سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع پروفیل بکار رفته در پنجره دوجداره upvc

شنبه 98/5/12
5:5 عصر
بهرام پروهان

انواع پروفیل بکار رفته در پنجره دوجداره upvc:شرکت پنجره ماندگار از زمان تأسیس تا کنون با اتکا به الطاف بی دریغ پروردگار و با استفاده از کادری مجرب و متخصص توانسته پیشینه ای روشن از خود به جا بگذارد و اعتماد شما مشتریان قدر شناس و عزیز را جلب نماید .شرکت تولید کننده پروفیل پنجره دوجداره پنجره ماندگار با مطالعه دقیق در خصوص اهداف کلی اقتصادی و چشم اندازهای چندین ساله کشور عزیزمان ایران ، سیاست گزاری های خود را در راستای بهینه سازی مصرف سوخت و صرفه جویی در مصرف انرژیقرار داده و با تولید انواع مقاطع پروفیل یو پی وی سی جهت ساخت انواع درب و پنجره و ترویج استفاده از آن در فرهنگ مردم سعی دارد تا قدمی در جهت کاهش هزینه های مصرفی مردم بردارد.

پنجره

انواع پروفیل بکار رفته در پنجره دوجداره upvc 

همچنین شرکت پنجره ماندگار مفتخرست تا با نام تجاری winclass بالاترین مدارج و استانداردهای جهانی را در زمینه تولید انواع مقاطع پروفیل یو پی وی سی درب و پنجره دوجداره کسب نموده و یکی از معدود تولید کنندگان این پروفیل upvc می باشد تا با در دست داشتن مجموعه ای کامل از تولید خواسته های شما عزیزان را با بالاترین کیفیت و سریع ترین زمان بر آورده سازد

تولید درب و پنجره دوجداره upvc پنجره ماندگار با تکنولوژی نانو

در طول تاریخ بشر از زمان یونان باستان، مردم و بخصوص دانشمندان آن دوره بر این باور بودند که مواد را می‌توان آنقدر به اجزاء کوچک تقسیم کرد تا به ذراتی رسید که خرد ناشدنی هستند واین ذرات بنیان مواد را تشکیل می‌دهند. شاید بتوان دموکریتوس فیلسوف یونانی را پدرفناوری وعلوم نانو دانست چرا که درحدود 400سال قبل ازمیلاد مسیح اواولین کسی بود که واژه ی اتم را که به معنی تقسیم ‌نشدنی درزبانی است برای توصیف ذرات سازنده مواد به کاربرد.

دوجداره 

نقطه شروع وتوسعه اولیه فناوری نانو به طور دقیق مشخص نیست .اما یافتن مثالهایی برای استفاده ازنانو ذرات فلزی در تاریخ چندان سخت نیست. رنگدانه‌ های تزیینی جام مشهورلیکرگوس درروم باستان ( قرن چهارم بعد ازمیلاد) نمونه‌ ای ازآنهاست که حضور نانو بلورها باعث رنگ ویژه جام لیکرگوس گشته است

یکی از محصولات این این شرکت پروفیل پنجره ماندگار استار 5کانال می باشد.

پروفیل در و پنجره به چهار دسته ( کلافی، سپری، لنگه دری و زوار) تقسیم می‌شود. پروفیل در و پنجره را از ورق روغنی ( نورد سرد) یا ورق سیاه (نورد گرم) با ضخامت 0?7تا 2میلی‌متر تولید می‌کنند.

این پروفیل‌ها به طور خاص برای ساخت در و پنجره‌های فولادی ساختمان‌ها بکارمی‌روند و استفاده دیگری ندارند. وزن کم، قیمت مناسب و فرم مخصوص این پروفیل ها آنها را پر استفاده ترین مقاطع جهت ساخت در و پنجره کرده است.

گرچه با گسترش استفاده از پروفیل‌ UPVC برای ساخت در و پنجرههای دو جداره، پروفیل‌ آهنی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما کماکان استفاده از این پروفیل‌ به جهت قیمت پایینش رایج است.