سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج

دوشنبه 96/11/2
10:53 صبح
بهرام پروهان

از جمله آیتم های مهم و اساسی که نقش مهمی را در انتخاب درب و پنجره upvc دوجداره ایفا می کند، میزان قیمت درب و پنجره upvc  می باشد. شما می توانید برای اطلاع ازقیمت درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج تنها اندازه های تقریبی پنجره های خود را به کارشناسان ما اعلام نمایید تا پیش فاکتور اولیه برای شما عزیزان ارسال گردد.

وین تک

درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج می تواند بهترین انتخاب برای ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری باشد. از این لحاظ که علاوه بر امنیت و جلوگیری از صدا، مانع خوبی یرای آلاینده های تنفسی و نیز ورود گرد و غبار باشد و همچنین عایق بسیار مناسبی برای گرما و سرما نیز می باشد. پنجره های یو پی وی سی امروزی به صورت اتوماتیک و با استفاده از دستگاه های روز دنیا، اتصالات آن به بهترین شکل صورت گرفته است. که این قطعات و اتصالات در برابر زنگ زدگی و نیز در برابر ضربه های سنگین و پوسیدگی مقاوم می باشد و سرعت نصب و راه اندازی بسیار آسان دارد. درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره است. درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/ چون در داخل ساختمان قرار داده می شود بیشتر در جایی که تبادل هوا نیاز است مانند آشپزخانه، اصولاً لواز جانبی آن بهتر است که آلمانی باشد. به لحاظ اینکه جای کمتری اشغال کند و نیز مزایای آن از جمله امنیت بالا، پنهان بودن یراق آلات زیر محور و دارای رگلاژ آسان و امنیت و آسانی برای باز و بسته کردن توسط کودکان می باشد. روش های نگه داری درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج می توان روغن کاری برای افزایش طول عمر و کارایی و بهتر کارکردن لوازم جانبی اشاره کرد البته سعی شود از روغن چرخ خیاطی در استفاده شود همچنین برای نرمی لاستیک های درزگیر و تمیز کردن درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/ سالیانه 4 تا 5 بار توسط صابون مایع باشد، با توجه به اینکه دما دارای اختلاف زیاد می باشد. این سرد و گرم شدن می تواند دارای انقباض و انبساط بالا و در نتیجه از رگلاژ خارج شود که باید تنظیم اولیه مجدد انجام شود.

یو پی وی سی دوحالته

 

قیمت درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/

دراین شکل درب دو حالته به خوبی قابل استفاده میباشد . در این درب ها یراق آلات پنجره به جای یراق آلات درب به کار می رود واین درب ها مانند پنجره های دوجداره هم از بالا کمی بازشوندگی دارند یراق که باعث میشود جریان هوا به خوبی جریان داشته باشد و هم به صورت کامل مانند درب های معمولی باز و بسته می شوند در شکل فوق دو بازشوی سمت راست که مثال دو لنگه درب می باشد با یراق فرانسوی ساخته شده است.

لاستیک درزبندی درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/

قیمت درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج: لاستیک درزبندی مخفف کلمات Ethylene Propylene Diene Monomer Rubber می‌باشد که نوعی لاستیک ترکیبی بوده و می‌تواند به مقدار زیادی، کش بیاید و دوباره به حالت اولیه بازگردد بدون اینکه هیچ‌گونه تغییر شکل دائمی پیدا کند. زمان خرید پنجره دوجداره وین تک WINTECH باید دقت نمایید که لاستیک درزبندی از نوع EPDM باشد زیرا دوام,عمر و خواص آن بهتر از انواع دیگر لاستیک های درزبندی مانند SBS و SEBS می باشد. در شرکت پنجره دوجداره وین تک طی مراحل بسته بندی، لیبل هایی بر روی یسته های پروفیل چاپ میگردد که شامل ثبت بارکد به انضمام اطلاعات کالا، کد کالا، زمان و تاریخ تولید و نام مسئول کنترل کیفی در زمان تولید میباشد که گزارشات کیفی دریافتی در دوره های زمانی مختلف، قابل بررسی و پیگیری خواهد بود.