سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعویض پنجره فرسوده خراب بدون تخریب در کرج

پنج شنبه 98/3/9
12:22 عصر
بهرام پروهان

تعویض پنجره فرسوده خراب بدون تخریب در کرج: پنجره های فرسوده و خراب که اغلب برای تعویض در نظر گرفته می شوند، دارای مدل های مختلفی می باشند.به هیچ عنواننگران ورود انواع ریزگردها و خاک و همچنین صداهای مختلف همچون بوق خودرو ها و...به خانه خودنباشد, زیرا این مشکل به سهولت در کرج توسط پنجره ماندگار با عوض کردن پنجره های فرسوده و غیر استاندارد شما از هر نوع که باشد و جایگزینی با درب و پنجره دو جداره عایق بدون کوچکترین تخریبی در ساختمان شما امکان پذیر خواهد بودیکی از امکانات کارامد پنجره های upvc قابلیت جایگزینی آن روی پنجره های قدیمی اهنی ، آلومینیومی و چوبی است .به گونه ای که بدون نیاز به بنایی، هیچ اثری از پنجره های قدیمی به جا نمی ماند و با عملیات اصولی مهندسی هماهنگی لازم با نمای ساختمان و سایر واحد هایی که نسبت به تعویض اقدام نکرده اند برقرار می شود .

تعویض پنجره فرسوده

تعویض پنجره فرسوده خراب بدون تخریب در کرج

بعد از اینکه پنجره های دوجداره جدید ساخته شد و کار برشگاری پنجره های فرسوده و خراب نیز انجام شد، برای تعویض پنجره های جدید بر روی فریم قدیمی آهنی و یا چوبی که دارید سوار می شوند. به این صورت که پنجره را نصب می کنیم، سپس پیچ های آن را کاملا می بندیم و محکم می کنیم. و سپس دور تا دور پنجره دوجداره جدید فوم پلی اورتان مایع تزریق می کنیم. از این فوم به عنوان ماهیچه های انقباض و انبساط پنجره های دوجداره نام برده می شود، به دلیل اینکه در فصل های زمستان و تابستان پنجره های pvc  دارای ضریب انبساط بالایی دارند باید کاملا فوم پلی اورتان را تزریق کنیم تا پنجره های جدید بعد از مدتی از رگلاژ خارج نشوند.

بعد از هوابندی و تزریق فوم باید چسب آب بندی به دور تا دور پنجره بزنیم. سپس دهانه پنجره ها و شیشه را می بندیم و یراق آلات پنجره را رگلاژ می کنیم.

تعویض پنجره

تعویض پنجره فرسوده خراب بدون تخریب

رگلاژ پنجره دوجداره یو پی وی سی توسط تیم پنجره ماندگار در سه مرحله صورت می پذیرد که عبارتند از : رگلاژ و فیلرگیری پروفیل فریمی که به قاب پنجره قدیمی اتصال پیدا می کند، فیلربندی بین فریم پنجره جدید و بازشو پنجره، فیلرگیری و یا رگلاژ بین شیشه پنجره و بازشو آن. با این سه مرحله رگلاژ پنجره به هیچ عنوان از رگلاژ خود خارج نخواهد شد.

مرحله آخر تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب با دوجداره : نظافت

 

بعد از اینکه تمامی مراحل بالا به صورت کامل و به درستی انجام شد تیم ما کاملا اطراف پنجره را نظافت کرده و شما بعد از تعویض پنجره هیچگونه دقدقه ای نخواهید داشت.