سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج

شنبه 96/11/7
10:11 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره های دوجداره وین تک با توجه به نوع بازشو و ابعاد آن مشخص می گردد به عنوان مثال قیمت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج به دلیل نوع خاص بازشو و یراق آلات استفاده شده در آن از سایر بازشوها گران تر می باشد. برخی تولیدکنندگان برای پایین آوردن قیمت این نوع پنجره از یراق بی کیفیت استفاده می نمایند که در عملکرد پنجره اثر منفی دارد.

درب فولکس واگنی

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج

چهارشنبه 96/11/4
10:17 صبح
بهرام پروهان

امروزه برای رنگ آمیزی درب پنجره های دوجداره ویستابست از لمینت استفاده می نمایند. پنجره دوجداره ویستابست لمینت طرح چوب از کیفیت بالایی برخوردار بوده و پس از مدتی تغییر رنگ نمی دهد. برای دریافت قیمت پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج تنها کافیست ابعاد پنجره و کد رنگ دلخواه را به کارشناسان این شرکت اعلام نمایید تا فاکتور ارسال گردد.

پنجره دوجداره ماندگار

ادامه مطلب...

قیمت شیشه صنعتی پنجره دوجداره کرج

سه شنبه 96/11/3
11:27 صبح
بهرام پروهان

همانطور که می دانید تزریق گاز آرگون باعث می شود که انتقال حرارت در شیشه دوجداره رخ ندهد و باعث کاهش ضریب انتقال حرارت یا همان فاکتور u-value گردد. قیمت شیشه صنعتی پنجره دوجداره کرج از شیشه هایی که بصورت دستی تولید می شوند کمی گرانتر است اما گاز آرگون به مقدار کافی (90%) در آنها توسط دستگاه های پیشرفته تزریق می گردد.

شیشه چندجداره صنعتی

ادامه مطلب...

قیمت درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج

دوشنبه 96/11/2
10:53 صبح
بهرام پروهان

از جمله آیتم های مهم و اساسی که نقش مهمی را در انتخاب درب و پنجره upvc دوجداره ایفا می کند، میزان قیمت درب و پنجره upvc  می باشد. شما می توانید برای اطلاع ازقیمت درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج تنها اندازه های تقریبی پنجره های خود را به کارشناسان ما اعلام نمایید تا پیش فاکتور اولیه برای شما عزیزان ارسال گردد.

وین تک

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره فرانسوی ویستابست کرج

یکشنبه 96/11/1
10:34 صبح
بهرام پروهان

کیفیت، خدمات و برند موفق سه راز پیشرفت شرکت درب و پنجره دو سه جداره ویستابست است. کیفیت برتر محصولات ویستابست دست کم در سه عامل انتخاب مواد اولیه با کیفیت، برخورداری از پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا و البته بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و با سابقه به همراه جمعی از نخبه ترین تحصیل کرده های رشته های مرتبط با صنعت پروفیل نهفته است. توجه داشته باشید که قیمت پنجره دوجداره فرانسوی ویستابست کرج و دیگر بازشو ها با توجه ابعاد, رنگ و شیشه دو یا سه جداره متغیر است.

ادامه مطلب...