سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت درب مخصوص استخر عایق اب صدا در کرج

یکشنبه 98/3/12
1:9 عصر
بهرام پروهان

قیمت درب مخصوص استخر عایق اب صدا در کرج: استفاده از درب های یو پی وی سی عایق های صوتی در زمان ساخت به ایجاد محیطی آرام کمک کرده ومیتواند تا حد زیادی مانع تبادل صوتی در استخر ها گردد. ولی در تحقیقات بعمل آمدهمیتوان مشاهده کرد که میزان زیادی از صدا از طریق درب های ساختمان منتقل می شود که این امر ما را به بکارگیری درب های دو جداره UPVC که می تواندصدا را تا حد 45 دسیبل کم کرده و ما را به میزان بسیار زیادی از آلودگی صوتی محافظت نماید.

درب دوجداره عایق

قیمت درب مخصوص استخر عایق اب صدا در کرج

طی تحقیقات صورت گرفته متخصصین بر این باورند که تاثیرات صدا های محیطی هر چند کوچک نیز بر سلامت فردی انسان تاثیرات مخربی دارد و این مورد نیاز به ?عایق کردن محیط زندگی و کاری را هر چه بیشتر میکند.

مواردی که در یک درب و پنجره دوجداره استخر به کاهش میزان عبور (یا جذب صدا) کمک می‌کند را می‌توان به موارد زیر تقسیم‌بندی کرد:

  • نوع جنس و طرح فریم درب
  • دار بندی شیشه دوجداره درب
  • ترکیب و جنس نوع لایه شیشه
  • نحوه مونتاژ و آب‌بندی شیشه و محصول پنجره به هنگام نصب

با توجه به اهمیت موضوع نوع، جنس و طرح شیشه، تمرکز اصلی بحث را بر روی این موضوع خواهیم گذاشت. برای یک شیشه تک‌جداره، علاوه بر موضوع آب‌بندی مناسب، ضخامت شیشه، اصلی‌ترین فاکتور در عبور صدا می‌باشد. هرچه شیشه ضخیم‌تر میزان یا شدت عبور صدا کمتر یا به عبارتی اندیس وزنی کاهش صدای عبوری (Rw) که همان میزان جذب صدا توسط شیشه بیشتر می‌باشد. شیشه هرچه ضخیم‌تر باشد اثر جذب صداها مخصوصا صداهای با فرکانس پایین در آن بیشتر خواهد بود.

درب دوجداره عایق

قیمت درب مخصوص استخر عایق اب صدا

امروزه درب های مخصوص دوجداره یو پی وی سی و الومینیوم در تمامی ساختمان ها استفاده میشوند، اما به کارگیری پنجره با شیشه دوجداره و سه جداره بستگی به منطقه و محل قرارگیری ساختمان دارد برای مثال برای ساختمان های مجاور اتوبان و خیایان های شلوغ از شیشه های سه جداره استفاده میکنند تا عایق صوتی پنجره ها بیشتر صورت پذیرد.

نکته‌ی مهم این است که غیر از ضخامت مواردی مثل سکوریت‌کردن، رفلکس‌کردن و یا رنگ‌زدن، شیشه اثری بر روی خاصیت آکوستیکی آن ندارد.شیشه‌های دوجداره لمینیت در مواردی که بیشتر جذب صدا با فرکانس‌های بالا مدنظرند اثر بیشتری دارند. این اثر بدلیل وجود لایه‌های PVb استفاده شده در لایه‌های میانی دوجدار خارجی شیشه می‌باشد.