سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید بهترین شیشه دوجداره کرکره دار در کرج

شنبه 98/6/9
12:44 عصر
بهرام پروهان

خرید بهترین شیشه دوجداره کرکره‌دار در کرج: کرکره درون شیشه دوجداره ،در این مدل شیشه‌ها پرده کرکره‌های آلومینیومی مابین دوجداره شیشه جای می‌گیرد. با جا گرفتن پرده کرکره مابین شیشه دوجداره این شیشه از امتیازاتی برخوردار می‌شود که  از جمله آنها می توان به محفوظ شدن از حرارت ناشی از داغ شدن پرده به خاطر تابش آفتاب و نیز محافظت از نور، سوا کننده دید محیطی، و بهداشتی بودن پرده به علت محفوظ بودن در دوجداره شیشه‌ای ، اشاره کرد.

پرده کرکره

خرید بهترین شیشه دوجداره کرکره‌دار در کرج

تکنولوژی استفاده شده در پرده های کرکره ایزوله مابین شیشه دوجداره سبب شده تا این مدل پرده در فضاهای اداری، دفتری، شرکتها، هتل و سوییتها، بیمارستانها، مراکز آزمایشگاهی و درمانی و مکانهای تجاری بسیار مورد به کار گیری قرار گیرد. این نوع از پرده که در اصطلاح به آن IGBU گفته میشود.  از یک شیشه دو جداره به همراه یک محفظه کاملا عایق و آب بندی شده ساخته شده است به حالت شیمیایی که در بخش درونی عایق آن بوتیل و پلی سولفاید به کار گرفته شده و پرده کرکره ای از جنس آلومینیوم را در درون خود تعبیه کرده است. به گونه ای که می‌توان با رعایت عایق حرارت بودن، زاویه تیغه کرکره پرده را تغییر و یا پرده کرکره را باز و بسته کرد.

پرده کرکره پنجره

مزایای شیشه کرکره‌دار

به این خاطر که پرده کرکره‌ها در یک شیشه دوجداره به حالت عایق و ایزوله نصب شده‌اند امکان انتقال آلودگی‌های فضایی را ندارند و خطر انتقال عفونت و تشکیل آلرژی را به دنبال نخواهند داشت
ممانعت از عبور اشعه UV و  کنترل ورود نور
 این پرده‌های کرکره به تمیز کردن یا نگهداری نیازی ندارند
کنترل میدان دید با تنظیم شیب کرکره‌ها و داشتن چشم‌انداز در حد مورد نیاز اضافه بر حفظ حریم خصوصی کنترل دید
از روش امکان ترکیبات شیشه‌های گوناگون مثل شیشه‌های ضخامت بالا، شیشه‌های آکوستیک و … می‌توان امکانات گسترده‌تری را برای شیشه ایجاد کرد تا صداگیری و یا عایق حرارتی بیشتری برای شیشه امکان‌پذیر باشد.

انواع پرده کرکره

پرده کرکره ولوم‌دار: در این مدل پرده کرکره به صورت دستی تنظیم می‌شود و تنها امکان سایه روشن کردن هست. و نیز به خاطرخروج فنر ولوم از اسپیسر شیشه دوجداره، وکیوم کامل صورت نمیگیرد.
پرده کرکره مگنتی: این مدل پرده کرکره به حالت دستی به وسیله یک زنجیره کرکره سایه، روشن و بالا و پایین می‌رود و شیشه کاملا عایق است.
پرده کرکره ریموت‌دار: در این نوع با نصب یک موتور خیلی کوچک در بالای شیشه، کرکره‌ها به حالت کنترلی تنظیم می‌شوند و امکان سایه، روشن و بالا رفتن کرکره وجود دارد و شیشه کاملا وکیوم است.