سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره یو پی وی سی وین تک

دوشنبه 95/7/12
10:29 صبح
بهرام پروهان

پنجره دو سه جداره وین تک در کرج

شرکت دماپَن برای تولید محصولات خود، از پروفیل    Wintech  استفاده می کند. محصولات وین تک با بیش از 30 سال سابقه تولید، با توجه به کیفیت بالا و رعایت استانداردهای لازم در مراحل تولید، به بیش از 60 کشور صادر می شود. این مجموعه جهت سرویس دهی مطلوب به مشتریان خود، علاوه بر کارخانجات تولیدی خود در کشور ترکیه (شهر آنتالیا)، در شش کشور آلمان، روسیه، اوکراین، هندوستان، آذربایجان و تونس (و اخیراً ایران) کارخانجات تولیدی ایجاد کرده و در 54 کشور دفاتر فروش، انبارهای محصولات و شبکه های نمایندگی فروش دایر کرده است. طراحی پروفیل های وین تک امکان نصب انواع یراق آلات و ایجاد بازشوهای متنوع را در سیستم های درب و پنجره uPVC فراهم می کند. استفاده از یراق آلات استاندارد در ارتقاء کیفی درب و پنجره های upvc  موثر بوده و رعایت نکات فنی و پهنای بازشو، وزن شیشه های لنگه بازشوها در انتخاب نوع یراق آلات از نکات حائز اهمیت است.



وین تک با بهره گیری از بهترین مواد اولیه که قبل از ارائه به خطوط تولید در آزمایشگاه مورد تست های کیفی قرار می گیرد و با تلفیق مدیریت هدفمند و تکنولوژی برتر در تولید، مفتخر به دریافت بیش از 13 استاندارد و و گواهینامه فنی معتبر شده است که از جمله آنها می توان به استانداردهای ift ROSENHEIM، RAL و گواهینامه های ایزو 9001 و ایزو 14001 اشاره کرد. درب و پنجره های دوجداره UPVC ، عایق حرارتی هستند. متریال استفاده شده از آنها می تواند در شرایط سخت جوی مانند رطوبت بالا، آب و هوای خشک و گرم، دمای زیر صفر و یا حرارت بسیار بالا ظاهر خود را حفظ نماید.

این شرایط تأثیری بر محصولات ساخته شده از یو پی وی سی ندارد و این محصولات می توانند سالیان متوالی بدون تغییر شکل یا هر گونه ایرادی بدون نیاز به نگهداری خاصی به کار خود ادامه دهند. همچنین این درب و پنجره ها در برابر آتش مقاوم هستند. آزمایش های بسیاری در این زمینه بر روی آنها انجام شده است که نشان می دهد درب و پنجره یو پی وی سی در آتش سوزی، دافع آتش خواهد بود.



خاصیت این نوع محصولات مقاومت بالای آنها در برابر آب و رطوبت است. نوع ساخت آنها به نحوی است که فاصله یا ترک برای نفوذ آب در آنها وجود نخواهد داشت. همچنین این محصولات خصلت ضدآب بودن را نیز دارا هستند که در شرایط آب و هوایی خاص بهترین انتخاب محسوب می شوند.


درب و پنجره های “یو پی وی سی” نسبت به انواع چوبی، آلومینیومی و آهنی عایق های به مراتب بهتری هستند. در ساخت این نوع پنجره ها، به طور معمول از شیشه دوجداره استفاده می شود که امکان رد و بدل شدن گرما یا سرما از محیط داخلی خانه به خارج و یا بالعکس را تقریباً غیر ممکن می سازد. این خاصیت عایق بودن برای به وجود آوردن محیطی لذت بخش و همچنین پایین آوردن مصرف انرژی بسیار مناسب است.

در واقع یو پی وی سی به دلیل اینکه هادی حرارت نیست ماده ای مناسب برای کاهش مصرف انرژی به شمار می رود. در برابر آلودگی صوتی نیز محصولات تولید شده از یو پی وی سی عایق های بسیار مناسبی هستند. همچنین این محصولات از ایمنی بالایی برخوردارند. زیرا مکانیزم قفل و یراق آنها بسیار کارآمد است؛ تخریب قفل و شکستن قاب یو پی وی سی برای ورود به ساختمان کار چندان آسانی نیست.



قیمت پنجره عایق دوجداره

یکشنبه 95/7/11
10:50 صبح
بهرام پروهان

نحوه تعیین قیمت درب و پنجره دوجدار upvc بر خلاف پنجره های آهنی و آلومینیوم متفاوت است: نحوه صدور قیمت درب و پنجره دوجدار یو‌پی‌وی‌سی بر خلاف سایر پنجره ها از قبیل: آهنی و آلومینیوم، که به صورت متر مربع یا کیلوگرم محاسبه می‌شدند; تفاوت دارد و به میزان پروفیل مصرفی بر حسب متر طول تعیین قیمت می‌شوند. پروفیل UPVC که شامل پروفیل چارچوب یا قاب پنجره (Frame) , پروفیل وسط (Mullion) , پروفیل لنگه یا بازشو (Sash) و همچنین پروفیل های کمکی که بسته به طراحی خاص درب یا پنجره دوجداره و بر اساس متر طول مصرفی محاسبه و در قیمت نهایی لحاظ می گردد.

گالوانیزه مصرفی در داخل پروفیل و همچنین زهوار و لاستیک های آب بندی شیشه و لنگه های بازشو که معمولا بر روی قیمت متر طول پروفیل محاسبه می گردد و محاسبه جداگانه آنها غیر عادی است. شیشه مصرفی درب و پنجره که بر حسب متر مربع محاسبه می گردد و می تواند با ضخامت های مختلف و همچنین تک جداره یا دو جداره، ساده، مات، رفلکس، رنگی، سکوریت، لمینت، خم و… باشد.


یراق آلات مصرفی در ساخت درب و پنجره دو جداره که شامل لولا , قفل , دستگیره , اسپانیولت و … می باشند که یک دست یراق را تشکیل می دهند و بصورت تعداد مورد مصرف در محاسبه قیمت وارد می شود. چسب سیلیکون و ماستیک مصرفی برای درز بندی و آب بندی درب و پنجره دوجداره در هنگام نصب که معمولا برای هر پنجره در ابعاد استاندارد یک عدد محاسبه می شود.

علاوه بر موارد فوق هزینه نصب درب و پنجره دو جداره که معمولا 10 درصد قیمت موارد فوق می باشد و بسته به شرایط و محل نصب قابل افزایش است. در پنجره های تعویضی معمولا 10 درصد نیز برای کندن و تخلیه پنجره های قبلی محاسبه می شود. همچنین کرایه حمل پنجره ها تا محل پروژه معمولا در محاسبه قیمت پنجره ها وارد نمی شود و این هزینه به عهده مشتری و خریدار می‌باشد.



قیمت پنجره فولکس واگنی

پنج شنبه 95/7/8
12:35 عصر
بهرام پروهان

در و پنجره دوجداره فولکس واگنی

عملکرد این پنجره دقیقا مشابه درب خودروهای ون است. پنجره یا دربی که با این مکانیزم ساخته می شود بصورت کشویی باز می شود با این تفاوت که ریل بازشو در “پنجره کشویی” در یک ردیف با لنگه ثابت نیست و بنابراین پس از بسته شدن پنجره عایق بندی کامل بوجود نمی آید ، اما در این پنجره (فولکس واگنی) لنگه بازشو با لنگه ثابت در یک عرض قرار دارد و زمان باز شده یک ردیف به جلو می آید و عملا هنگام بسته شدن عایق بندی کامل است.

لنگه بازشوی درب یا پنجره این سیستم به روش کلنگی یا همان Tilt نیز باز می شود و می تواند تهویه مطبوع را برای خانه بوجود بیاورد. امروزه این نوع پنجره جایگزین پنجره های کشویی عادی می شود اما به دلیل مکانیزم پیچیده طراحی پنجره ، قیمت تمام شده پنجره در مقایسه با پنجره کشویی بالاتر است .

مزایای آن عبارت است از:
الف-باز شدن (سش)باز شو تا زاویه 45 درجه
ب-هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود
ج-دارای سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی


در این تصویر شیوه بازشوی درب فولکس واگنی نمایان است و همانطور که ملاحظه میشود پنجره دو جداره فولکس واگنی یو پی وی سی به مانند کشویی به طرفین و روی لت ثابت جانبی قرار می گیرد.

مزیت بازشوی پنجره فولکس واگنی نسبت به بازشوی پنجره کشویی

یکی از مزیت های بازشوی فولکس واگنی این است که پنجره نسبت به مدل کشویی دارای فیتینگ بیشتری است و این قابلیت به این دلیل است که پنجره از چهارچوب خود کاملا جدا شده و بعد در ریل جانبی بروی لت ثابت قرار میگیرد.

لازم به ذکر است که تقریبا اکثر یراق آلات درب و پنجره دو جداره upvc سابقا در سایر متریال های مجره نیز استفاده میشده و مختص به پنجره یو پی وی سی نمی باشد ولی باید دقت داشت تا یراق آلاتی را در پنجره یو پی وی سی استفاده کرد که اختصاصا برای یو پی وی سی تولید شده اند این مطلب بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که اغلب یراق آلات برای پنجره یو پی وی سی بصورت اختصاصی تولید شده اند و استفاده از یراق آلاتی که برای درب و پنجره ی دوجداره و پی وی سی نمی باشد از کیفیت کار بسیار می کاهد.



قیمت درب پنجره یو پی وی سی

چهارشنبه 95/7/7
11:51 صبح
بهرام پروهان

پنجره دوجداره یو پی وی سی

عرض و ارتفاع پنجره های دوجداره upvc و ابعاد و تعداد و نوع باز شو، نوع و رنگ و ضخامت پرو فیل و شیشه دو جداره که نهایتا طرح پنجره دو جداره upvc را تعیین می نمایند؛ از مهمترین موارد تعیین کننده قیمت در هر پنجره دو جداره می‌باشد. پس از طرح پنجره دو جداره عامل موثر بعدی در تعیین قیمت، کشور سازنده پرو فیل و یراق آلات و جداره های شیشه می‌باشد. سومین عامل موثردر تعیین قیمت پنجره دو جدار کارخانه سازنده یا برند یا مارک پروفیل و یراق آلات می‌باشد. چهارمین عامل موثر در تعیین قیمت، کارخانه های مونتاژ کننده در و پنجره و شیشه دو جداره و کیفیت ساخت و میزان آنها می‌باشد.

به طور مسلم قیمت تمام شده و همین طور کیفیت مونتاژ در و پنجره ها در یک مغازه تولیدی در و پنجره دو جدار با چند دستگاه ابتدایی با قیمت تمام شده و همین طور کیفیت ساخت پنجره های یک کار خانه صنعتی معتبر با دستگاه های پیشرفته قابل مقایسه نیست. گاهی کارخانجات تازه وارد در عرصه پنجره های دو جداره upvc نیز برای ورود به بازار رقابتی مجبور به کاهش قیمت ها می‌باشند که در این صورت خریدار باید کم تجربگی آنها را هم با قیمت پیشنهادیشان در نظر بگیرد و با توجه به شرایط خود، کارخانه سازنده را انتخاب نماید.

قیمت پنجره دو جداره در ارتباط با اجزای آن

در و پنجره دو جداره UPVC از اجزای زیر تشکیل می‌گردد که در محاسبه قیمت آن موثر می‌باشد:

پرو فیل UPVC که شامل پرو فیل چهار چوب پنجره (Frame)، پرو فیل وسط(Mullion)، پرو فیل لنگه یا باز شو(Sash)و همچنین پروفیل های کمکی که بسته به طراحی خود درب یا پنجره بر اساس متر طول مصرفی محاسبه و در قیمت نهایی لحاظ می‌گردد. گالوانیزه مصرفی در داخل پروفیل و همچنین زهوار و لاستیک های آب بندی شیشه و لنگه های باز شو که معمولا بر روی قیمت متر طول پروفیل محاسبه می‌گردد و محاسبه جداگانه آن ها غیر عادی است. شیشه مصرفی که بر حسب متر مربع محاسبه می‌گردد و می تواند با ضخامت های مختلف و همچنین تک جداره یا دو‌جداره، ساده‌، مات، رفلکس، رنگی، سکوریت، لمینت، خم و… باشد.

یراق آلات مصرفی در ساخت در و پنجره دو جداره upvc که شامل لولا، قفل، دستگیره ، اسپانیولیت و … می‌باشند که یک دست یراق را تشکیل می‌دهند و به صورت تعداد مورد مصرف در محاسبه قیمت وارد می‌شود. سیلیکون و ماستیک مصرفی برای درز بندی و آب بندی در و پنجره دو جداره در هنگام نصب که معمولا برای هر پنجره به ابعاد استاندارد یک عدد محاسبه می‌شود. علاوه بر موارد فوق هزینه نصب در و پنجره دو جداره که معمولا 10درصد قیمت موارد فوق می‌باشد و بسته به شرایط و محل نصب قابل افزایش است. در پنجره های تعویضی معمولا بین 10 تا 15 درصد نیز برای کندن پنجره های قبلی محاسبه می‌شود.



قیمت پنجره دوجداره لولایی

دوشنبه 95/7/5
10:8 صبح
بهرام پروهان


پنجره دوجداره لولایی

چرا پنجره های لولایی انتخاب می کنیم؟

درب و پنجره دو جداره یو.پی.وی.سی UPVC لولایی (Turn) ماده ی اولیه ساخت پروفیل درپنجره های مدرن UPVC می باشد که از مخفف کلمات (Unplasticised Poly Vinyl Chloride) تشکیل شده است. این ماده یک نوع تنوع ترموپلاست مدرن متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام است.

در فرآیند تولید UPVC باافزودن مواد مختلفی چون ضربه گیرها (Impact Modifier)، مواد ضد احتراق (Heat Stabilizers)، پر کننده ها (Fillers)، کمک کننده ها (Processiny Aids)، روان کننده های داخلی و خارجی (Internal & External Lubricants) و رنگ های صنعتی (Pigment) به دو ماده اصلی فوق، ترموپلاست UPVC به دست می آید که ترکیب جدیدی از ماده اولیه PVC بوده، ولی به علت خواص فیزیکی متفاوت این ماده جدید اصطلاحا به آن یک ماده غیر پلاستیک اطلاق می شود.

هنگامی که شما نیاز به پنجره ای دارید که مناسب برای گشایش های بزرگ در ساختمان های چند طبقه باشد، پنجره های لولایی یو.پی.وی.سی بهترین گزینه هستند. پنجره های بزرگ باعث می شود دیدی بدون مانع و در ساختمان روشنایی و فضای زیادی داشته باشید.

هنگامی که شما در چندمین طبقه یک ساختمان بلند در حال کار کردن یا زندگی کردن هستید، پنجره های لولایی به شما این امکان را می دهد تا پنجره ها را از داخل یا خارج خانه یا اداره خود بدون خطر نگهداری کنید. پنجره ها به منظور سهولت در پاک کردن 180 درجه می چرخند. پنجره ها میتوانند مناسب با نیازهای شما با انتخاب های زینتی، شامل گچبری، بارهای گرجستانی و  آرک باشد، همچنین طیف گسترده ای از رنگ ها و رنگ روغن ها.

رنگ بندی پنجره های دوجداره

امروز مفهوم جدیدی را در پنجره های قابل برگشت متمایل برای مارکت های تجاری و مسکونی چند طبقه که به سرعت رو به گسترش است، ایجاد شده است. طراحی منحصر به فرد به پنجره اجازه میدهد تا بیرون پوشش پنجره 180 درجه بچرخد، به ساکنان این امکان را می دهد تا به طور کامل به قاب شیشه بیرون دسترسی داشته باشد تا بتواند به راحتی آن را تمیز و نگهداری کند.

یک سیستم کاملاً مؤثر است که ارائه دهنده ارزش بسیار پولی هم برای پروژه های تازه ساخت و هم جایگزین است. پنجره های مقرون به صرفه، با قابلیت برگشت پذیری کامل، سهولت در پاک کردن، برای ساختمان های چند طبقه پنجره های برگشت پذیر در عمل در زیر چهار مرحله آورده شده است که نشان می دهد چگونه عمل سیستم پنجره برگشت پذیر ، هوای آزاد و نور را به خانه شما می آورد و پاک کردن آن را آسان می کند، فرقی نمی کند سلیقه شما چگونه باشد.