سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت درب اتاق درب چوب upvc کرج

دوشنبه 98/3/13
1:29 عصر
بهرام پروهان

قیمت درب اتاق درب چوب upvc کرج:فهمیدن اینکه درب های upvc  رنگ چوب چه طور ساخته می شوند،نقش مهمی را در درک اینکه چه چیزی باعث میشود یه درب خوب و با کیفیت محسوب شود ایفا می کند.چهارچوب های درب یو پی وی سی اتاق نه تنها به خاطر ساختارش،بلکه به دلیل مواد مختلف و تاثیر نهایی در کارآمدی انرژی،امنیت و شکل ظاهری سرتا سر درب یک قسمت مهمی از درب می باشد. چهارچوب و فریم درب ها را با اندازه گرفتن طول برش ها و بریدن آن ها به اندازه و همچنین با در کنار هم قرار دادن انتهای برشها که آن ها را به شکل یک مستطیل بیرون می آورند ساخته می شوند.

درب upvc طرح چوب

قیمت درب اتاق درب چوب upvc کرج

بعضی از درب و پنجره های یو پی وی سی به طور خودکار به هم متصل می شوند تا فرایندی را شبیه چهارچوب های چوبی که قدیمی به نظر می رسند به وجود آورند.درب های “”یو پی وی سی”” که در پایان به صورت آراسته و بدون درز بیرون می آیند همواره از یک فرایند جوش استفاده می کنند.

چهارچوب های درب های یو پی وی سی و حفره های هوا

شاید شما فکر کنید که به دلیل اینکه چهارچوب های چوبی از تکه های فشرده چوب ساخته می شوند پس همه چهارچوب ها نیز به همین طریق ایجاد می شوند اما چنین نیست.چوب یک ماده عایق دار طییعی است در حالی که درب های upvc رنگ چوب از طریق تسخیر هوا در جداره های چهارچوب درب ها کار می کنند که رسانندگی گرما را کاهش می دهند و از فرار گرما جلوگیری می کنند,این ها حفره های هوا نامیده می شوند. هر چه قدر حفره های هوا در چهارچوب درب بیشتر باشند می تواند باعث کارآمدیی بیشتر درب ها شود و این به خاطر آن است که هر حفره هوا یک مانع اضافی بر سر راه هوای گرم و سرد قرار می دهد و مانع از تداخل آن ها با یکدیگر می شود.

چهارجوب های بیرونی و میله های چوبی بین شیشه های درب هر کدام می توانند تعداد متفاوتی از حفره های هوا را داشته باشند،اما تعداد آن ها می تواند از سه عدد چهارچوب های حفره هوا تا نه عدد از چهارچوب های حفره هوا با کارای انرژی بالا متغیر باشد.

درب upvc طرح چوب

قیمت درب اتاق درب چوب upvc

 

اکر شما در دیدن موارد جزیی دقیق هستید ،شما موارد جزیی و مدل صحیحی از چهار چوب ها را برای درب های خود انتخاب خواهید کرد. درب ها می توانند دارای خطوط داخلی تمیز و تیز و یا خطوط خارجی نرم و خمیده باشند که این بستگی به این دارد که آیا شما چهارچوب های ببیضی شکل یا چهارچوب های خمیده انتخاب کرده باشید.

دیگر طرح های درب های انتخابی،درب هایی هستند با چهارچوب های تراز شده که به این معناست که پنحره های با کمترین عمق چهارچوب کاملا هم سطح می شوند. شما ممکن است بخواهید درب های تراز شده را انتخاب کنید ،اگر شما می خواهید نمای مسطح چهارچوب های چوبی قدیمی را با هم جور کنید ،بنابراین ویژگی هواناپذیر بودن این چهارچوب درب ها را نمی توان به عنوان چهارچوب های معین در نظر گرفت،به عبارت دیگر در پنحره های ضد توفان برای اینکه قاب درب ها چهارچوب ها را روی هم بپوشانند طراحی شده اند تا در مقابل عناصر آب و هوایی مقاومت کنند.