سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره پی وی سی درب مخصوص عایق صدا در کرج

یکشنبه 98/3/26
2:21 عصر
بهرام پروهان

پنجره پی وی سی درب مخصوص عایق صدا در کرج: در بررسی مشخصات پنجره یو پی وی سی می توان به دلایل اولیه و نیاز کلی پیدایش این محصول اشاره کرد.یکی از مباحث جدی در انتخاب متریال ساختمان، میزان ایمنی درب و پنجره ها در برابر زلزله می‌باشد که این در دو بحث تخریب محصول و ایجاد خطرات پیرامونی بررسی می‌گردد. قابل ذکر است که پنجره های یو پی وی سی از این لحاظ کاملا ایده آل می باشند. 

پنجره پی وی سی عایق

پنجره پی وی سی درب مخصوص عایق صدا در کرج

عایق بندی پنجره های upvc(یو پی وی سی ) ثابت

این نوع پنجره ها پی وی سی بهترین عایق صدا،دما و رطوبت بوده و با توجه به مهندسی و نوع ساخت در صدر پنجره های یو پی وی سی در امر عایق بندی محسوب میشود.

عایق بندی پنجره های upvc تک حالته

پنجره های دوجداره تک حالته پی وی سی نیز از نظر عایق بندی در مقایسه با پنجره های ثابت کمبودی نداشته و تنها تفاوت ان در یراق الاتی است که در این نوع پنجره یو پی وی سی به کار رفته است، اما به علت باز و بسته شدن و احتمال خارج شدن از رگلاژ، احتمال کم شدن عایق و افزایش درز وجود دارد.

عایق بندی پنجره های upvc دو حالته

هنگامی که طراحی و ابزار یک الویت است  پنجره دو جداره دوحالته راه حلی مناسب بشمار می رود. یراق آلات دوحالته  پنجره پی وی سی این امکان را به شما میدهد که تنها با یک دستگیره از سه حالت پنجره (باز، بسته، بازشوی از بالا) استفاده کنید. در حالت بازشو از بالا لولای خاص، این پنجره را در شیبی ملایم قرار داده تا بدون جابجایی پرده و دیگر وسایل، ورود و خروج جریان ملایم هوا را داشته باشیم. عایق بندی پنجره پی وی سی عایق دوحالته با پنجره دوجداره ثابت یکسان است  و تنها تفاوت ان در باز و بسته شدن ان است.

پنجره پی وی سی

پنجره پی وی سی درب مخصوص عایق صدا

عملکرد پنجره دوجداره دو حالته پی وی سی بسیار آسان بوده و با یک دستگیره می توان هردو حالت بازشو را استفاده کرد کافیست دستگیره را بچرخانید. هنگامی که دستگیره به سمت پایین باشد، درب یا پنجره دو جداره قفل می باشد و برای بازشدن از بغل این پنجره کافیست جهت دستگیره را به حالت افقی در بیاورید، در انتها برای حالت بازشو از بالا کافیست دستگیره را به سمت بالا بچرخانید.