیت در انتخاب رنگ دلخواه و امکان اجرای طیف وسیع صدها رنگ موجب شده تا این روش به نسبت روش لمینیت کردن پروفیل ها از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد.

رنگ بندی و قیمت پنجره های دوجداره رنگی :

پروفیل های یو پی یو سی در کرج به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتاً بر پایه رنگ سفید تولید می گردند ، که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و مواد خام مورد استفاده شده در هر شرکت متغیر بوده به طوریکه در مقایسه تولیدات شرکتهای مختلف تفاوت رنگ و شفافیت قابل رویت می باشد. شرکتهای تولید کننده پروفیل پنجره دو جداره یو پی وی سی  در کرج علاوه بر تولید پروفیل های سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخ گویی به سلایق مشتریان و بر طرف نمودن نیازهای معماران در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی متنوع نموده اند .

1 – پروفیل های سفید با پوشش رنگ اکریلیک

2– پروفیل های سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان

3– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت

شما می توانید علاوه بر استفاده از پنجره های دوجداره رنگی از شیشه رنگی نیز استفاده کنید. بهترین شیشه، با توجه به نوع کاربری، کمترین عبور اشعه ماورا بنفش، بیشترین عبور نور مرئی و کمترین عبوراشعه مادون قرمز را باید دارا باشد. شرکت پنجره ماندگاردر کرج همواره کیفیت شیشه های استفاده شده در محصولات خود را تضمین می نماید. قیمت پنجره های دوجداره رنگی به واسطه افزودن مقدار کمی اکسید فلزی به مجموعه مواد اولیه شیشه در کرج تولید می گردد. اکسیدهای فلزی مورد استفاده عمدتا اکسید آهن ، کوبالت و سلنیوم می باشند که بسته به میزان مصرف شیدهای متنوعی از شیشه های رنگی برنز ، خاکستری، آبی و سبز تولید می شوند . با این روش رنگ بصورت کاملا یکنواخت درضخامت شیشه پخش می شود.