سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره سی فور ضد آب ارزان در کرج

چهارشنبه 98/4/5
1:11 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره سی فور ضد آب ارزان در کرج: با توجه به تعداد بسیار تولید کننده پنجره دوجداره یو پی وی سی ضد آب از این رو قیمت پنجره دوجداره سی فور در بین تولید کنندگان  و نمایندگان سی فور متفاوت می باشد  .  در این نوشته سعی شده است تا به بررسی دلیل اختلاف قیمت پنجره دوجداره در بین تولید کنندگان و نمایندگان ، پرداخته شود  .

 

قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره سی فور ضد آب ارزان در کرج

اگر در بین پیش فاکتور های دریافتی دیده شد که هر متر طول پروفیل سی فور متغیر است حتما نوع و ضخامت گالوانیزه داخل پروفیل و لاستیک آب بندی در بین آنها متفاوت است. طبق دفترچه ملزومات فنی شرکت سی فور ضخامت گالوانیزه داخل پروفیل که جهت استحکام یخشیدن به پروفیل UPVC و محل نصب پیج یراق آلات نیز می باشد، نباید کمتر از 1/25میلی متر باشد و لاستیک ها همه از نوع EPDM باشد و نه PVC. یک تولید کننده ممکن است از گالوانیزه 1در داخل پروفیل ها استفاده کند و لاستیک اب بندی غیر EPDM ، که همین امر باعث کاهش هر متر طول تا میزان 2000تومان تا 4000تومان می گردد و پنجره دوجداره تولیدی از استاندارد کافی برخوردار نمی باشد. حتی در بعضی از مواقع از گالوانیزه های نا مرغوب با درصد آهن زیاد جهت پایین آوردن قیمت استفاده می شود که با عث زنگ زدگی در داخل پروفیل UPVC می گردد.

نوع یراق و اندازه آن در قیمت پنجره دوجداره سی فور بسیار مهم است. سعی شود از یراق آلات ROTO آلمان و WORNE ترکیه استفاده شود. سایز یراق الات بسیار مهم است بعنوان مثال جهت یراق تک حالته یک پنجره 2متری و یک پنجره 1/5متری از ارتفاع و قیمت یکسانی برخوردار نمی باشد و اگر یراق با ارتفاع 1/5متری جهت پنجره با ارتفاع 2متری استفاده شود پنجره دوجداره تولید شده هرگز عایق نمی باشد.

 

شیشه دوجداره چهت پنجره دوجداره حتما باید بصورت استاندارد تولید شده باشد. اگر اختلاف قیمت در پیش فاکتورتان در مورد شیشه دوجداره دیدید بدانید که قیمت پایین مربوط به شیشه دوجداره غیر استانداد می باشد.

قیمت پنجره دوجداره سی فور

قیمت پنجره دوجداره سی فور ضد آب ارزان

 

یکی از مزیت های شرکت سی فور نظارت بر روی نمایندگان تولید پنجره upvc سی فور می باشد. به صورتی که یک پنجره ساز باید از یک سری استاندارد هایی در کارخانه خود برخوردار باشد تا بتواند از سی فور خرید کند و تولید نیز باید مطابق با دفترجه ملزومات فنی شرکت  صورت پذیرد. بهترین روش و ایمن ترین روش برای داشتن یک پنجره دوجداره با قیمت ارزان و مطمئن ، خرید از نمایندگان سی فور با کد نمایندگی می باشد.